@ Eva, ik heb maandag aanstaande weer een echo @ Adriana, wat fijn dat er een terugplaatsing gepland staat!! Spannend!! Ik ga heel hard voor je duimen aanstaande maandag! Wordt een extra leuke kerst lijkt me met terugplaatsing in het vooruitzicht . Ik hoop dat het een mooie plakbeeb is
@Tabbey: Spannend! Hopelijk groeit de kleine goed tijdens de Kerstdagen. En heb jij maandag een mooie echo. @Adriana: Fijn dat je een tp hebt. En zo snel al! En net tussen de Kerstdagen in. Goed gemikt, . Succes!
Iedereen die nu bezig is succes en hopelijk snel goed nieuws. Wil iedereen fijne kerstdagen wensen en dat 2016 een goed jaar voor ons mag worden.
Dames fijne feestdagen, dat 2016 een prachtig jaar mag worden! tabbey spannend volgende week echo! Adriana super dat zo nog voor oud&nieuw tp! ik drink een wijntje met oud&nieuw en dan hopelijk eind januari tp.
Hi dames, Alweer een tijdje terug dat ik geschreven heb, veel gemist zo te zien. Heb het een beetje druk gehad de laatste tijd, dus ik ga alles van het weekend even bijlezen en dan zal ik weer reageren. Ik ben vorige week vrijdag gebeld dat ik volgende week woensdag/donderdag wanneer ik ongesteld word mag beginnen aan de pil. Op 29 januari ga ik beginnen met hormonen spuiten dus erg spannend allemaal en als alles goed gaat en een tp komt zal dit ongeveer 21 februari zijn. Wel fijn om dit te weten dan heb ik iets om naar toe te leven. 25 januari gaan we op gesprek in het ziekenhuis voor alle voorbereidingen en informatie. Tot snel! Ik wens jullie allemaal een hele mooie Kerst en een vruchtbaar 2016 ... Veel liefs Angela
@Eva90: Ja erg fijn dat we weer verder kunnen, nu zit je in die 'modus', dan wil je ook zo snel mogelijk verder, maar ja je lichaam moet er ook klaar voor zijn . Fijn dat je de stand van zaken weet, dan kun je je alvast een beetje voorbereiden en weet je waar je aan toe bent. Wel zo makkelijk met eventuele vakantieplannen enz. Wachtse haha. @Tabbey: Begrijpelijk dat je onzeker bent, het is ook allemaal niet niks wat je door maakt met de tegenslagen. Hopelijk heb je maandag een mooie echo en hoor je een kloppend hartje. Ben erg benieuwd @Adriana85: Wat fijn dat je de 28e, over 2 dagen al een terugplaatsing hebt, nog net in 2015 . Iedereen verder nog prettige feestdagen en op naar een goed en zwanger 2016
@ Angelam, wat fijn dat je duidelijkheid hebt over wanneer je kunt gaan beginnen met de behandeling! Mooi vooruitzicht voor het nieuwe jaar. Ik had vandaag een goede tweede echo, kindje was goed gegroeid en mooie kloppend hartje. Over twee weken de volgende echo .
Oh echt super Tabbey dat alles goed is. Geniet ervan! Adriana heel veel succes vanmiddag. Liefs Angela
@Angelam: Wat fijn dat je binnenkort mag beginnen! Een goed begin van 2016 dan! @Chantal: Daar heb je helemaal gelijk in! Vakantieplannen schorten we nog even op, omdat ze nog steeds een vrij brede range hebben waarbinnen we kunnen beginnen. @Tabbey: Wat fijn dat je een goede 2e echo had! Wat een opluchting moet dat zijn! Hoe voel je je nu? @Adriana: Hoe is de cryo tp gegaan? Spannend!
Nou de terugplaatsing stelde echt niks voor. Nu een mooie cryo aan boord 9 januari mag ik testen, maar mijn nod is 2/3 januari dus dan test ik al
spannend!! afwachten dus. Tabbey fijn dat alles goed was. hier rustig afwachten tot mijn volgende menstruatie, hopelijk eind januari cryo tp
@Adriana: Fijn dat de cryo tp goed is gegaan! Op 2/3 januari testen is al snel! Hopelijk ga je al met een klein wondertje het nieuwe jaar in. @Diddeltje: Spannend dat voor jou de cryo tp er ook aan komt! @allen: Op een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2016!
