pgd en ivf/icsi traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dank jullie wel !
    Hoe was de eerste echo Tabbey ?

2. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Eerste echo was erg spannend, maar we hebben een hartje zien kloppen, dus dat was super. Het begint nu langzaamaan te beseffen dat het dus echt goed gaat :D.
    Ik ben paar dagen teruggezet, maar dat was volgens VK helemaal niet erg. Over twee weken weer een echo om te kijken of hij goed is gegroeid.

Nu weer moe en misselijk, maar ik ben er blij mee. Gisteren helemaal geen last gehad van vermoeidheid, maar dat zal wel met adrenaline te maken hebben gehad, haha.

Hoe gaat het bij jou? Al last van kwaaltjes?

3. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    Fantastisch nieuws voor jullie, Marina & Tabbey! Gefeliciteerd. Mogen jullie kleine wondertjes maar goed groeien en geweldige 2016 baby's worden!

4. Wolkje86

Wolkje86 Actief lid

15 mrt 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen!

Zo ik heb weer even bijgelezen.

@Marina: vol spanning bij jou wacht weken zag ik je positieve test!!! wat een GEWELDIG nieuws!!! GEFELICITEERD!! Heerlijk er van genieten!!

@Diddeltje: Fijn dat je menstruatie eindelijk is begonnen! Nu hopelijk snel naar de volgende poging.

@Tabbey: Fijn dat alles zo goed gaat! Wat zullen jullie genieten.

@Mailbuu: wat zal je dubbele gevoelens hebben gehad, knap van je dat je er zo mee om gaat.

@Eva90: spannend hoor, hopelijk vlot het allemaal!

Hier gaat het erg goed en alles is in een snel trein vaart gegaan.
    2 weken geleden naar het ziekenhuis geweest en gister met het spuiten begonnen! 28 dec. heb ik de eerst echo.
    Erg spannend allemaal hoor hihi.

5. Gaaf dat het hartje het doet Tabbey!
    Dank je Eva90
    Wolkje86, ik ben nog niet helemaal aan het genieten hoor. Donderdag nog even de officiële test doen!
    Leuk dat je nu zelf ook gestart bent met het traject!

6. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    @ Marina, vandaag is officiële testdag toch? Heb je nog een test gedaan vanochtend? En wat zij het ziekenhuis? Mag je al snel langskomen voor een echo?

7. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    Oh, wat rot voor je Marina. Hoe kan dat dan? Je had toch een positieve test eerder? Sterkte met dit verdriet.

8. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Ohh nee Marina.. Hoe kan dit? Wat een naar bericht!! Sterkte meis!

9. wonder3

wonder3 Niet meer actief

Jeetje wat erg voor je nu. Ik zou een bloedtest doen voor de zekerheid. De test kan het ook fout hebben dat je toch zwanger bent. Omdat je toch een positieve gehad hebt. Veel sterkte met alles.

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Onee Marina, hoe kan dat nu? Wat vreselijk, heel veel sterkte!

11. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden

wat naar!!! veel sterkte en hoop voor je dat bloedtest positief uitpakt!

12. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Ah nee! Wat erg!
    Heel veel sterkte en dikke digitale knuffel!

13. ChantalZ23

6 feb 2014
    81
    1
    8
    secretaresse
    Zeeland
    @Wolkje86: inderdaad spannend allemaal, maar wel fijn dat je begonnen bent. Gaat het goed met prikken?
    @Eva90: hoe is het afgelopen met de telefonische afspraak? Goed nieuws :(
    @Marinademix: jammer dat het niet gelukt is, sterkte met de tegenslag :(
    @Tabbey: Leuk de eerste echo en mooi dat jullie het hartje hebben horen kloppen. Begrijpelijk dat je het spannend vond ;) Geniet ervan!

Zelf ben ik vandaag ongesteld geworden.
    Moet zondag beginnen met de pil t/m 18-1.
    Na het stoppen met de pil wachten op korte menstruatie en dan weer bellen naar het ZH voor de volgende stappen. Was heel blij dat m'n menstruatie er is, nu kunnen we weer verder ;)

14. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Marina: Heb je nog een bloedtest gedaan? Heel veel sterkte!
    @Tabbey: Hoe verloopt de zwangerschap?
    @Chantal: Fijn dat je ongesteld bent geworden! Nu kunnen jullie idd verder! Komt het begin ook in zicht. De afspraak ging goed. Ze zijn bezig in het lab en schatten binnen nu en 3 maanden klaar te zijn. Dan nog 1 tot 2 maanden wachten op start IVF. Dus binnen 1 tot 5 maanden beginnen. Was ook wel fijn om te horen dat ze nog steeds niets geks tegen zijn gekomen. Vooralsnog dus positief. En wachten!

15. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Blijf me heel onzeker voelen mbt zwangerschap, ondanks kloppend hartje vorige week. Ik ben toen 5 dagen teruggezet wat me onzeker maakt, maar probeer zoveel mogelijk van goede uit te gaan. Heb regelmatig last van kwaaltjes zoals vermoeidheid en misselijk gevoel. Denk dat toch alle tegenslagen afgelopen jaren ervoor zorgen dat we erg sceptisch blijven en daarnaast in de nabije omgeving is er ook al veel misgegaan tijdens zwangerschappen, dus dat helpt ook niet mee...
    Volgende week weer een echo, zal erg opgelucht zijn als kindje goed gegroeid is en hartje nog klopt.

16. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Tabbey: Inderdaad hopen dat het kindje goed gegroeid is en het hartje goed klopt! Kan me voorstellen dat tegenslagen je onzeker maken. Ook dit wachten is erg spannend voor je. Wanneer heb je de afspraak volgende week?

17. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik had vandaag een positieve ovutest, maar ik was te laat met sms'en. Ik voel me zo stom! Hopelijk maakt het niks uit en kan de tp gewoon doorgaan.....

18. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Adriana: Wat bedoel je met 'te laat met sms'en'? Hopelijk kan je idd een tp krijgen! Succes!

19. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Je moet altijd voor 12 uur smsen maar ik deed dat pas om 14:00 :)
    Ik had ook pas om 13:30 de cb digi gedaan maar dat moet eigenlijk met ochtendurine.

Ik heb bericht gehad, op 28/12 is de terugplaatsing!!!
    Zo spannend dit :D

Deel Deze Pagina