Misselijkheid is wel afgenomen, maar als ik opsta komt het weer een beetje, maar voel mij wel wat beter dan vanmiddag. Ik word woensdagochtend gebeld en dan zou ik woensdagmiddag een terugplaatsing hebben. Zelfde dag als jou, dus schelen echt een week dan. Hopelijk gaat het allemaal door, maar voelt goed tot nu toe. Wanneer moet je weer werken, misschien dat de tijd dan nog iets sneller gaat. Is je vriend ook nog vrij? Liefs
@Angela: Goed om te horen dat alles goed is gegaan. Op de misselijkheid na dan. Hoe is dat nu? En 8 eicellen, echt top! Hopelijk bevruchten ze goed en zijn ze gezond! Woensdag tp, wat spannend! @Lieke: Kan me best voorstellen dat het wachten moeilijk is! Wanneer ga je testen? Op de officiële dag, of eerder? Hier gaat het goed. Gisteren kreeg ik ineens een opvlieger, haha. Maar verder geen last, niet moe of hoofdpijn. Voel me prima! Vannacht wel ineens misselijk en overgeven, maar dat kan ook iets anders zijn. Hadden jullie last van misselijkheid?
Oo spannende dagen angela! Bellen ze jou dinsdag ook hoeveel er zijn bevrucht? En dus nagekeken kan worden? Je nacht een beetje doorgekomen? En hoe voel je je nu? Ik ga maandag weer werken, drukke week maar dat is wel fijn Eva dat is wel vervelend, hopelijk is het overgeven weer gestopt en voel je je weer wat beter! Van de deca had ik wel eens een beetje last van misselijkheid maar nooit overgeven. Ik weet niet hoelang ik me in kan houden haha, vorige keer heb ik niet lang hoeven wachten want na 7 dagen had ik al bloedverlies. Ik mag 1 maart testen maar mocht er nog geen bloed zijn probeer ik vast wel eerder even een testje haha!
De misselijkheid is zo goed als weg nu, alleen nog vermoeid en beetje last van mijn onderbuik nu. Lig nog lekker op de bank vandaag met een kruik. Heb lekker uitgeslapen. Het is toch slecht weer dus ook niet erg om binnen te zitten. Eva, ik heb tijdens het spuiten geen last gehad van misselijkheid, alleen af en toe hoofdpijn. Ik was wel wat licht misselijk toen ik net met de pil was gestart. Misschien had je wat verkeerds gegeten of moet lichaam gewoon wennen aan de hormonen. Staat volgensmij wel als een bijwerking, maar kan ook iets anders zijn geweest. Hopelijk gaat het vandaag weer goed met je. Lieke, ik vind het ook zeker spannende dagen, ik heb niet gehoord dat ik dinsdag word gebeld, ze hebben gezegd dat ik woensdag tussen 12 en 2 wordt gebeld of de embryoplaatsing doorgaat en het tijdstip dat we er moeten zijn die dag. Ik zal het morgen is vragen, want zou dat wel graag willen weten, als dat al bekend is. Werken is zeker goed voor de afleiding. Ik ga vanaf 29 feb weer werken. Liefs
Gelukkig is je misselijkheid weer bijna verdwenen! Het is inderdaad ideaal weer om lekker thuis op de bank te hangen met een kruikje op je buik! Alleen maar goed nu even lekker rustig aan doen. Dan kan je lichaam weer herstellen. En anders even een paracetamol nemen voor je buik. Wel fijn dat je een aantal dagen vrij hebt, kan je leuke dingen doen voor de afleiding. Oke, je kan het altijd even vragen. Het is wel fijn om te weten hoeveel er zijn bevrucht. Dat weten ze dinsdag ochtend wel, willen ze vast wel aan je doorgeven.
8 uur, 16.00 en 22.00 dit stond ook op een papier dat ik had gekregen. Wijk er wel eens een half uurtje van af maar probeer wel beetje op de zelfde tijd.
