pgd en ivf/icsi traject

Discussion in 'MMM clubs' started by meisje1977, Mar 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. iris1988

iris1988 Lid

Feb 23, 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    goeie morgen...
    ik heb deze maand voor het eerst iui gehad, en vannacht ongesteld geworden.

2 dagen geleden al een paar druppels bloed maar het zetten niet door.. vannacht dus helaas wel. :''( maar even een vraagje... ik lag dus wakker vannacht en ben gaan opzoeken naar hoeveel pogingen je mag doen per jaar. dit komt bij mij uit op 3... houd dit dan echt in dat je van de 12 maanden maar 3 maanden mag proberen en dan klaar???

of heb ik gewoon de verkeerde verzekering?

2. Lady88

Lady88 Actief lid

Jan 19, 2015
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames. Ik dacht doe t nog eens met ochtend urine. Ik heb heeeeel licht een 2estreepje.

Vandaag is wd 8. Is een streep een streep toch? Of kan je die 2e er doorheen zien vaag. Ik word gek hAha

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Ik denk dat je iui en ivf door elkaar haalt. bij de meeste verzekeringsmaatschappijen mag je idd 3 pogingen ivf (of icsi) doen per doorgaande zwangerschap. Hoe het precies zit met iui dat weet ik niet, maar meestal doen ze dit toch wel 6 keer. Daarna kun je evt door voor ivf, mocht het nog niet gelukt zijn.

Dit topic gaat over ivf of icsi in combinatie met pgd (embryoselectie). Iui is heel iets anders.
    Succes met zwanger worden!

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Dames op het wachtbankje wat spannend zeg!
    Lady88 heb je pregnyl gebruikt? Dan is een streep niet altijd een streep ;) Ik hoop het voor je!

5. iris1988

iris1988 Lid

Feb 23, 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt :) ik ga even bellen met de verzekering...\

maare kwa topic staat er toch: Vruchtbaarheidsbehandelingen Alles over KIE, KID, IUI, IVF, ICSI, MESA, TESE of PESA. Tips, vragen en ervaringen plaats je hier.
    ......???

6. Lady88

Lady88 Actief lid

Jan 19, 2015
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee heb niets gebruikt Adriana...

7. Lady88

Lady88 Actief lid

Jan 19, 2015
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    image.jpg

8. Lady88

Lady88 Actief lid

Jan 19, 2015
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat denken jullie?

Clear blue digitaal zei negatief. Maar KV is toch echt een duidelijke streep?

9. malibuu

malibuu Bekend lid

Apr 15, 2015
    569
    1
    16
    Ziet er wel uit als een streep ja! :D
    Morgen nog een keer testen? Kan me voorstellen dat je gek word haha

10. malibuu

malibuu Bekend lid

Apr 15, 2015
    569
    1
    16
    Dat klopt!
    Misschien kun je in het 'hoofd-menu' vruchtbaarheidsbehandelingen een topic vinden over IUI.. Dit topic gaat speciaal over PGD..

Succes!

11. Lieke24

Lieke24 Actief lid

May 22, 2015
    383
    23
    18
    Female
    Lady dat ziet er inderdaar uit als een streep! Spannend!! Morgen nog een keer proberen.

Hier nog steeds het idee dat het niet is gelukt. Vanochtend ook weer een heel klein beetje bruinverlies. Het is echt zo minimaal maar mn vertrouwen dat het goed komt is helemaal voorbij.

12. Eva90

Eva90 Bekend lid

Nov 12, 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Lieke: Dat kan ik me voorstellen, dat je vertrouwen weg is. Heb je al contact gehad met een arts?

@Lady: Dat zou best eens een beginnend positieve test kunnen zijn, :)!

@Iris: Dit topic gaat idd echt over PGD. Waarschijnlijk zocht je in de categorie vruchtbaarheidsbehandelingen. Daar staan vast ook onderwerpen over IUI. Succes!

13. Lieke24

Lieke24 Actief lid

May 22, 2015
    383
    23
    18
    Female
    Eva : nee ik heb geen contact gehad ik wacht af of het nu door gaat zetten of niet.
    Zet het wel door hebben we besloten onze 3e keer in belgie te doen, voor nu nog maar even afwachten.

14. Lady88

Lady88 Actief lid

Jan 19, 2015
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieke ik had net ook wat bruin verlies hoor!

15. iniegirl

iniegirl Actief lid

Sep 5, 2013
    161
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Soooooooo

Man toch wel weer spannend zo'n ochtend wachten

Maar ik mag ook op wachtbankje komen zitten
    8 maart testen

Zowel baarmoeder als cryo zag er goed uit
    Nu hopen dat hij/zij goed nestelt

16. Lady88

Lady88 Actief lid

Jan 19, 2015
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend iniegirl! Duim met je mee

17. ChantalZ23

Feb 6, 2014
    81
    1
    8
    secretaresse
    Zeeland
    @Lieke: wat vervelend... Hoop echt dat het toch niet doorzet. Vervelend zo'n situatie :( Waarom willen jullie de 3e poging in Belgiƫ doen? Wat zijn de voordelen daar van?

@Lady: is inderdaad een duidelijke streep. Hoop het voor je!

@Ingrid: Zeker spannend, maar gelukkig heb je een tp gehad. Ik duim voor een positieve test op 8 maart.

Bij mij is het denk ik ook niet goed, had vanmorgen en nu weer menstruatiekrampen en raar gevoel in m'n bovenbenen wat ik ook heb als ik ongesteld moet worden... Zou alleen wel vroeg zijn, is de 6e dag.
    Iemand hier ervaring mee?
    Maar het zet niet door/er is nog geen bloed. De vorige keer was het op dag 10 mis... Dit is echt slopend.. Je wordt er zo onzeker van.

18. iniegirl

iniegirl Actief lid

Sep 5, 2013
    161
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    De eerste week is altijd wel te doen
    Die tweede is slopend

Bij mij ging de allereerste poging ook op dag tien mis

Dus ben rond die dag zenuwachtig

19. Lady88

Lady88 Actief lid

Jan 19, 2015
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantal ik heb ook krampen hoor.. En t gevoel dat ik ongesteld moet worden... Maar die streep is toch echt een streep. Ga maar vroeg slapen dan kan k morgen vroeg weer testen!

20. Lieke24

Lieke24 Actief lid

May 22, 2015
    383
    23
    18
    Female
    Spannend iniegirl!

Lady heb je nu nog bruin verlies? Ja je streep is echt een streep!

Chantal: dag 6 zou idd erg vroeg zijn, ik had de vorige keer dag 7 dat ik ongesteld werd.
    Wij willen graag naar belgie (als deze poging mislukt) omdat ze daar verder zijn in de zorg dan Nederland. Groningen gebruikt nog de fish techniek en Belgie de array. Ook kunnen ze iets doen zodat de innesteling makkelijker zou moeten gaan (weet zo niet hoe dat heet). Ook doen ze voor af meer onderzoek, prikken bloed op heel veel dingen, dat moet dan gebeuren op dag 2 of 3 van de menstruatie. Hier werd alleen gekeken naar hiv en hepatitus, daar wel op 20 dingen vooral ook mbt hormonen (oestrogeen enz..) 1 nadeel is wel dat we de nederlandse bedragen vergoed kunnen krijgen. Voor ons gelukkig geen probleem financieel.

Share This Page