Tabbey wat fijn, een jongetje! Geniet ervan Angela heel veel succes morgen met de punctie! Iniegirl dat is wel vreemd zeg. Maar toch fijn dat je een tp krijgt en niet weer heel lang moet wachten eerst. Hier gaat alles wel goed. Ik lijk weer wat meer energie te krijgen (roep niet te hard ) Morgen is mijn zoon jarig dus wordt weer een drukke maar hele leuke dag
Zetten van Pregnyl ging prima. Vandaag rustig aan doen en vanochtend lekker uitgeslapen. Op naar morgen, zeker spannend. Hoe gaat het met jou Eva? Lieke ga je nog wat leuks doen vandaag? Liefs
@Adriana: Fijn dat je weer wat meer energie krijgt! Veel plezier morgen met de verjaardag van je zoon! @Angela: Spannend! Ga je onder narcose of gewoon bij bewustzijn? Succes! Hier gaat deca spuiten goed. Op wat duizeligheid gisteren nog geen last gelukkig, !
Ik blijf bij bewustzijn, vind ik wel het prettigst. Lekker dat je verder nergens last van hebt. Ik vond het qua bijwerkingen ook mee vallen, had wel af en toe hoofdpijn, maar was uit te houden. Lieke, mocht jij voor de punctie ook niet eten, alleen wat drinken? Hoelang duurde de punctie totaal bij jou? Liefs
Adriana: fijn dat je weer wat energie lijkt te krijgen! Alvast gefeliciteerd met je zoon! Maak er een leuke dag van morgen. Eva super dat het zo goed gaat en dat je weinig bijwerkingen hebt. Angela spannend hoor morgen! Ik mocht niks eten en 2 uur voor de punctie ook niet meer drinken. De punctie in totaal is vrij snel klaar. Ik kreeg een infuusje, en ze maken je even schoon daarbinnen en daarna gaan ze aan de slag. Al met al denk ik een 20 minuutjes met schoonmaken en infuus. Daarna even uitrusten. Je kunt het! Heeeel veel succes morgen en morgen verder lekker rustig aan doen!
Bedankt voor jullie berichten. Ik ben vandaag behoorlijk moe, komt door de pregnyl denk ik. Herkennen jullie dat? Liefs
heel veel succes morgen met de punctie! Ik had weinig last van de pregnyl, weet niet of bijwerking kan zijn.
Angela dat herken ik ook niet nee van de pregnyl geen bijwerkingen gehad. Nogmaals heel veel succes! En proberen zo goed mogenlijk te ontspannen!
Succes met de punctie Ben op zich wel blij dat ik niet voor niks al die troep slik Maar weet niet of ik veel vertrouwen in heb Morgen met de bolletjes puregon beginnen
Het is me wederom niet gelukt om bij te blijven lezen, genoeg druktes Maar ik heb me net weer bij gelezen @Tabbey: wat fijn dat het een jongentje is. Geniet er van! @Angela: gelukkig ging het zetten van de pregnyl goed. Succes morgen met de punctie. @Ingrid: fijn dat je toch een terugplaatsing krijgt. Hopelijk gelijk in 1 keer een plakker @Adriana: gelukkig dat je weer meer energie krijgt. Alvast voor morgen; gefeliciteerd en een leuke dag toegewenst. @Lieke: fijn dat er gelukkig 1 over was en dat ze die terug hebben kunnen plaatsen. Zoals de rest ook zegt; 1 is goed! @Eva: succes met prikken. Na veel onzekere dagen hebben ze in het ZH bepaald dat ik zondag m'n eisprong waarschijnlijk heb gehad. Het was erg lastig te bepalen omdat de testen elke keer iets helderder werden, maar niet zo helder als het standaard streepje. Maandag was er een vaag streepje dus zijn ze er van uit gegaan dat het dan zondag was. Ik vond het allemaal maar eng en had er weinig vertrouwen in. Dacht: we hebben 1 cryo, als die poging dan zou mislukken omdat die testen niet betrouwbaar zijn, is ook zonde. Maar ze hebben het in het ZH besproken en wilden het toch proberen, ze hadden er vertrouwen in, zeker omdat er maandag een vaag streepje was. Dus uiteindelijk vanmiddag de terugplaatsing gehad. Ontdooien was goed gegaan gelukkig, anders voor niks gereden . De afspraak was alleen een half uur later dan ik dacht, dus dat is niet zo'n pretje met een volle blaas. Maar oke, het is gelukt. Nu wachten tot 4 maart. Dat is het zwaarste
Chantal, super hoor dat je een terugplaatsing hebt gehad, spannend allemaal. Hopelijk in maart alleen maar positieve testen. Eerst moet ik nog horen of er bij mij een terugplaatsing komt, maar we gaan van het positieve uit. Liefs
@angela: heb een vraag, maar eerst wil ik je heel veel succes wensen bij de punctie!!! Tip: Vergeet niet een camera/ mobiel mee te nemen bij de terugplaatsing. In het AMC laten ze vlak voor de terugplaatsing de embryo zien op een scherm Mijn vraag: wat is de wachttijd voor PGD bij het AMC nu ongeveer? Wij willen starten voor PGD baby twee!
