pgd en ivf/icsi traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Wij wachten nog op bericht dat de test klaar is.
    Ze zijn nu ruim 3 maanden bezig!
    Ik hoop dat we begin 2016 bericht zullen krijgen dat we mogen/kunnen starten..

2. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik wacht op dit moment op de genetische goedkeuring. Dus is ook wel wachten. Hoe is het wachten voor jou, Marina? Wanneer is je NOD? Spannend! Ik duim voor jullie Kerstkindje.

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik zit momenteel in een cryo-cyclus. Hopelijk eind dit jaar een tp. Maar het kan ook zijn dat de ontdooiing net op een van de sluitingsdagen van het labo valt, dan is de tp pas in januari. Nog even afwachten dus.

4. Spannend Malibuu en Eva!
    Ik ben aan de progynova, daardoor word ik niet ongesteld. Ik heb dus geen NOD. Ik moet volgende week donderdag testen.
    Adriana, hangt dit af van de dag dat je ongesteld wordt ?

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Het is afhankelijk van wanneer ik een positieve ovutest heb. Hopelijk dus NIET op 19, 24,25,26,27 of 28 december.

6. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden
    hoi hoi,

Ik heb volgens mij hetzelfde, ben aan het wachten op mijn menstruatie. dan op dag 12 van de cyclus en dan te bepalen wanneer volgende eisprong is voor tp van cryo. maar het kan nu ook allemaal in de vakantie vallen. lab zit tussen kerst en oud&nieuw dicht. zit nu al op 38 dagen van mijn cyclus. meerdere mensen zo lange tijd ertussen gehad??
    maar ga er nu al wel vanuit dat ik in nieuwe jaar een tp heb.

7. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Bij mij duurde het na een mislukte poging vrij lang voordat ik weer menstrueerde, meestal 6-7 weken. Na laatste poging ook weer 50 dagen... Hoop dat je snel door kunt en niet door sluiting van het lab nog een ronde moet wachten.

8. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal, dames! Hoe je dus op je menstruatie kan hopen! Hopelijk komt het bij jullie allemaal net uit met de feestdagen. Zou zonde zijn om daardoor een kans te laten lopen.

@Marina: Donderdag 17 december is dus voor jou de dag van het hopelijk goede nieuws?

@Tabbey: Hoe gaat het met je prille zwangerschap? En in welke poging was het bij jou raak?

9. iniegirl

iniegirl Actief lid

5 sep 2013
    161
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hoi dames

Ik kom ook weer meekletsen
    6 januari intake gesprek voor cryo plaatsing
    Hopelijk een brusje erbij

10. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @iniegirl: Welkom! Hopelijk gaat het lukken met de cryo! Heb je je vorige kindje ook met IVF en PGD gehad?

11. Yeeees, over een week testen !!!
    Bij de terugplaatsing werd gezegd dat we nog 6 cryo's in de vriezer hebben, maar vandaag kregen we een brief waarin 4 stond... :(

12. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Marina: Wat verwarrend! Hopelijk zijn het er toch 6! Of nog beter: Heb je ze helemaal niet nodig, :)! En ben je over een week zwanger. Hoe ga je om met die spanning van het wachten?

13. wonder3

wonder3 Niet meer actief

Marina de mix wat spannend allemaal fijn dat je over een week mag testen. Ik lees met je mee.:) wat raar met die cryo's, hopelijk komen er nog wat bij.

14. wonder3

wonder3 Niet meer actief

Adriana85 succes met je tp en hopelijk valt alles buiten de sluit dagen. Succes met alles.

iniegirl succes met je traject en dat het goed zal verlopen. Leuk dat je ook met ons mee kletst.

15. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Hoi dames,

Vandaag hebben wij de bevestiging gekregen dat de genetische voorbereiding klaar is! Supersnel! Iets langer dan 3,5 maand..
    Ik belde 2 weken geleden on te vragen hoe ze er voor stonden, toen kreeg ik te horen dat alles voorspoedig liep.. Vandaag de mail dat ze klaar zijn.. Nu wachten tot we aan de beurt zijn..

Alleen is nu de grootste domper; m'n man geeft aan dat hij nog niet klaar is om het traject in te gaan..
    Hij geeft aan nog even tijd nodig te hebben om aan alles te wennen en het verlies van onze dochter is nog te pijnlijk.. Hij geeft aan dat hij het egoïstisch vindt van zichzelf om nu al te starten met dit traject; bang dat hij onze kleine I* zal vergeten.. Ohh ik ben de hele dag al van m'n stuk, wat een domper!!

Mijn lichaam schreeuwt inmiddels dat ie er klaar voor is.. En dat zal nu alleen nog maar erger worden.. 😳

16. wonder3

wonder3 Niet meer actief

Ik heb vandaag gehoord dat alles goed is en dat we door mogen naar Maastricht en dat we een afspraak konden maken. In Utrecht zeiden ze januari/ februari, dus daar had ik me op in gesteld. De telefoniste zei in eerste instantie volgend jaar. Maar ik heb geluk gehad, want ze had nog in plekje vrij. Dus we gaan nu volgende week maandag al. Spannend het komt steeds dichterbij nu. Ik heb er zin in.:)

17. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden
    Lieve Malibuu

dat is even goed schrikken!! knap van je man dat hij zich zo bloot durft te geven. hoe dubbel zal het voor jouw zijn? Hoop dat jullie eruit komen en je man ook gauw klaar is voor een nieuw traject. weet zeker dat jullie je dochtertje nooit zullen vergeten!

18. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Het is zeker knap dat hij het doet! Ik heb liever dat hij het nu doet dan dat hij tegen zijn zin in aan dit traject gaat starten.. We moeten er samen klaar voor zijn! Hij weet ook wel dat ie onze dochter nooit zal en kan vergeten, maar omdat er dan een 'nieuwe' baby zal komen vind ie nu nog te snel.. Hij had niet verwacht dat alles zo snel zou gaan. (en ik ook niet trouwens!)

Na een nachtje heb ik het iets meer kunnen relativeren..

19. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16

Ohh wat spannend Angie1982!
    Dat gaat opschieten.. Hopen dat jullie traject voorspoedig zal verlopen!

20. iniegirl

iniegirl Actief lid

5 sep 2013
    161
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik heb 2 kindjes via ivf pgd
    We hebben nog 3 cryo's dus hoop een punctie dit keer te vermijden

Jeetje malibuuu wat dubbel voor je
    Maar je moet er idd beide klaar voor zijn