Ik had vandaag echo na 8 dagen menopur 112,5. Helemaal niks te zien . Echt balen want met ovaleap 100 had ik nu allang groei en ook een mooie opbrengt (14 eicellen). Ik baal echt enorm dat ik nu menopur heb en t zo gaat. Nu ophogen naar 150 en zaterdag teruf
Ik heb erna alleen zitten janken van de spanning en pijn haha. Niet misselijk of duizelig gelukkig! Voel me nu ook best prima. Voor een volgende poging gaan we andere pijnbestrijding bespreken
Nou ja, dat meen je niet?! Wat naar voor je. Waarom heb je dit keer menopur gehad? Komt dat door wisseling ziekenhuis? Mss een kleine geruststelling, bij mijn eerste echo waren er maar twee redelijke eitjes gevonden en verder een aantal kleintjes. Na twee dagen extra prikken zijn dat er ruim 9 geworden. Dus er kan echt nog wel wat gebeuren. Ga voor je duimen meis!
Wat naar dat het zo’n pijn deed Jammer dat ze in Nederland niet de mogelijkheid bieden tot een punctie onder narcose. In bijvoorbeeld Amerika wordt dit wel (standaard) gedaan. Wat zou ik dat graag willen na al die berichten over puncties.. hoe voel je je nu? Gaat het alweer wat beter?
Voel me bont en blauw maar wel een stuk beter. Voel me wel slecht over dat ik de laatste niet heb laten prikken.. Ik kon niet meer en t voelde niet goed meer. We gaan wel bespreken of we iets van sedatie kunnen krijgen de volgende keer.
Ik mag vrijdag al terug komen, voelt niet goed zo lang niet zeker niet omdat er 21 kleine eiblaasjes zijn. Ik hoop dat er vrijdag ook meer te zien is! Met 150 en zoveel eiblaasjes heb ik ook weer een groot risico op overstimulatie. Moest jij ook ophogen? Menopur is standaard in het UMCG, ik vind t echt heel rot, omdat t vorige keer gewoon prima ging met ovaleap en 100. Maar een andere medicijn dan menopur was niet bespreekbaar.
Van de 11 eicellen bleken er maar 7 rijp te zijn en is er 1 embryo uit ontstaan Ze bellen morgen opnieuw maar t ziet er niet goed uit. Ziekenhuis gaf aan dat ze er ook van geschrokken zijn.
Nee wat een vreselijk nieuws zeg ! wat een pech... dikke knuffel jouw kant op❤️ hoe gaat het nu met je?
Beetje dubbel, eerst vooral ongeloof. Al zoveel ellende gehad afgelopen 2 jaar, en dan nu weer klap dat er nog geen zwangerschap/kindje zal volgen voorlopig.. Vraag me af of we ooit goed nieuws gaan krijgen, en de wens wordt alleen groter. Tegelijkertijd hadden we er ook rekening mee gehouden, en zijn we aan het denken over wat als.. We willen nog een poging doen en ons meer verdiepen in een donor.
Jemig wat naar!! Dat had ik niet verwacht. Echt super balen. Wanneer krijg je de uitslag over het embryo?
Ja snap ik. Ik had niet zoveel kleine eiblaasjes zoals bij jou. Maar wel dus een aantal kleinere, en twee grote. Daar zijn dus uiteindelijk 7 eiblaasjes groot genoeg geworden na twee dagen extra stimulatie. Totaal 9 eitjes geplukt. Ik kon niet meer omhoog qua hormonen. Zat al op maximaal. Erg spannend meis, zal aan je denken vrijdag
Vrijdag. Morgen bellen ze nog even om te laten weten of t embryo er nog is en of er toch niet nog 1 is gaan delen.
@xxmoixx wat een slecht bericht, die had ik ook niet zien aankomen.. ik duim dat dit ene embryo jullie wondertje gaat zijn
Beetje dubbel nieuws. Er zijn niet meer eitjes gaan delen, maar het ene embryo doet het wel goed. Morgen horen we of het gezond is of niet, kleine kans maarnog een sprankje hoop. Alhoewel de arts wel afsloot met: helaas, sterkte.
Lieverd wat vind ik dit erg te lezen MAAR we verliezen de hoop niet voor je embryo. We blijven duimen dat deze het goed blijft doen tot al zeker morgen en hoplijk wordt deze ook helemaal goedgekeurd en teruggeplaatst!
Ongelofelijk eh. Ik startte met 8 of 9 eicellen en had ook maar 2 blasto's per poging. Je ziet deze poging had ik maar één goedgekeurde cryo en deze blijft voorlopig toch plakken dus het kan...