Spannend hoor! Fijn dat er nog een paar extra follikels mee doen ben benieuwd naar de opbrengst straks! Bij mij waren er altijd nog wel ene paar meer aangeprikt dan ze van te voren zagen
@Natascha33 wat fijn zeg, gelukkig kan het allemaal gewoon doorgaan! Duimen voor een mooie opbrengst.
Het zit erop! Whoehoe! Gisteren de punctie gehad en er zijn 15 eicellen gevonden! Wel hadden ze een paar kleintjes ook aangeprikt 'voor de heb' dus er zal vast nog wat afvallen maar ben er zo blij mee!
Thanks! Ik voel me goed, beetje last van een opgeblazen buik en gisteren veel geslapen maar weinig last gelukkig! Ik hoor volgende week vrijdag hoeveel bevruchtingen er zijn, hopelijk krijgen we dan ook te horen hoeveel er tot dag 5/6 zijn doorgegroeid. Hoe gaat het met jou? Last van zwangerschaps kwaaltjes?
Spannend zeg! Ik denk het wel. Was bij ons ook. We hoorden toen hoeveel er bevrucht waren, hoeveel dag 3 en hoeveel dag 5 embryo’s er waren. Bij ons was het toen: 13 eicellen, 11 bevruchtingen, 9 dag 3 embryo’s en 4 dag 5 embryo’s. hier gaat het goed! Gaat zo snel nu! Eigenlijk niet echt kwaaltjes behalve last van mijn rug omdat mijn buik erg groot is en last van vermoeidheid
Wat fijn dat het goed gaat! En al 30 weken zwanger.. hoe mooi! Zat er gisteren nog aan te denken dat @xxmoixx en @Clueless01 al gewoon bevallen zijn en wij het al weten vanaf de zwangerschapstest. Zo lang hebben wea contact hihi. Ik hoop dat het bij de rest ook allemaal voorspoedig mag verlopen ❤ Vind t wel spannend allemaal hoor, de prikken vielen me nog wel mee, zelfs de punctie vond ik (met extra pijnstilling) te doen maar het wachten en de onzekerheid dat vind ik echt zo moeilijk
Oh wat een spannende tijd hè.. ik vind die wachtweken ook het aller ergste. Duimen voor t eerste goede bericht op vrijdag!
@Natascha33 wat een goede score! Spannend nu he, afwachten tot vrijdag... Ik duim voor een hele goede uitslag, met weinig afvallers! Hoelang duurt het vervolgens tot jullie de uitslag van de biopten krijgen? Bij mij is het de afgelopen weken rustig geweest. Ik mag a.s. maandag voor een echo naar het ziekenhuis en dan hopelijk deze cyclus een terugplaatsing in een natuurlijke cyclus (met mogelijk met Pregnyl en sowieso Utrogestan, na de perikelen van de vorige keer).
Dankjewel! Ik hoop t ook hihi! Op van de zenuwen. Wat fijn dat je terugplaatsing er weer aan zit te komen! Ik duim voor een plakkertje! Weten jullie wat de voor- en nadelen zijn voor een terugplaatsing in natuurlijke cyclus of kunstmatige? Ben daar vast over na aan het denken. Gisteren ook even het jaarverslag pgt 2020 gelezen, in UMCU zijn er vorig jaar 27 cryo's terug geplaatst waarvan er maar 7 doorgaande zwangerschappen plaats hebben gevonden. Ik schrok daar echt wel een beetje van.. hopelijk is het voor ons straks allemaal raak! ❤
Oh jeetje, dat is zeker niet heel veel! Maar niet teveel mee bezig zijn hoor, iedere terugplaatsing is weer uniek! wat betreft kunstmatig of natuurlijk zijn er volgens mij wat slagingskansen betreft geen/nauwelijks verschillen. Ik zou vooral doen waar je je goed bij voelt. Voordeel van kunstmatig is dat de tp gepland kan worden en de kans vrijwel zeker is dat je daadwerkelijk een tp krijgt. Nadeel is dat je weer aan de hormonen gaat en het ligt eraan hoe fijn je dat vindt.
Net gebeld, hier een (voorlopige) uitslag? Van de 15 eicellen waren er 3 nog niet rijp genoeg dus 12 stuks over. Hiervan zijn er 11 bevruchtingen. 4 stuks zijn afgevallen (groeide niet door na dag 3) 2 zijn er gebiopteerd en ingevroren en er zijn er 5 die gisteren op dag 5 nog niet gebiopteerd konden worden. Gaan ze einde van de dag kijken of er wellicht nog iets mee gedaan kan worden. We zitten vandaag op dag 6. Hebben jullie dit ook meegemaakt? Zal er nog een kans zijn dat er nog 1 of 2 bijkomen? Ben enorm blij met 2 cryo's maar ook enorm teleurgesteld dat het er maar 2 zijn. Logica
Oh wat spannend zeg! Het kan zeker dat er nog een of meerdere bijkomt/bijkomen hoor! Ik ga voor je duimen!
Spannend hoor. Hopelijk komt er nog wat bij! Zo’n afvalrace is het hè. Wij hadden weinig wat er afviel maar elke keer maar weinig bevruchtingen (1e keer 1, 2e keer 4 waarvan 3 over bleven). Hoe lang moet je wachten op de uitslag?
oh wat een afvalrace. Zo spannend. Heb je al wat gehoord? Ik heb dit gehad bij 3 embryos waarvan er 1 uiteindelijk toch is ingevroren. Wbt terugplaatsen in kunstmatige of natuurlijke cyclus, er zijn recente onderzoeken dat een natuurlijke cyclus een net iets hogere kans heeft van slagen
Oh ik zie nu je vraag pas over tp. Wij hadden geen keus, werd een kunstmatige cyclus. Ik vond het wel makkelijk, je weet precies hoe of wat. Mijn lichaam reageerde ook goed op de hormonen (en de baby bleef plakken!). Bij natuurlijk heb je dan weer geen hormonen, maar zul je met ovulatie testen aan de weer moeten. Als het goed is dan ook nog een echo om je baarmoeder slijmvlies te controleren. (Doen ze ook bij kunstmatig). Ik denk dat beide voor-nadelen heeft. Mochten wij ooit nog eens gaan dan zou ik weer voor kunstmatig gaan. Omdat dit voor ons werkte + ik vond het wel makkelijk qua planning.
@Clueless01 hoe is het bij jullie? Alles goed? Red je het met een tweeling? Lijkt me zo mooi maar ook heel pittig!
Het gaat heel goed! Idd best pittig maar de kindjes zijn heel rustig, dat maakt t allemaal wat makkelijker .