Leden Blossom88 Clueless01 Happyhope - 26 jaar - (voorlopig) gestopt met PGD - donortraject gestart Natascha33 Sue81 Xxmoixx - zwanger na ICSI-PGD 2 Afspraken Happyhope - 21-04 - belafspraak arts en wachten op eisprong Zwanger ❤️ Xxmoixx - 09-09-2021
Gaat goed! Lief dat je ernaar vraagt. Ik ben zover dat ik het graag natuurlijk wil proberen, mijn vriend is nog niet zover. We hebben nu geregeld gesprekken hierover en hopen in de komende maanden een beslissing te kunnen maken. Hangt ook wel een beetje af of we in de tussentijd meer horen over de wachttijd voor het pgd traject. hoe gaat het met jou? De 21ste komt lekker dichtbij zo! Kan me voorstellen dat jullie heel enthousiast zijn
Begrijpelijk! En het blijft natuurlijk supermoeilijk. Was jullie test nu al wel afgerond? Of nog niet? hier gaat het goed, maar wel met gemengde gevoelens. Vind het enerzijds onwijs fijn dat het zo snel gaat nu en heb er heel veel zin in om echt te starten. Anderzijds vind ik het ook wel echt heel spannend. Heb soms nachtmerries en angsten dat we de verkeerde keuze hebben gemaakt... dat ons kind het ons later kwalijk neemt dat hij/zij van een donor komt, of nachtmerries dat ik droom dat ik zwanger ben en dat ik hem/haar niet leuk vindt. Ik weet ook wel dat dat grote onzin is natuurlijk, want natuurlijk ga ik straks houden van dat toekomstige kindje gaat dat in mijn eigen buik gaat groeien Maar toch doet het soms wel pijn dat hij/zij genetisch niet van mijn man zal zijn. Dus eigenlijk heel gemengde gevoelens. Komt misschien ook wel door het onbekende, dat ik niet weet hoe lang het gaat duren en ook dat het zo dichtbij komt nu. Maar we blijven positief: kijk er echt naar uit om bijna te mogen starten! Eindelijk een eerste, echte kans.
Kan die gevoelens heel goed begrijpen, is ook niet niks natuurlijk maar wel een goed doordachte keuze vanuit jullie beide. Jullie willen jullie kindje(s) de best mogelijke medische kansen geven en persoonlijk geloof ik in wie het kindje opvoed, dat die persoon ook de papa en mama zijn. Onze genetische test is klaar sinds januari, ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen nu. Denk dat ik de onzekerheid het meeste met me doet nog, is het een jaar, 1,5 jaar, 2 jaar of meer? Geen idee en daar kunnen ze helaas geen antwoord op geven. Hopelijk kan ik er wat minder mee bezig zijn als het weer een beetje zomer wordt. Dan vliegt de tijd voor m’n gevoel altijd wat sneller voorbij
ja, heb je helemaal gelijk in hoor! Zo staan wij er ook in. Hebben van het hele PGD traject ook een video gemaakt (soort vlog idee) en alles opgeschreven in de vorm van een dagboek, wat aan ons toekomstige kind is gericht. Dat helpt ook heel erg met het verwoorden en als we later er niet meer goed uitkomen waarom we dit ook al weer gedaan hebben (mocht dat überhaupt voor komen haha), kunnen we dit aan ons kind laten zien en lezen Vervelend hè, al die onzekerheid. Kan het ziekenhuis helemaal geen richtdatum geven? Ook niet op welke plek jullie nu staan op de wachtlijst?
@Happyhope jullie hebben er goed over nagedacht en een weloverwogen beslissing gemaakt, ook uit liefde voor jullie toekomstige kindje ❤️ ik ben nog steeds aan het wachten. Binnen nu en een week moet ik het toch echt weten, maar geen idee wanneer ik gebeld word. Vandaag termijnecho en die was helemaal goed bij beide kindjes.
Lief van je! ❤️ lastige tijd nu denk ik hè? En ik denk ook heel dubbel zo met de termijnecho. Wel fijn dat die helemaal goed was! Nu hopen dat je snel gebeld wordt, goed nieuws krijgt en van alle onzekerheid af bent!
Ik hoop zo dat je het snel weet. Wat een spanning zeg Vreselijk. Fijn dat de termijnecho wel goed was! Dat lijkt me alvast een goed teken
Ja zeker met de translocatie is dat een heel goed teken. Alleen wbt down syndroom zien ze dat ook vaak niet op de echo, het blijft dus toch nog even spannene
Hopelijk gauw goed nieuws @Clueless01 kunnen ze met de echo niet al een goede inschatting maken door de dikte van de nekjes? @Happyhope helaas kunnen ze niets aangeven qua richtlijnen. Heb nu in juni een belafspraak met maatschappelijk werk merkte dat ik toch wel wat zware weken heb gehad met de onzekerheid
nog steeds geen uitslag hier. Ik hoop echt maandag . Nekplooi is goed. Evenals neusbotje enz. Hoopvol maar geen garanties
Pff wat een spanning Wel heel fijn dat de nekplooi goed was! Ben echt zo aan het hopen op een mooie uitslag voor jullie!
Leden Blossom88 - 33 jaar - translocatie - PGD voor nr 2 - 2 mislukte TP's uit poging 1 - mei start poging 2 Clueless01 Happyhope - 26 jaar - (voorlopig) gestopt met PGD - donortraject gestart Natascha33 Sue81 Xxmoixx - zwanger na ICSI-PGD 2 Afspraken Happyhope - 21-04 - belafspraak arts en wachten op eisprong Blossom 88 - 8 mei start stimulatie mbv lange schema Zwanger ❤️ Xxmoixx - 09-09-2021 @Clueless01 Ik zit ook zoooo in spanning voor jullie. Elke dag wel even gecheckt op het forum of er al iets bekend was bij jullie. M'n duimen draaien overuren!
Leden Blossom88 - 33 jaar - translocatie - PGD voor nr 2 - 2 mislukte TP's uit poging 1 - mei start poging 2 Clueless01 Happyhope - 26 jaar - (voorlopig) gestopt met PGD - donortraject gestart Natascha33 Sue81 Xxmoixx - zwanger na ICSI-PGD 2 Afspraken Happyhope - 21-04 - belafspraak arts en wachten op eisprong Zwanger ❤️ Xxmoixx - 09-09-2021
Ik heb even de kleurtjes weer toegevoegd haha hoe is het nu met jullie? Ik had in mijn hoofd zitten dat je alweer begonnen was, maar zie nu dat je in mei begint.
dankje ❤️. Ik heb nog niks gehoord. Vrijdag zelf gebeld maar toen was er nog niks. Tis echt heftig hoor, ik weet helemaal niet wanneer ik gebeld word, dus doe maar gewoon m’n “normale” leven, maar tegelijkertijd kan ik elk moment een alles beslissend telefoontje krijgen, heel irritant.