Jeetje lieve @MaiH wat een spanning zeg. Wel heel fijn dat je nu eerder een echo krijgt. Ik duim heel hard met je mee! Wij hebben gisteren de prikinstructie gehad en de medicatie opgehaald. Koelkast ligt vol en we zijn klaar om volgende week vrijdag te starten!
Bah! Wat ontzettende nare en onzeker tijd zit je in. Gelukkig kun je dinsdag een echo krijgen! En hopelijk wat duidelijkheid en natuurlijk hopen op goed nieuws! Wat spannend zeg! Ik duim voor je mee op goed nieuws!
Hopelijk heb je niet te veel last van de hand,voet en mond ziekte. En hopelijk komt er wat uit het gesprek met de andere arts. Good luck.. heel spannend allemaal....
Vandaag krijg ik dan het telefoontje waar ik zo lang op he gewacht. Spannend..... zodra het antwoord is geweest vertel ik het jullie.
Het telefoontje is geweest. Helaas zijn beide embryo's niet goed.... dus nu even verwerken en dan hopelijk ergens in januri/februari voor poging 2 gaan. Ze willen wel meer hormoonen. Zodat er meer eitjes komen. En dan hopen op meer succes.
Yep, dan komt het wel weer even hard aan en binnen. Kut nieuws. Maar dat weten meerdere van jullie maar al te goed... Hoe is het met jouw en de kleine meid?
Ooohh nee wat een rot nieuws! Had het jullie zo gegund. Neem je tijd om dit een plekje te geven.. heel veel sterkte ❤
Wij hadden idd ook geen terugplaatsing de eerste ronde. Hopelijk brengt jullie 2e poging hetzelfde als bij ons 1 gezond en ze is morgen alweer 4 weken! Gaat goed hier. Alleen veel krampjes overdag, dus ik functioneer als troost/bed haha. Ik lig maar een beetje op de bank met haar. Hopelijk wordt dat wel iets minder, dan kunnen we wat meer ondernemen en het huishouden weer een beetje bijwerken. Maar mag verder niet klagen. Ze doet het goed!
Dankjewel voor je lieve woorden! ❤ We gaan vol goede moed verder. En hopelijk lukt het bij poging 2 wel.
@Clueless01 Heel veel succes! We zijn benieuwd! @xxmoixx Die eerste periode kan heel heftig zijn, met krampjes en (mogelijk?) slaapgebrek. Gelukkig gaat het ook weer voorbij, houd vol! En idd, 'de boel de boel laten' en daar niets van vinden is het beste dat je kunt doen. @Dettine Wat ontzettend rot zeg! Dat is gewoon klote... Moed houden en van het positieve uitgaan voor de volgende poging (hoe moeilijk dat nu ook is).
De eerste prik decapeptyl zit erin. Was wel een beetje zenuwachtig en vond het naaldje een beetje bot waardoor het toch wel wat gevoelig was maar ben zo blij! We komen zo steeds dichterbij ons zo gewenste wondertje ♥️
Ohh ik kreeg ineens geen meldingen meer! @Dettine wat vreselijk zeg! Zo’n verschrikkelijke klap is dat. Hier ook bij poging 1 geen gezonde embryo’s. Het was echt alsof de grond onder me vandaan instortte… veel sterkte!! @Natascha33 wat fijn dat je mag beginnen! duimen voor een mooie ronde! @MaiH hoe is t bij jou? @Clueless01 waaahh je hebt gewoon straks je baby’s in je armen! Wat is het snel gegaan zeg! Succes (maar hoop natuurlijk voor je dat het al klaar is ) !
Bij mij is afgelopen dinsdag bij de echo de miskraam vastgesteld. Was een mooie maar lege baarmoeder te zien. We gaan terug de wachtlijst op. En ondertussen gaan ze onderzoeken doen naar een mogelijk oorzaak van de miskramen. Weet iemand de huidige wachttijd bij MUMC voor PGD (PCR-Methode)