Gister hebben ze uit 8 follikels 9 eitjes gehaald! Er bleken vandaag 4 bevruchtingen te zijn. Hopelijk delen ze door zodra ze ingevroren worden moeten we nog wachten. Vorige arts gaf 8 weken aan, verpleegkundige vandaag 4? Eerst maar eens zien of ze de vriezer halen
Ohh ik zat met morgen in mijn hoofd dat je de punctie had! Maar wat fijn dat er 4 bevruchtingen zijn. Wanneer hoor je hoeveel er ingevroren zijn? Spannend zeg.. nu wachten!
Hier gaat het goed! Ben nog vrij rustig, maar vind het ook spannend... nog maar 1,5 week en we weten meer! Hoe gaat het bij jou?
Zaterdag bellen ze op hoe ze ontwikkelen en of ze dan of maandag een biopt nemen en gaan vriezen. Nog ff spannend! ohh jij nog 1,5 week dus. Spannend ook!
Hallo, dames. Wij hebben vandaag de onderzoeken gehad. Bij mij alles goed en bij mijn man ook. Dus bloedgeprikt. En over 2 weken daar de uitslag van en dan kunnen ze beginnen met het maken van de test in maastricht.
Zaterdag belden ze dat ze alle 4 nog goed groeide. Ze bellen me woensdag pas over het aantal waar ze een biopt van hebben genomen. Wordt een beetje moe van elke x andere afspraken.. Ze zeiden zaterdag ook dat de uitslag maar 4 weken duurt?
Hmm wat jammer zeg! Zit je nog 2 dagen langer in spanning. Die 4 weken kan trouwens hoor! Je hebt volgens mij 2 versies van de NGS methode. Ik heb de lange versie, maar je hebt er ook een waar het dus maar een paar weken duurt! Maar wel heel vervelend dat er steeds zoveel onduidelijk blijft...
Wat fijn @Dettine dat jullie nu echt kunnen starten! @xxmoixx hopen dat je snel weet waar je aan toe bent! @Happyhope met mij gaat het goed! Wel zenuwachtig voor de telefonische intake in Utrecht. In de brief gaven ze aan dat we het voornamelijk over de wachttijden zullen hebben dus heel benieuwd! Vandaag hebben we de jaarlijkse controles van mijn dochter met NF1 gehad en zover zo goed gelukkig! Nog geen afwijkingen aan haar oogzenuw gevonden dus dat is voor ons een reden voor een feestje! Hoe gaat het met jou?
Snap dat je er zenuwachtig van kan worden! Zo’n gesprek is al spannend, laat staan als je eigenlijk niet weet waar je aan toe bent. Hopelijk valt het mee met de wachttijd! Wauw wat een goed nieuws van je dochter! Fijn dat ze geen afwijkingen hebben gevonden. hier gaat het nog goed... nog een klein weekje en we weten hoeveel gezonde embryo’s we hebben. Wel wat zenuwachtig aan het worden, maar aan de andere kant ben ik ook gewoon nog heel kalm. Ik probeer er vertrouwen in te hebben!
Mwah dubbel. T zijn er meer dan vorige keer maar de kans is groter dat het niet goed is dan wel bij onze afwijking. Dus 3 is eigenlijk te weinig om echt een goede kans te maken op een gezond embryo. Maar we gaan t zien
Kan me voorstellen dat het dubbel voelt. Er blijft toch een soort schaduw over je heen hangen na alles wat je al hebt meegemaakt. Hopelijk gaan de wachtweken snel voorbij!
Oh ik kreeg geen meldingen meer @xxmoixx fijn 3 in de vriezer! Maar toch ook heel spannend. Al een datum wanneer je wat hoort! @Happyhope voor jou komt t nu ook dichtbij. Eindelijk na al dat wachten.. Wij hebben een tweede zaadonderzoek gehad, weer niets. Nu moet m’n man nog bloedprikken, 24 nov second opinion in gronjngen en 27 november in Duitsland verdere plan bespreken. Spannend ook wel.