Jullie moeten het wachtbankje even aanpassen. Nu zit er niemand op Bij ons gaat het goed. J.ustin groeit gestaag vandaag op cb geweest is 61 cm en 5405 gram Begint nu hardop te lachen, probeert om te rollen en "kletst"erop los
Eva: 25jr, PGD+ICSI1, 1e kindje Angela: 31jr, PGD, 2e kindje (1e kindje verloren na 23 weken door vroeggeb.) Lieke: PGD2, 1e kindje Dianne: 33 jr, PGD/IVF 3e poging, 1e kindje Caroline: 30 jr, PGD+ICSI, 3e kindje, (1e kindje na 6 wkn geboorte overleden, 2e kindje na vlokkentest ingeleid) Malibuu: 26jr; PGD/IVF, 2e kindje (1e kindje kort na geboorte overleden door ARPKD) Ingrid : 32 jaar , PGD (cryo tp), 3e kindje (2 kindjes via ivf pgd mogen krijgen) Zwangerin: 30 jaar, PDG na een zwangerschap beëindiging met 15 weken, eerste PGD poging mislukt alle 4 embryo's ziek Chantal: 25 jaar, PGD/IVF, 1e kindje, 1e poging Ziekenhuis: Eva: MUMC Maastricht. Angela: AMC Amsterdam. Lieke: UMC Groningen Dianne: UMC Utrecht Caroline: UMC Groningen Malibuu: UMC Utrecht Ingrid : UMC Groningen Zwangerin: UMCG Groningen Chantal: MUMC Maastricht Pil: Dianne: niet Malibuu: niet, ivm proteineC deficiëntie kans op trombose Ingrid: niet (ivm cryo tp) Chantal: niet Downregulatie: Angela: va 29-01 Zwangerin: va 03-02 Eva: va 17-02 Dianne: niet Malibuu: april/mei Ingrid : niet Chantal: niet (ivm cryo tp) Stimulatie: Angela: va 07-02 Zwangerin: 15-02 Eva: va 29-02 Dianne: niet Malibuu: april/mei Ingrid : progynova Chantal: progynova Pregnyl: Zwangerin: ? Eva: ? Angela: 18-02 Dianne: 23-02 Echo's: Eva: 29-02, 07-03, 09-03, 11-03 Angela: 07-02, 16-02, 18-02 Malibuu: 02-05, 09-05 Ingrid : 18-2 Zwangerin: 15-02, 22-02 Chantal: 04-02 (voor cryo terugplaatsing), 08-02. Punctie: Angela: 20-02 Terugplaatsing: Angela: 24-2 (hoor ik 24-2) Ingrid: 25-2 Afspraken: Caroline: 01-12-15 start test maken Malibuu: 02-05 uitgangsecho Wachtbankje: Lieke, NOD 1 maart Lady, NOD 1 maart
Angela: ik hoop dat je morgen heel mooi nieuws hebt en een tp gaat krijgen!! Succes! Diddeltje: succes met de pregnyl en zal duimen dat het ontdooien goed gaat! Dat moet gewoon goed gaan. Welkom Lady, wij lopen inderdaad het zelfde in de wachtweken. Hou jij het nog een beetje vol? Mag ik vragen waarop ze hebben getest bij de pgd? Voel je je verder goed? Hopen dat dit keer goed gaat! Ik voel weinig had gister wat last van ongesteldheid gevoel en dat was vandaag weer een stuk minder.
Dankje eva voor het toevoegen van het wachtbankje! Dus maandag beginnen dat schiet al heel mooi op! Meisje wat mooi dat het goed gaat met Justin! Geniet van je kleine man voor je het weet is hij alweer groot. Gaat zo snel in het begin!
De wacht bank is gevuld. Hopelijk zit hi snel vol!!! Ik gun jullie allemaal dit geluk. Het is een zo'n onvoorstelbaar rijkdom. En idd de tijd vliegt Ik duim heel hard voor jullie allemaal
Enorm bedankt. Spanning begint nu toch wel te komen, maar nog even en dan weten we het. Ik houd jullie op de hoogte.
Lady, spannend hoor, hopelijk is dat een goed teken. Lieke, hoe gaat het met jou? Ik ben nog niet gebeld, pfff zenuwen zijn nu toch echt aanwezig. Nog nooit met zo een spanning op een telefoontje gewacht.
@Lady: Spannend! Wat voor krampjes? Ongi of zwangerschap? @Angela: Zo spannend voor je! Ik duim voor jullie! @Lieke: Voel jij al wat? Ik ben nu echt ongesteld geworden. Yes! Dat maakt de kans dat ik maandag mag gaan stimuleren aanzienlijk groter!
Oo wat zenuwslopend angela! Hoop dat ze bellen met goed nieuws. Nogmaals succes!!! Met mij gaat het goed, al verder als de vorige keer. Merk wel dat ik er veel mee bezig ben ondanks dat ik dat niet wil.
Yyyeeaaaahhhh, net gebeld om kwart voor 3 de terugplaatsing. Ik hoor daar pas hoeveel er goed zijn van de 8. Dat vertelt de arts daar, want ik werd gebeld door de assistente, die geeft alleen door of de terugplaatsing doorgaat of niet. Ze weten het wel spannend te houden haha ... Jullie horen het. Zoooooooo blij ...... Liefs
Super wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Hopen dat er een paar mooie gezonde zijn! Succes straks bij de tp!