Wat fijn Angela! Spannende weken komen er voor jou aan! Ik mag 2 weken na de eisprong testen, zaterdag dus. 10 dagen na tp... Vorige keer werd ik 1 dag ervoor ongesteld. Maar toen deed m'n lichaam zooooo raar van de Bolletjes! Maandag (wachtdag 5 ) flinke krampen, in m'n baarmoeder denk. Gister echt een zeurderig ongesteldheids gevoel. Vandaag zo nu en dan krampjes... Ik weet het niet hoor. Voel jij niets lieke? En wanneer mag jij testen?
@Angela: Hoe ging het? Heb je nu een kleine beeb in je? Geweldig! @Lady: Spannend, die krampjes. Je weet niet waar ze van komen... Hopelijk van een plakkerd!
Zo enorm blij de terugplaatsing ging helemaal goed. Uiteindelijk waren er 5 van de 8 bevrucht en van die 5 was er 1 gezond. Echt geluk gehad dat er in ieder geval 1 goed was. Het was allemaal erg spannend. Na de terugplaatsing voelde ik wel een soort van emotie. Ben enorm blij en zal proberen zoveel mogelijk afleiding te zoeken zodat de tijd snel gaat. 9 maart mogen we testen. Duurt nog wel ff. Ga nu met mijn vriend uiteten om het te vieren. Liefs
Zo enorm blij, de terugplaatsing ging helemaal goed. Uiteindelijk waren er 5 van de 8 bevrucht en van die 5 was er 1 gezond. Echt geluk gehad dat er in ieder geval 1 goed was. Het was allemaal erg spannend. Na de terugplaatsing voelde ik wel een soort van emotie. Ben enorm blij en zal proberen zoveel mogelijk afleiding te zoeken zodat de tijd snel gaat. 9 maart mogen we testen. Duurt nog wel ff. Ga nu met mijn vriend uiteten om het te vieren. Liefs
@Angela: Logisch dat je emotie voelt. Het is de kers op de taart van maanden van spanning en wachten. Geniet ervan met je vriend. En succes met de wachtweken!
Angela wauw! Wat super dat er een goede is en dat die is teruggeplaatst! Geniet van vanavond even alle spanning loslaten! Nu de spannende wachtweken. Lady: de krampen heb ik ook verder erg winderig haha en heb last van mijn lies. Wat fijn dat je zaterdag mag testen. Nog even volhouden. Ik mag dinsdag pas testen maar weet niet of ik me zolang kan inhouden.
Heb net getest. Slaat nergens op he op dag 7 haha! Vorige cyclus was ik al wel op dag 26 ongesteld, dat is nu!
Mijne was ook vorige week woensdag. Nee haha heb er toch genoeg ingeslagen. Natuurlijk negatief, maar t is wel heel vroeg he....
@Lieke: inderdaad spannend. Ik zit vandaag op mijn 5e dag, 4 maart testen. Vanmiddag beetje raar gevoel in m'n buik, maar waren misschien wel m'n darmen, nu is het over namelijk. Maar weten doe je het nooit En hoe gaat het bij jou, nog goed? Hoop zo dat het lukt!! @Ingrid: Vervelend zeg dat je door je rug bent gegaan, sterkte! Heb je morgen een terugplaatsing? Ik heb ook het idee, dat je er bij een cryo terugplaatsing minder mee bezig bent, omdat je minder naar het ZH moet. @Eva: Fijn dat het gesprek goed ging en dat het bijna rond is. Afgelopen vrijdag 19 februari had ik m'n terugplaatsing (4 maart testen). @Dianne: fijn dat je dinsdag een terugplaatsing hebt als het ontdooien goed gaat. Ik zal voor je duimen. @Lady88: welkom terug! Succes met wachten, hopelijk een plakkert! @Angela: Gelukkig een terugplaatsing gehad en fijn dat het mee viel. Super! Succes met wachten
Ze hebben eigenlijk helemaal niets gezegd. Ze waren echt niet heel aardig in het ziekenhuis, voelde me echt zo'n nummertje.. Dit is mijn 2e tp, na de 1e mocht ik ook 2 weken na de punctie testen.. Dus ging Er van uit nu 2 weken na eisprong?
