Pgd en ivf/ icsi deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 5 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Oh wat fijn dat je het korte protocol krijgt! Scheelt zo veel prikken!
     
  2. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Nee helaas nog steeds niet :(
    Heb net de verpleegkundige gesproken en ben iets meer gerustgesteld! Ik krijg morfine en dormicum. Van dat laatste word je slaperig en heel rustig. Alleen vind ik het allemaal maar gek, want als ik online kijk wat dormicum doet, is het gewoon een lichte variant van een roesje :rolleyes: hadden ze dat niet eerder kunnen zeggen dat ik dat kon krijgen haha
     
  3. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Krijg ik de volgende keer idd ook! Komt vast goed! Liep jij in Utrecht?
     
  4. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Ja klopt inderdaad! Ben nog steeds wel blij met de keuze voor Utrecht, maar merk wel dat sommige communicatie echt anders is dan in ziekenhuizen in de omgeving. Ik moet echt zelf actief vragen naar bepaalde medicatie. In bijvoorbeeld Leidsche Rijn doen ze standaard een roesje, maar volgens mij is dat deze variant waarbij je het niet helemaal weg bent.
     
  5. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Oh dormicun kregen mijn cliënten vroeger (gehandicapte kinderen) om rustig te zijn bij de tandarts. Werkte als n tierelier. Ze konden ook niet meer lopen erna van de slaperigheid :roflmao:duurde ff voor t uitgewerkt was. Denk dat dat wel helpt
     
    Happyhope vindt dit leuk.
  6. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Hahaha goed om te weten!
    Ik ben echt weer helemaal gerustgesteld. Was zo in de stress. Dormicum werkt nu al bij mij haha :roflmao:
     
    xxmoixx vindt dit leuk.
  7. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Nou het zit er weer op hoor!
    En ben zo blij!
    Het is me echt ontzettend meegevallen gelukkig :D
    Zat alleen mega in de stress, want er was een ongeluk gebeurd op de snelweg waardoor ik bijja een uur te laat was gekomen :confused: hadden gelukkig een binnendoor weg gevonden! Dus was “maar” 15 minuten te laat.

    Het vervelendste qua pijn vond ik eigenlijk de eendenbek. Die deed behoorlijk pijn, maar dat was dan ook het enige. De rest voelde ik niet, ook het prikken van de verdoving voelde heel oppervlakkig.
    Het aanprikken van de eicellen voelde meer gek. Als een soort plopjes ofzo? Maar ging heel snel verder.
    Had trouwens alleen dormicum gekregen, geen morfine erbij.
    oh wat ben ik blij :D
    Zou dit zo weer doen de volgende keer!

    ze hebben trouwens 12 eicellen gevonden! Super blij mee!! Horen volgende week vrijdag hoeveel embryo’s het zijn geworden en nu nog 8 weekjes wachten op de PGD uitslag.
     
  8. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    fijn zeg! Hopelijk zitten er een paar gezonde bij! Gelukkig viel het ook mee :)
     
    Happyhope vindt dit leuk.
  9. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Ik hoop het ook!
    Dormicum was echt heel fijn trouwens. Jij had dat de vorige keer niet toch?
     
  10. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Ik kreeg 2 spuiten in m’n bil, weet niet wat erin zat :roflmao:

    het deed bij mij alleen niets. Was niet de enige want per februari zijn ze over op de morfine.
     
  11. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Fijn zeg! Mooie score. Nu afwachten tot volgende week. Vind t altijd stom dat je niet eerder updates krijgt :|, of liever nog mee kan kijken.

    fijn dat de pijn is meegevallen hoor!
     
  12. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Ja ik kan wel online kijken in mijn umc account. Maar ik weet niet of ik dat durf. Als er straks heel weinig bevrucht zijn dan weet ik niet of ik de week nog goed doorkom haha !
     
  13. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Echt zo vervelend dat dat niet werkte.
    Ik kreeg dit via een infuus. Kon geen morfine krijgen ivm de dormicum. maar misschien doen ze dat bij jou weer wel?
    Maar had wel 2 zetpillen van tevoren genomen: een paracetemol en diclofenac.
     
  14. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Ja volgens mij krijg ik een morfine pompje :) we gaan t zien. Zoals vorige keer wil ik ook niet meer (heb dat toen ook aangegeven). Ging heel slecht (had veel pijn) dus dat doen ze niet meer zo. Wel raar dat je pas na zoveel tijd gebeld wordt? Hier de dag erna hoeveel er bevrucht waren en toen dag 4 geloof ik hoeveel er gebiopteerd waren (dag 5 dan tp indien er een gezond embryo was).
     
  15. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Ja ze gaven aan dat eerder bellen niet zoveel zin had omdat het nog alle kanten op kan gaan, een soort van valse hoop die ze willen vermijden met bellen. Dus ze wachten echt tot alle blastocydes over zijn en bellen dan om door te geven hoeveel dat er zijn geworden. Ik kan online wel eerder kijken mocht ik die behoefte hebben.
    ze vriezen na 5 dagen alle embryo’s in en hopelijk over 3 maanden een terugplaatsing ! :)

    hopelijk heb je deze keer niet zoveel pijn! Goed dat ze er gehoor aan geven! Wanneer mag jij ook alweer starten ?
     
  16. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Ah ja ik snap die logica ook wel weer. Spannend nog even! Ik begin 4 oktober met spuiten :)
     
    Happyhope vindt dit leuk.
  17. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Aftellen!! Gewoon al over 2/3 weken!
     
  18. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    @Clueless01 jij begint vandaag natuurlijk! Heb je de eerste prik al gezet, of doe je dat vanavond?
     
  19. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    wij kregen ook eerder al wel bericht, ivm tese omdat dat dan toch spannender is. Vond dat wel fijn.

    en ja ik ben gisteren begonnen! Spuit om 8 uur in de ochtend, dus al 2 gehad. Maandag ochtend eerste meting.
     
  20. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Hihi stiekem heb ik ook al samen met mijn man al 3 keer gekeken in het online portaal of er iets staat. Helaas nog niets, maar onze nieuwsgierigheid wint het toch...

    Oh top! De eerste 2 dus al gezet! Ging het goed?
     

Deel Deze Pagina