Palmboom, enorm bedankt voor de tip, die zal ik dan zeker meenemen. De wachttijd is nu 4 a 5 maanden ongeveer zover ik weet. Leuk zeg dat jullie voor een tweede willen gaan. Was je bij je eerste kindje meteen bij de eerste poging zwanger? Liefs
Ok, dank je wel!! Was bij de eerste verse terugplaatsing zwanger geworden, maar dit is helaas geƫindigd in een miskraam. Met de cryo's is het toen niet gelukt. Bij de tweede poging was het raak!! Wij hebben begin maart een intake en willen dan zo snel als mogelijk de cryo's terugplaatsen (wij hebben er twee) zodat wij zo snel als mogelijk op de wachtlijst komen (als er geen zwangerschap ontstaat)! Want stel dat het dan niet snel lukt komt er zo veel leeftijdsverschil doordat wij zo veel moeten wachten... En ik ben ook niet meer de jongste
Chantal super zeg van je tp! Nu de spannende wachtweken. Duimen dat het goed gaat! Angela hoe is je punctie gegaan? Rustig aan vandaag.
@Angela: Hoe ging de punctie? Spannend! Ik mag gewoon eten, alleen geen super zwaar ontbijt. Ben ik wel blij mee. Ben jij uiteindelijk nuchter gegaan? @Chantal: Wat super dat je een terugplaatsing hebt gehad! Nu inderdaad het moeilijke wachten! Succes! Ik had ook wel eens bij ovulatietesten dat ze nooit helemaal helder werden, maar wel duidelijk op- en afliepen. Was dan, in combinatie met ovulatiekramp, duidelijk wanneer de ovulatie was geweest. @Ingrid: Wanneer heb jij de terugplaatsing? Is puregon hetzelfde als utrogestan? @Lieke: Hoe gaat het nu met jou en het wachten? @Palmboom: Leuk dat je voor een tweede gaat! Misschien mag je al snel beginnen als je nog cryo's hebt. En begin je dan weer bij poging 1, heb je weer 3 kansen?
Heyyyy palmboom Ook weer hier Fijn om te lezen dat het helemaal gelukt is Ohhh ja utrogestan Die bedoel ik ook ... lichte dementie
Hoi dames, Even een kort berichtje. Punctie is echt super gegaan. Heb geen pijn gehad tijdens de punctie, vonden ze erg bijzonder. Alleen daarna toen ik klaar was en eigenlijk weg mocht, was ik enorm misselijk door de morfine, had een prikje in mijn buik gekregen waar de morfine in zat. Voelde mij echt heerlijk toen. Toen ik naar huis mocht moest ik overgeven, maar ben nog even een uurtje blijven liggen daar. Daarna naar huis en op de bank gaan liggen. Heb nu steeds even geslapen en de misselijkheid gaat wat op en neer. Mijn vriend zorgt erg goed voor mij dus kan lekker blijven liggen. Net de 2 bolletjes utrogestan ingebracht en voor het slapen gaan weer 2. Ze hebben 8 eicellen gevonden dus dat is super goed. Geen buikpijn gelukkig tot nu toe. Nu afwachten tot volgende week. Liefs
Eva: ja hier gaat het goed, heb alleen het idee dat de dagen niet snel genoeg gaan haha. Wachten is zo moeilijk! Hoe is het met jou? Angela: wat fijn dat je helemaal geen pijn hebt gehad tijdens de punctie! Ik hoop dat je misselijkheid is afgenomen. Super dat ze 8 eicellen hebben gevonden. Maar lekker laten vertroetelen door je vriend! En wanneer hoor je meer? En heb je een evenruele tp.