Hoe gaat het met je @Clueless01 ? Fijn dat je kunt starten @xxmoixx ik neem aan dat als je mag beginnen met de spuiten dat ze de rest ook doen toch? Wij hebben een brief van het UMC gehad dat we het tijdens de intake gaan hebben over de oplopende wachttijden omdat er geen nieuwe behandelingen tijdens Corona worden gestart. Hadden we wel verwacht maar blijft toch een behoorlijke domper. De onzekerheid blijft aan je knagen. Jullie allemaal een fijn weekend toegewenst!
Als de cijfers oplopen dan stoppen ze de behandelingen. In maart helaas ook gebeurd (was toen al 2 weken bezig). Hopelijk dit keer niet weer. Poeh ook balen voor jullie dat ze nu al aangeven dat de wachttijden ontzettend oplopen wanneer is de intake?
Jeetje wat balen zeg. Gaan ze helemaal geen nieuwe behandelingen meer opstarten? Dat is wel echt een klap. Ben benieuwd hoelang de wachttijden dan worden.... die zijn nu al niet normaal lang
Best wel goed, was wel even heftig nieuws, maar ik voel me zo gezegend met het meisje dat we al hebben mogen krijgen dat dat gevoel toch wel overheerst. intussen hebben we met Groningen gebeld omdat we nog een lab willen laten kijken, het blijft gek dat t altijd goed genoeg was voor icsi en nu ineens niks meer. Willen zeker weten dat t niet aan t lab ligt. Dus we gaan eind november, voor ons gesprek in Duitsland nog een zaadonderzoek laten doen in Groningen. 24 november, 25 november uitslag en 27 november gesprek in Duitsland. en 2 november nog zaad inleveren in duitsland, you never know. Naja genoeg ontwikkelingen wel! Maar probeer het nu even los te laten tot november.
Goed dat jullie het laten nakijken. Nadenken over de andere opties kan altijd nog als het nodig blijkt.
Spannend, genoeg afspraken die nog komen dus... hopelijk met positief resultaat! Blijf t wel vreemd vinden dat ze na de TESE het niet gezien hebben. Je zou denken dat ze dan meteen kunnen zien of er goede zaadcellen zijn. Hopelijk komt er toch nog wat goeds uit de komende afspraken! @xxmoixx hoe gaat het prikken?
@Happyhope prikken gaat goed! Heb er handigheid in en voel er weinig van. Eerste dagen wat bijwerkingen die ik vorige keer ook had (voel me opgejaagd, duizelig, wat gestresst/angstig) maar dat is sinds 2 dagen al een stuk minder. Probeer dit keer rustiger aan te doen op werk en wat meer aan mezelf te denken, merk dat dat voor mij goed werkt!
Fijn dat het goed gaat! Ook heel fijn dat de bijwerkingen al minder zijn. Dan houd je het toch wat beter vol
Zojuist de uitgangsecho gehad. Links 5 en rechts 6 eitjes te zien. Vorige keer ook dit aantal en uiteindelijk nog wat meer bij de punctie. Ben benieuwd!
Hoe is het met jullie dames? Hier meting gehad en er liggen al mooi wat eitjes klaar! Maandag nog een echo en woensdag of vrijdag de punctie. Ze hebben met ons rest embryo van de vorige punctie onze test opnieuw bekeken. Dit keer dus ook de ngs en 8 weken wachten.
Fijn dat de echo goed was! Oh bijzonder dat ze nu ineens ook bij jullie de ngs methode gaan doen! Hebben ze verteld waarom? Is dit beter? Wel balen, kan me voorstellen dat je je erop ingesteld had over ongeveer een week een terugplaatsing te hebben.
Vorig jaar is de ngs mislukt (ze vertrouwden hem niet) maar na testen op ons embryo bleek hij te werken. Ngs is minder fout gevoelig en er hoeft maar 1 cel te worden afgenomen ipv 2. Baal wel van t lange wachten maar meer omdat de uitslag vorige x zo dramatisch was dat we nog langer in spanning zitten. Terugplaatsing heb ik nog niet over durven te dromen.
Kan ik me voorstellen. Bij ons nemen ze bij de ngs methode juist meerdere cellen af, wel gek dat ze bij jullie juist het omgekeerde doen. Wel fijn dat het betrouwbaarder is. Kan me voorstellen dat je nu wel lang in spanning zit na de vorige keer. krijg je wel te horen hoeveel embryo’s ze invriezen? Hopelijk gaat de tijd snel voorbij voor jullie.
Hoe gaat het met iedereen? @Happyhope 9 november is het bijna! Super fijn! @xxmoixx hebben ze een goed aantal eitjes kunnen “oogsten”? Moet je ook 9 weken wachten om te weten hoeveel goede erbij zaten of is dat al eerder bekend?