Eva: 25jr, PGD+ICSI1, 1e kindje Angela: 31jr, PGD, 2e kindje (1e kindje verloren na 23 weken door vroeggeb.) Lieke: PGD2, 1e kindje Dianne: 33 jr, PGD/IVF 3e poging, 1e kindje Caroline: 30 jr, PGD+ICSI, 3e kindje, (1e kindje na 6 wkn geboorte overleden, 2e kindje na vlokkentest ingeleid) Malibuu: 26jr; PGD/IVF, 2e kindje (1e kindje kort na geboorte overleden door ARPKD) Ingrid : 32 jaar , PGD (cryo tp), 3e kindje (2 kindjes via ivf pgd mogen krijgen) Zwangerin: 30 jaar, PDG na een zwangerschap beëindiging met 15 weken, eerste PGD poging mislukt alle 4 embryo's ziek Chantal: 25 jaar, PGD/IVF, 1e kindje, 1e poging Ziekenhuis: Eva: MUMC Maastricht. Angela: AMC Amsterdam. Lieke: UMC Groningen Dianne: UMC Utrecht Caroline: UMC Groningen Malibuu: UMC Utrecht Ingrid : UMC Groningen Zwangerin: UMCG Groningen Chantal: MUMC Maastricht Pil: Dianne: niet Malibuu: niet, ivm proteineC deficiëntie kans op trombose Ingrid: niet (ivm cryo tp) Chantal: niet Downregulatie: Angela: va 29-01 Zwangerin: va 03-02 Eva: va 17-02 Dianne: niet Malibuu: april/mei Ingrid : niet Chantal: niet (ivm cryo tp) Stimulatie: Angela: va 07-02 Zwangerin: 15-02 Eva: va 29-02 Dianne: niet Malibuu: april/mei Ingrid : progynova Pregnyl: Zwangerin: ? Eva: ? Angela: 18-02 Dianne: 23-02 Echo's: Eva: 29-02, 07-03, 09-03, 11-03 Angela: 07-02, 16-02, 18-02 Malibuu: 02-05, 09-05 Ingrid : 18-2 Zwangerin: 15-02, 22-02 Punctie: Angela: 20-02 Terugplaatsing: Angela: 24-2 (hoor ik 24-2) Ingrid: 25-2 Chantal: 19-2 Afspraken: Caroline: 01-12-15 start test maken Malibuu: 02-05 uitgangsecho Wachtbankje: Lieke, NOD 1 maart Lady, NOD 1 maart Chantal, 4-3 testen
ChantalZ23;19538686]Eva: 25jr, PGD+ICSI1, 1e kindje Angela: 31jr, PGD, 2e kindje (1e kindje verloren na 23 weken door vroeggeb.) Lieke: PGD2, 1e kindje Dianne: 33 jr, PGD/IVF 3e poging, 1e kindje Caroline: 30 jr, PGD+ICSI, 3e kindje, (1e kindje na 6 wkn geboorte overleden, 2e kindje na vlokkentest ingeleid) Malibuu: 26jr; PGD/IVF, 2e kindje (1e kindje kort na geboorte overleden door ARPKD) Ingrid : 32 jaar , PGD (cryo tp), 3e kindje (2 kindjes via ivf pgd mogen krijgen) Zwangerin: 30 jaar, PDG na een zwangerschap beëindiging met 15 weken, eerste PGD poging mislukt alle 4 embryo's ziek Chantal: 25 jaar, PGD/IVF, 1e kindje, 1e poging Ziekenhuis: Eva: MUMC Maastricht. Angela: AMC Amsterdam. Lieke: UMC Groningen Dianne: UMC Utrecht Caroline: UMC Groningen Malibuu: UMC Utrecht Ingrid : UMC Groningen Zwangerin: UMCG Groningen Chantal: MUMC Maastricht Pil: Dianne: niet Malibuu: niet, ivm proteineC deficiëntie kans op trombose Ingrid: niet (ivm cryo tp) Chantal: niet Downregulatie: Angela: va 29-01 Zwangerin: va 03-02 Eva: va 17-02 Dianne: niet Malibuu: april/mei Ingrid : niet Chantal: niet (ivm cryo tp) Stimulatie: Angela: va 07-02 Zwangerin: 15-02 Eva: va 29-02 Dianne: niet Malibuu: april/mei Ingrid : progynova Pregnyl: Zwangerin: ? Eva: ? Angela: 18-02 Dianne: 23-02 Echo's: Eva: 29-02, 07-03, 09-03, 11-03 Angela: 07-02, 16-02, 18-02 Malibuu: 02-05, 09-05 Ingrid : 18-2 Zwangerin: 15-02, 22-02 Punctie: Angela: 20-02 Terugplaatsing: Angela: 24-2 Ingrid: 25-2 Chantal: 19-2 Afspraken: Caroline: 01-12-15 start test maken Malibuu: 02-05 uitgangsecho Wachtbankje: Lieke, NOD 1 maart Lady, NOD 1 maart Chantal, 4-3 testen Angela, 9-3 testen
@Lieke & Lady: Volgens mij verschilt het ook weer per ziekenhuis wanneer je mag testen. De een rekent 2 weken vanaf de punctie, de ander vanaf de tp. Vanaf de eisprong zou het meest overeen komen met hoe het natuurlijk gezien gaat. @Angela: Hoe voel je je nu, zo na de tp, met een kleintje in je buik? @wachtbankje: Hoe gaat het met jullie op het wachtbankje? Lijkt me zo lastig en zenuwslopend! Succes!
Heb het gevoel dat het hier de verkeerde kant op gaat. Had gister avond en vanacht een miniscuul beetje bruin. Het viel me op toen ik de bolletjes in bracht!