@palmboom goed nieuws! Nu duimen duimen duimen! Met mij gaat het verder goed. Geen last van zwangerschapskwaaltjes, gelukkig! Volgende week wee een echo, daar kijk ik zo naar uit. Ik ben dan 15 weken. Daarna mag ik pas weer met 20 weken, dus dat is lang wachten hihi.
@sas: Wow, wat gaat de tijd snel!! 15 weken al weer! En wat fijn dat je geen last hebt van kwaaltjes! Willen jullie weten of het een meisje of jongetje is? Mijn partner is er nogal stellig in: hij wil het absoluut niet weten (mocht het zo ver zijn). Ik ben het daar mee eens, want dan blijft er nog iets spannends over na het hele traject.
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier... Met Palmboom heb ik via deze site al een hele tijd contact en zij wees mij een tijdje geleden op het pgd ivf/icsi forum. Heel af en toe lees ik mee maar het lijkt me nu toch wel leuk om ook mee te kletsen met jullie. (Als dat mag ) Onze situatie is hetzelfde als die van Palmboom: BRCA1 bij mijn man. Wij lopen ons PGD-traject in Maastricht. Vandaag kreeg ik telefoon van het ziekenhuis: volgende week worden we gebeld door de arts en dan horen we wanneer we van start gaan! Spannend en heel erg leuk. Grtjs en voor iedereen: goodluck!
Hoi Fennes, Welkom op het forum, natuurlijk mag je mee kletsen! Wat fijn dat er volgende week meer duidelijkheid komt over wanneer je van start mag gaan. Hopelijk zijn de wachttijden niet al te lang. Onze situatie is hetzelfde als die van jou en Palmboom en wij doorlopen dit traject ook in Maastricht. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat jullie uitslag kregen van het genetisch onderzoek? Daar zitten wij nu namelijk nog op te wachten... Je gaat in ieder geval een spannende tijd tegemoet! Veel succes alvast.
Hoi Tabbey, dankjewel! Het is inderdaad erg spannend allemaal! Wij hebben eind januari (2013) ons intakegesprek in Maastricht gehad en hebben toen meteen besloten om te starten. Voor ons is Utrecht dichterbij maar we kregen toen te horen dat de wachtlijst in Maastricht het kortst was. Dus daarom hebben wij voor Maastricht gekozen. Ondertussen heb ik het idee dat de wachtlijsten overal even lang zijn... Maar dat maakt niet uit, we wachten rustig af en gaan er gewoon voor. Wij hebben op 15 augustus te horen gekregen dat ons genetisch vooronderzoek was afgerond. Maar daarna duurt het dus nog wel even voordat er concreet nieuws komt over de eventuele punctiedatum. Wanneer hebben jullie de intake in Maastricht gehad? En hoe lang loopt het genetisch onderzoek al? Veel succes met wachten! grtjs
Hallo Fennes, Gezellig dat je meedoet. Lekker mee kletsen en stel vooral vragen. Niets is te gek, Ik start morgen weer met de decapeptyl. Streven is punctie op/rond 16 Nov
@palmboom ja we willen graag weten wat het wordt. Helaas horen we dit pas met 20 weken. Al heb ik de stille hoop dat ze misschien vrijdag al iets zien, dan zijn we 15 weken. Wanneer we het weten geven we een 'wat gaat het worden?' feest @meisje1977 je eerste spuit is vandaag gezet. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Een spannende periode, heel veel succes!!!
Vandaag de tweede menopur injectie gezet. De echo was goed dus tot nu toe gaat alles redelijk goed. Ik ben erg benieuwd naar de echo van 28 oktober. Sterkte met de decapeptyl meisje77 nog gefeliciteerd sas. groet.
Hoi Fennes, Wij hebben half april de intake gehad in Maastricht en toen ook direct besloten om te starten. Uiteindelijk kreeg onze familie begin juni brief om bloed af te geven, dus ik reken vanaf half juni ongeveer dat het genetisch onderzoek loopt, nu dus 4 maanden. De rest van het jaar wachten we iig nog rustig af. Wij hebben voor Maastricht gekozen omdat daar een goede vriendin van me woont en het me erg fijn lijkt dat wanneer we kunnen starten, ons wordt aangeraden om de 2 weken als echo's gemaakt moeten worden daar in de buurt te blijven (Maastricht is 1,5u rijden voor ons), we goede vrienden in de buurt hebben. Utrecht was iets dichterbij geweest. Heb je inmiddels al telefoontje gehad wanneer jullie mogen starten?
@Tabbey, hoop voor jullie dat het genetisch onderzoek snel afgrond is. Bij ons heeft het een half jaar geduurd, maar het is echt voor iedereen verschillend dus pin je nergens op vast! Wij krijgen morgen te horen wanneer we gaan starten...behoorlijk spannend! Het zal ergens in de eerste helft van 2014 worden waarschijnlijk. @Meisje1977: hoe gaat het met je?
@fennes: Hoop dat jullie het meteen in de ochtend horen, jullie hebben wel lang genoeg gewacht!! Spannend!!!
Hoi hoi, we hebben vanmiddag te horen gekregen dat, als alles goed gaat, we in week 6 of 7 de punctie hebben....dus in tweede of derde week januari starten met spuiten!!! De exacte data krijgen we binnenkort per post. Het nieuws begint langzaam te landen en we zijn super blij! We hadden dit niet verwacht, hadden rekening gehouden met een aantal maanden later.... Maar wij gaan vol goede moed op naar de laatste 12 weken wachten. Hoe gaat het met jullie allemaal?
Goedemorgen!!! Wij hebben stiekem iets eerder getest en het staat er echt (en we kunnen het nog steeds niet geloven): zwanger 1-2!!!!!!
Hihi lees dat hier wel vaker dat eerder testen Zelf iedere keer geduldig gewacht 😄 Maaruh gefeliciteerd natuurlijk !!!!! Wij vandaag 11 weken echo