Leden Blossom88 - 33 jaar - translocatie - PGD voor nr 2 - 2 mislukte TP's uit poging 1 - mei start poging 2 Clueless01 Happyhope - 26 jaar - (voorlopig) gestopt met PGD - donortraject gestart Natascha33 Sue81 Xxmoixx - zwanger na ICSI-PGD 2 Afspraken Happyhope - 1 mei IUI-D Zwanger ❤️ Xxmoixx - 09-09-2021 Clueless01 - 05-11-2021 tweeling!
Plan de komende 2 weken maar goed vol. Lekker wat afleiding! En wees lief voor jezelf. Ik duim voor je.
@Happyhope yes wat goed! Eindelijk! En ik denk ook prima timing. Die zaadjes worden hoog ingebracht dus hoeven niet zo ver te zwemmen. Succes morgen!
Lief dat je het vraagt! Inseminatie ging goed! Het zit er net op (en in hahaha) Vond het wel spannend, maar had er eigenlijk ook heel veel zin in. Had er een heel goed gevoel bij. De verpleegster was super lief en de IUI deed verder ook geen pijn ofzo. Zo’n groot verschil met een pgd traject!
@Happyhope jeej wat fijn!! Heel veel succes met deze spannende wachtweken. Duim mega hard voor jullie mee
Dankjewel @Natascha33 !! hebben jullie nog tips voor leuke dingen die je kan doen tijdens de wachtweken? Ik ken mezelf... als ik geen afleiding heb, ga ik vanalles opzoeken online en krijg ik alleen maar stress. Overdag werk ik dus dan valt het mee, maar ‘s avonds moet ik echt afleiding hebben. Ik dacht eerst: ik boek een massage! Lekker ontspannend. Maar als je dan gaat googlen lees je dat het misschien niet zo goed is vanwege de afvalstoffen die dan vrij kunnen komen (er mag opeens een heleboel niet ben ik achter gekomen haha). en nu is er niet zoveel te doen aangezien niet alles open is... hebben jullie nog leuke ideeën?
Ik ben altijd wel van het gamen haha. Warm dekentje op schoot en je gedachten ergens anders op zetten. Misschien een stuk wandelen? Lekker muziekje op. Een puzzel maken, nieuwe serie kijken? Vragen of een vriendin langs komt of iets
Goede tips! Gamen vind ik ook leuk trouwens, maar ik merk dat mijn hartslag daarvan erg omhooggaat haha (heb soms last van hartkloppingen die door het gamen versterkt worden). Wandelen is wel een goede! Werkt ook wel ontspannend! misschien ga ik dat gewoon elke dag even doen na het eten
Ik speel vooral graag builder en simulatie achtige spellen haha, zoals een planet Coaster, planet zoo, SimCity, sims etc. Maar juist daarvan krijg ik dus hartkloppingen. Ik zit dan teveel in een “andere wereld” met mijn gedachten en ben constant vooruit aan het denken waardoor ik er onbewust een soort van gestresst van raak. Stom hè heb laatst fall Guys gespeeld en toen ging het wel goed, alleen jammer dat ik daar nou niet zo goed in ben haha! wat speel jij vaak?
Ik lig nu vooral plat dus kan alleen wat simpele spellen met controller doen haha. Normaal: Battlefield 5 (dit kan dus niet meer nu maar speelde ik wel heel veel) Spellen als city skylines, planet zoo etc Dying light Banished Stardew Valley (misschien moet je die eens proberen, is heel leuk en rustig) Fallout 4 en fallout 76