Spannend! Hopen dat de punctie je bespaart blijft idd! En hij weet ook niet hoe hij om mijn hormonen reageert.. Hihi 😈😈
@ Marina, hoe gaat het met wachten tot nu toe, eerste week is alweer voorbij. Hoe voel je je?? En hopelijk heb je de cryo's helemaal niet nodig! @ Iniegirl, welkom terug . Zou heel fijn zijn als je een punctie kunt vermijden dit keer. Hopelijk is het snel weer raak. @ Angie, wat fijn dat je zo snel terecht kunt! @ Malibuu, kan me voorstellen dat dat even een domper is voor je dat je man er nog niet aan toe is. Maar voordeel is wel dat testen allemaal klaar zijn en wachttijden momenteel niet superlang. Dus als jullie er beide aan toe zijn, kun je waarschijnlijk redelijk snel beginnen met eerste poging. @eva, bij mij gaat het vrij goed, kwaaltjes vallen mee, begin me nu vooral moe te voelen. Het is een hele uitdaging om voor 9.00 uur in de ochtend op te staan... Bij mij waren alle drie de PGD-pogingen mislukt, toen hebben we voor natuurlijke weg gekozen en was het in de tweede ronde al raak. Maandag eerste echo, vind het heel spannend, we hopen dan een kloppend hartje te zien.
Marina wat raar dat er een ander aantal cryo's in de brief staat. Nog een weekje wachten en dan testen! Spannend Angie wat fijn dat jullie toch nog dit jaar terecht kunnen! Malibuu dat is dan even een domper maar ik sluit me bij de rest aan. Beter iets langer wachten dat jullie er beiden klaar voor zijn dan overhaast zo'n traject in gaan. Iniegirl welkom terug. Hopelijk is een punctie niet meer nodig.
Ja daar hebben jullie ook helemaal gelijk in! Dat weet ik zelf ook, maar ik was gister even 'euforisch' omdat alles zo snel is gelopen en de kans op een kindje dus aanzienlijk dichterbij is.. De reactie van m'n man kwam even hard aan, maar we hebben er samen over gepraat en ik wacht ook liever dan dat ik weet dat hij er nog niet klaar voor is.. Wie weet kijk hij er begin 2016 wel anders tegenaan.. We zijn de afgelopen tijd ook heel erg druk geweest met verhuizen/verbouwen dat het ook wel goed is om eerst even tot rust te komen!!
Hallo ladies, Een tijdje heb ik niet meegelezen, maar merk wel dat er veel gebeurd is. Heb geprobeerd alles bij te lezen, dat was een hele klus @malibuu: fijn dat de test klaar is. Ik sluit me ook bij de rest aan. Ik kan me voorstellen dat het even wennen is. Wij hadden ook niet verwacht dat de test destijds klaar zou zijn toen ik bericht kreeg. Vooral mijn vriend had toen zoiets van: o nu gaat het echt gebeuren. Hij zei wel dat het nog lang zou duren voordat er een baby zou zijn en er van uit gaande dat de 1e keer niet ging lukken. Maar kan me voorstellen dat het voor jullie/je vriend iets anders ligt omdat jullie een kindje hebben verloren. @Angie1982: Fijn dat je ook binnenkort van start mogen. Snap dat je er zin in hebt, kom je toch weer een stapje dichterbij @iniegirl: welkom terug. Hopelijk kun je inderdaad 1 van de 3 cryo's gebruiken. Ik duim voor je dat de 1e blijft zitten . @Tabbey: spannend maandag de 1e echo! En fijn dat de kwaaltjes redelijk meevallen. @Marinademix: Vreemd van het aantal cryo's, maar inderdaad hopelijk heb je ze niet nodig . Succes met het wachten verder. Zelf wacht ik op m'n menstruatie. Net zoals andere ladies aangeven; ik heb nog nooit zo naar m'n menstruatie uitgekeken Zit nu op 4 weken, maar zoals ik hier lees kan het nog wel even duren, ach alles voor het goede doel Succes allemaal!
wat staat er een hoop te gebeuren voor velen van ons in 2016! spannend allemaal hoor. Ik heb pas in januari weer een tp. sinds vandaag aan het menstrueren, maar alles valt nu dus net in de week dat lab dicht zit. dus schuift het maandje op. wel jammer, maar hier had ik al enigszins rekening mee gehouden. Dus hopelijk zo eind januari weer een cryo tp.
Het wachten gaat redelijk, maar zou wel eerder willen testen. vriendlief wil het alleen niet, hij wil niet teleurgesteld worden denk ik. Ik ben wel allemaal bang dat ik mijn eigen kwaaltjes aan het maken ben, snap je wat ik bedoel ?
Malibuu bedankt voor je lieve reactie ja altijd fijn dat het sneller gaat zo. In dit lange traject. Wat ingewikkeld allemaal voor jullie na dit grote verlies. Goed van hem dat hij erover praat. Veel stekte Malibu met alles.
Dankjewel Tabby ja dat is altijd fijn. Wat fijn dat je je verder goed voelt met je zwangerschap en dat je zo snel zwanger bent geraakt. Na zo lang gewacht te hebben. veel plezier met de eerste echo geniet ervan.
Adriana85 ja dat is echt wel prettig als het een keer wat sneller is dan verwacht. Vind het wel spannend allemaal.
Toppie toch maar eerder testen. spannend hoor Marina hopelijk genoeg HCG anders later nog testen. Ja dan kun je het niet meer afwachten he. Succes met alles.
Oh wat spannend Wanneer mocht je officieel testen marina? Bij mijn eerste moest ik na de eerste poging de menstruatie opwekken Want de tweede poging kwam vrij vlot erna en was zeker 3 maand niet ongesteld (achteraf niet heel erg )
Ik mag donderdag officieel testen, maar vanmorgen om 08.00uur heb ik al een vroege zwangerschapstest gedaan
@Marina: Is dat nou een positieve test, ?!!! @Malibuu: Moeilijk voor je dat jullie er anders over denken. Goed dat jullie het de tijd geven. Jullie moeten er wel allebei 100% achter staan natuurlijk. @Tabbey: Wat spannend morgen, eerste echo. Hopelijk is alles goed! Doen jullie nu dan testen in de zwangerschap voor het gen? @Chantal: Hopelijk komt je menstruatie snel! @Diddeltje: Vervelend dat het nu net met de feestdagen valt. Op naar eind januari! Ik heb voor a.s. donderdag een telefonische afspraak met het zh om over de vorderingen te praten. Hopelijk goed nieuws en snel starten met de pil!
Yes wat super dat het gelukt is. Geniet ervan en op naar de kleine baby. En hopelijk is het nieuwe jaar straks ook vol nieuwe baby geluk.