Hi dames, Ik ben weer helemaal bij met lezen, erg fijn weer ... Wolkje86: Sorry voor mijn late reactie. Had een tijdje niet gelezen. Ik bedoelde inderdaad "Het zelf inspuiten", daar zie ik erg tegenop, maar het lukt iedereen, dus waarom zou het bij mij niet lukken dan. Het is voor een goed doel, dus dan komt het vast goed. Hoe gaat het bij jou nu, jij bent aan het spuiten toch op dit moment? Adriana: Spannend! Ga je morgen testen of zondag? Zwangerin2015: Succes en hopelijk komt het helemaal goed de tweede poging. Ik duim voor je ... Iniegirl: Welkom weer en hopelijk gaat het weer voorspoedig ... Malibuu: Hoe gaat het met de zwangerschap, hoe voel je je? Angie1982: Wanneer mag jij beginnen? ChantalZ23: Ik mag vandaag eigenlijk beginnen met de pil, ik twijfel nog. Diddeltje: Ook erg spannend voor jou, ik duim voor je ... Ik ben net ongesteld geworden, dus zou vanavond mijn eerste pil kunnen innemen om op 29 januari te gaan beginnen met spuiten. Alleen twijfel ik op dit moment een beetje. Ik zit niet helemaal lekker in mijn vel. Heb wat last van mond problemen door een verlaagde weerstand. Probeer al alles te doen om 'm omhoog te krijgen, veel vitaminen, rust en een kuur echinaforce met vit C. Ook zit ik in een stress situatie op mijn werk. Ik zou van team kunnen veranderen naar een oud collega van mij, daar zou ik dan mee gaan samenwerken, wat ik erg leuk vind. Ik zit nu al 7 jaar in een team waar ik t best druk heb en met 2 collega's samenwerk al heel lang. Dus zit er best wel mee, mocht het allemaal lukken om naar dat andere team te gaan dan ga ik er qua rust wel op vooruit, alleen zou ik mijn vrije woensdag weer moeten ruilen naar een andere dag en ik moet het mijn collega's gaan vertellen dat ik weg ga, daar zie ik echt tegenop omdat we al zolang samenwerken en op elkaar ingespeeld zijn en ook goed met elkaar overweg kunnen en het team waar ik nu werk is mijn teamleider helemaal op de hoogte van mijn geschiedenis wat betreft zwangerschappen. In het andere team weet alleen de collega het waar ik mee kom samen te werken, zij weet ook alles. Moet het alleen de teamleider daar dan nog vertellen. Dus dat levert allemaal wat stress op waardoor ik nu twijfel of ik wel moet gaan beginnen met pgd omdat je onder hormonen ook wel last krijg van dingen denk ik. Hangt wel af van de persoon, maar toch ... Aan de andere kant wacht ik al zolang dus nu is het eigenlijk mijn kans om weer zwanger te raken en van een gezond kindje. Als ik het pgd uitstel moet ik denk ik wel weer een tijdje wachten. Ben nu eerder aan de beurt vanwege een annulering. Ik twijfel of ik nu dan wel naar het andere team moeten overstappen of dat ik gewoon moet blijven waar ik zit. Sorry moest het even kwijt. Liefs Angela
Goedemorgen dames! Ik denk dat de eerste terugplaatsing al direct succes heeft gehad 11 dpo, geen pregnyl of andere hormonen gespoten:
Hoi Angela, Ik kan je alleen mijn ervaringen vertellen. Ik heb zelf amper last gehad van hormoonwisselingen, tijdens het spuiten gebeurde op mijn werk ook veel, werk in gehandicaptenzorg op een dagbestedingsgroep, deze werden gemixt, cliënten werden verplaats, wij moesten onze voorkeuren doorgeven en daarnaast zijn het ook groepen waar agressie aanwezig kan zijn. maar ik heb nu geleerd werk is werk, laat het steeds meer los en ben er gewoon in meegegaan. voor mij pgd uitstellen voelde niet goed, heb dit alles goed opgepakt en ben meegehobbeld. wat je doet is aan jouw en je moet doen waar je goed bij voelt. ik heb voor mijzelf keer opgeschreven waar heb ik invloed heb en waar niet, dat gaf mij rust. zijn lastige keuzes, verlaat je vertrouwd team, en ga je naar iets nieuws. of blijf je je waar je zit maar waar wel hoge werkdruk is? als ik het goed begrijp. een collega waar ik 7 jaar mee heb gewerkt besloot ook om iets nieuws te gaan doen. dit vond ik erg jammer, we zijn toch vrienden geworden. Nu spreken we elkaar zo nu en dan en kletsen we wat af, ook zij is volledig op de hoogte van mijn situatie. Je hoeft dus niet je collega's te missen. maar blijft lastige keuzes. IS heel verhaal geworden, maar hopelijk geeft het beetje steun. Doe waar je goed bij voelt.