Oke ja ik vraag het omdat op mijn papier alleen staat 's ochtends 's middags en 's avonds verder geen tijden, hebben ze ook niet gezegd. Ik probeer er steeds evenveel tijd tussen te houden. Was vanochtend pas om 10 uur wakker dus toen meteen gedaan en rond half 5 weer en dan doen ik het voordat ik ga slapen. Morgen maar even wat meer schema erin brengen. Als ik ga werken sta ik al om kwart voor 7 op dus ga het morgen wat eerder doen zodat de tijden ongeveer gelijk zijn.
Jaa snap goed dat je het even vroeg, ja wel fijn voor jezelf als en een beetje een vast ritme in zit.
@Angela: Hoe gaat het nu met je, na de punctie? Heb je al gebeld met het ziekenhuis? Zou idd even vragen, want volgens mij kun je ook eerder al te horen krijgen hoeveel er goed bevrucht zijn. Dan weet je weer wat meer! @Lieke: Hoe gaat het met wachten? Lijkt me zo spannend! Doe of laat je ook dingen? Succes met wachten!
Ik heb gebeld met het ziekenhuis, maar ze geven daar die informatie nooit omdat ze dan iemand hoop geven terwijl ze nog onderzocht moeten worden of ze zijn aangedaan of niet. Ze vertellen woensdag pas alles, dus nog even afwachten. Ene kant begrijpelijk, andere kant wil je het ook graag weten allemaal. Hoe gaat het met jou Eva?
Eva: jaa de tijd gaat op het moment erg langzaam haha. Ik doe verder niet anders als normaal. Ben gewoon aan het werk deze week. En hoe is het met jou?? Angela willen ze je bellen morgen?
@Angela: Op zich wel logisch idd, maar nu is het zo lang wachten zonder nieuws. Gek dat dit dan per ziekenhuis verschilt. Ik krijg tussendoor ook nog een telefoontje. @Lieke: Kan ik me goed voorstellen! Fijn dat je kan werken, dan heb je tenminste wat afleiding. Hier gaat het goed! Nergens last van (nog)! Gisteren gestopt met de pil en vandaag al wat rood bloedverlies. Daar ben ik blij mee, want omdat ik blind gestart ben met de pil in de tweede helft van mijn cyclus was mijn baarmoederslijmvlies nog te dik. Laat de ongi dus maar komen hier!
Het is wel te doen, alleen morgen nog wachten en dan is het woensdag. Ik denk nu maar geen bericht is goed bericht. Denk dat de wachtweken veel zwaarder zijn, maar dan werk ik ook weer vanaf volgende week maandag. Goed dat je ongesteld bent geworden. Dan is t straks weer helemaal schoon. Morgen heb je weer een afspraak toch? Liefs
@Angela: Dat is waar, de wachtweken lijken me ook slopend. Maar nu is het zo spannend of er überhaupt eentje teruggeplaatst kan worden. Ik leef met je mee! Wij hebben idd morgen een afspraak, een startgesprek van de PGD. Wil het hierbij ook nog hebben over de kans dat er een gezonde embryo wordt gevonden.
Angela: Snap het ziekenhuis ook wel weer, spannend wachten tot woensdag. Gelukkig is het al bijna woensdag! Hoe voel je je verder nu? Eva: wel fijn dat de menstruatie er nu is, alles mooi weer schoon voor je begint met de pgd. Succes morgen! Vanaf wanneer mag je stimuleren?
Ik voel mij nu stukken beter. Veel gerust dus dat heeft wel geholpen. Ik ga zometeen even naar mijn moeder, ben ik nog even buiten. Mijn vriend mocht van zijn leidinggevende ook thuis blijven, hij hoeft vrijdag pas weer te werken dus dat is wel erg lief dat ze dat zelf heeft voorgesteld. En hoe gaat het met jou, wanneer ben je over de dag heen dat je vorige keer ongesteld was geworden?
Gelukkig zeg! Heerlijk zeg samen vrij zijn! Lekker rustig weekje, kunnen jullie ook mooi samen even wat doen voor de afleiding. Gaat goed met mij. Ik was vorige keer 7 dagen na de tp al ongesteld. Dus als ik nu de woensdag overleef ben ik al verder als de vorige keer. Hoop zo dat dit een plakkertje is!
Zwangerin, hoe was je echo en hoe gaat het stimuleren? Iniegirl, heb je al gehoord of de tp doorgaat donderdag?