Echt jammer meis. Het lijkt een beetje een trend te worden hier. We zijn al met 3 meiden die binnen dezelfde poging maar 1 embryo over houden. Al moeten die van jou en mij nog de test doorkomen Laat Clueless nu morgen even de trend doorbreken. Bij Kiki is gelukkig het erg hoopvol want hij/zij zit nog veilig in haar buik . Ik ga voor iedereen duimen! ♥️
Wow Kiki! Ik lees het nu pas in jouw handtekening. Wat mooi! Gefeliciteerd meid! Ben hier echt zoooooo blij mee. Dat geeft hoop ♥️ Wauw wat een super goede start van dit jaar
Zo raar hè! Terwijl ik snel een paar keer zwanger was toen we net probeerden.. Op t einde lukte t zelf niet en nu ook met ivf doen ze weinig? Pfff
@xxmoixx jeeje wat spannend zeg!! Ik denk aan je! @Kiki11111981 wat fantastisch een positieve test!! Qua afvalrace, zo hebben we dus allemaal wat. Ik had vorige keer maar liefst 8 blastocysten, waren er 6 aangedaan. Dus dat is ook een enorme afvalrace. ik zie t niet zo positief in morgen, ik voel helemaal niks, de eerste icsi voelde ik echt zo’n drukkend gevoel. We gaan t meemaken..
Nou weer iets waar ik niets mee kan. Ze hadden gezegd vandaag biopt en terugplaatsing. Bellen ze net op dat het biopt goed gegaan is en het embryo het nog goed deed. Alleen de uitslag is morgen pas tussen 12 en 1. Om half 2 de terugplaatsing en we moeten 2 uur rijden.. Dus lekker met zenuwen de auto in en nog een dag hopen.
Ik had vandaag de tweede follikelmeting na 9 dagen menopur, er groeien eitjes! 7 links en 9 rechts, allemaal nog klein (ronde de 8mm) en er zitten nog een aantal hele kleine die hopelijk niet gaan groeien. Maandag weer terug!
Ooh wat fijn! Dat zijn een mooi aantal eitjes! Hopen dat ze allemaal mooi gaan doorgroeien. Bij mij is het nog onduidelijk wanneer de test klaar is. Ik zit in een afwijkend traject ivm medische uitzondering ihkv transplantatie van mijn dochtertje. En omdat ik mijn nier zou gaan doneren, werd voorgesteld om eerst embryo’s in te vriezen. De test wordt dus nog ontwikkeld (sinds mei 2019) en we in moeten april nog maar eens bellen.
Tja snap je heel goed. Blijft onzeker dus of je überhaupt een terugplaatsing krijgt?! Ze houden er wel de spanning in zeg. Hopelijk gaat dit niet elke keer zo. Traject is al intensief genoeg. Sterkte morgen meis!
Ohja dat was t! Wat spannend allemaal. Heftige tijden voor jullie. Ga je nu meteen nog een cyclus doen voor meer embryos?
Ohh ik dacht dat de test bij jou al klaar was! tegen mij hebben ze ook gezegd dat ik in maart/april moet terugbellen.. dat wachten duurt een eeuwigheid hè
Nee controle, denk eind volgende week de punctie . T gaat erg langzaam vergeleken met m’n vorige poging