Oh nee wat een rot nieuws! Veel sterkte toegewenst. Helaas kan ik je niets vertellen over de wachttijd, kan je dat niet bij het secretariaat opvragen?
Totaal nog geen tijd gehad voor een update, maar hier is ie! Afgelopen vrijdag zijn onze kindjes geboren . We mochten zaterdag al naar huis. De bevalling is snel en goed gelopen, alleen had ik erg veel bloedverlies wat wel pittig is geweest even. En nu middenin, troosten, knuffelen, voeden, kolven etc:, we zijn zo blij!
Gefeliciteerd met de geboorte van de twins @Clueless01. Heerlijk genieten van jullie mooie gezin. Fijn dat de bevalling zo goed is verlopen! Liefs!
Gefeliciteerd !!! Ook superfijn dat de bevalling zo vlot verlopen is! Nu lekker bijkomen van alles en hopelijk herstel je snel van het bloedverlies. Geniet van jullie kleintjes!! ❤️
Vandaag de uitgangsecho gehad, 13 kleine eiblaasjes in de ene eileider en 10 in de andere. Vanaf vrijdag stimuleren met gonal-f 125 eenheden wat een vrij lage dosering zou zijn. Hoeveel eenheden moesten jullie spuiten?
Spannend zeg! Hier ook 125 eenheden gespoten. Had in totaal zo’n 25 eicellen die klaar lagen. Dus vergelijkbaar met jouw situatie.
Thanks! Had al wat fora afgelezen en je leest zoveel verschillende doseringen en de meeste allemaal juist hoog was even bang dat er mogelijk niets zou groeien haha. We gaan het zien! Hopelijk lukt het om die 8 follikels te laten groeien
Komt vast goed! Ze hadden bij mij toen 13 rijpe eicellen weg kunnen halen uiteindelijk 11 bevruchtingen, daaruit weer 9 embryo’s van 3 dagen oud en na 5 dagen hadden we 4 embryo’s (van 5 dagen oud) over, wat heel gemiddeld is.
Dat is inderdaad wel een hele mooie score! Ik hoop dat het bij ons ook zo mag gaan.. en daarna die ellendige wachtweken in de hoop dat er 1 (of hopelijk meer) gezonde embryo's zijn. Dacht afgelopen jaar dat ik er niet meer mee bezig kon zijn dan toen maar het tegendeel is waar haha. Elke dag fantaseer ik over een gezonde zwangerschap hihi. Hoe gaat het met jouw zwangerschap @Happyhope? En hoe gaat het met de rest? Hoe gaat het met de kindjes @Clueless01 en @xxmoixx ? En hoe voel jij je? @Dettine is er al een indicatie wanneer je weer mag starten? Heb jij al iets van de wachttijd vernomen @MaiH ?
Hoop het ook voor jullie! Ga voor jullie duimen! En heel herkenbaar dat je er nu ook (juist) erg mee bezig bent. Je bent er ook letterlijk mee bezig, dus logisch dat je je gedachten soms niet kan verzetten hier gaat het gelukkig goed! Baby doet het goed en heb een nagenoeg kwaaltjesvrije zwangerschap
Voor nu verwachten ze dat wij in februari 2022 mogen beginnen met ronde 2. Voor die tijd gaan ze onderzoeken doen naar de herhaalde miskramen en een vasculaire screening. Als dat allemaal goed is afgerond kunnen we in februari gaan stimuleren, anders worden we gewoon doorgeschoven.
Fijn dat jullie iig een datum hebben waar jullie naar toe kunnen leven, succes met de onderzoeken naar de herhaalde miskramen. Vind het zo rot voor je!
Vandaag de eerste follikelmeting gehad, waren een beetje teleurgesteld. In de ene eierstok 4 follikels van rond de 10 mm en in de andere eierstok 1 van rond de 11 mm. Paar hele kleine gezien maar die zijn zo klein dat de niet weten of die nog gaan groeien. Dosering blijft gelijk en dan dinsdag terug komen om te zien of er wat meer doorgegroeid is. Blijf t zo spannend vinden!
oh dat is idd een beetje een tegenvaller. Maar er kunnen er altijd nog een hoop bij komen, dat was bij mij wel altijd zo! Hier zijn de kindjes nu ruim 3 weken. Het gaat heel erg goed! Wel erg druk en vermoeiend zo 2 baby’s er bij, maar we voelen ons zo enorm dankbaar voor onze 3 gezonde wondertjes. Wie had dat ooit gedacht..
Wat fijn zeg lieve @Clueless01! Hoe vind je oudste dochter de komst van de tweeling? Ik hoop dat er nog een paar bijgroeien idd! Morgen weer een echo en als t nog niet echt erbij is gaan we mogelijk iets ophogen qua dosering of iets langer door met stimuleren dat kan ook nog. Hoop iig niet dat we deze poging moeten afbreken want dan kan het 8 tot 9 maanden duren voor we met een nieuwe poging mogen beginnen
Vanmorgen weer voor een echo geweest. Zijn er een paar bijgekomen. Aan de rechterkant liggen er 7 die vanaf morgen (denken ze) groot genoeg zullen zijn. Aan de linkerkant liggen er 4 die nog te klein zijn tussen de 10 en 12 mm. Vanmiddag word ik gebeld om verder te bespreken. Nog een echo morgen of overmorgen, dosis voor vanavond ophogen of toch niet. Punctie hoeft tot nu toe niet afgeblazen te worden dus dat is iig fijn.
Ben inmiddels gebeld, vandaag en morgen nog stimuleren en dan word ik donderdag gebeld wanneer en hoelaat de pregnyl erin moet en dan is de punctie zaterdag! Spannend maar ben zo blij als we dit (tijdelijk) kunnen afsluiten en dan hopen op een mooie score♥️