pgd en ivf/icsi traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady88

Lady88 Actief lid

19 jan 2015
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bruin verlies was maar 1 druppel lieke. En bij jou?

2. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Oo gelukkig lady!
    Bij mij wel iets meer helaas. Maar nog steeds geen rood bloedverlies.

3. Lady88

Lady88 Actief lid

19 jan 2015
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend he. Wanneer ga jij een testje wagen?

4. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Zaterdag op zn vroegst denk ik. Morgen nog maar even kijken wat mn lichaam doet.

5. Angelam1984

Angelam1984 Actief lid

30 dec 2013
    181
    1
    18
    NULL
    Almere
    Hoi dames,

Ik was vandaag een dagje bij mijn schoonouders in Friesland, was gezellig en goed voor de afleiding. Morgen ga ik een dagje werken, want mijn collega is ziek, dus heb aangeboden om morgen weer te komen werken. Zou eigenlijk maandag weer gaan werken, maar werken is ook weer goed voor de afleiding. Ik vind t nu al best zwaar die wachtweken, maar we moeten er doorheen. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar is moeilijk. Verder voel ik me wel goed, behalve wat moe vandaag.

Doen jullie die bolletjes overdag gewoon zittend, want op mijn werk is het wat lastig om te gaan liggen. Meestal lig ik op bed en blijf ik nog even liggen.

Ik blijf voor jullie duimen ...

Liefs

6. Lady88

Lady88 Actief lid

19 jan 2015
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed hoor Angela. Ik heb deze keer ook niet stilgezeten. En beweging is geloof ik ook goed toch? Bolletjes op mijn werk deed ik ook zittend. Vervelend he 😋...

Ik heb t gevoel zo ongesteld te worden; maar wel een testje gedaan weer net. Wat denken jullie
    image.jpg

7. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden
    hoi,

fijn dat je beetje afleiding had! tjaa die wachtweken ze vallen mij ook steeds zwaarder. helaas gaat het snelle daardoor. maar afleiding helpt wel ja.
    Ik deed die bolletjes staand op het toilet, net zoiets als tampon inbrengen.

8. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden

oohh lastig te zeggen!! ik zie iets van licht streepje, maar ja of dat zekerheid geeft! hoop het voor je. wanneer mag je officieel testen? dinsdag toch?

9. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Lieke: Hoe gaat het met het bloedverlies? Balen, joh! Wat is het verschil tussen de fish en array techniek? Heb daar helemaal geen verstand van! Gelukkig is het financieel mogelijk om die keuze te maken. Die optie geeft je misschien wat rust nu.

@Lady: Loopt de test op of af? Of blijft hij hetzelfde? Is een klein streepje, maar is natuurlijk ook nog niet je officiële testdag. Heb je nog bloedverlies gehad?

@Ingrid: Wat fijn dat jij ook een tp hebt gehad! Is alles goed gegaan? Succes met het doorkomen van je wachtweken!

@Angela: Hoe bevalt het jou in je wachtweken? Fijn dat je wat afleiding hebt. Succes met werken!

@allen: Hoe hebben jullie het trouwens met de zorgverzekering geregeld?

10. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Eva: ja het blijft weinig en bruinig maar het blijft wel komen, heel vervelend. Zei al tegen mn vriend heb liever dat het nu gaat bloeden of gaat stoppen want dit is vervelend.
    Ja idd wel heel fijn dat we de ook meerdere keren kunnen doorgaan als het nodig is, dat geeft me altijd wel rust. Hoop natuurlijk niet dat het nodig is!
    Euhm ik geloof dat ze in groningen alleen nog de fish techniek gebruiken. De rest van de pgd centrums is al verder. Groningen heeft daarom ook het laagste slagings percentage. In het geval van ons zijn er veel embryo's aangedaan en willen we niet dat er nog meer verloren gaan omdat ze daar geen zekerheid over kunnen geven.
    Hoe het precies zit weet ik niet maar weet dat bij de fish vaker twijfels zijn en bij twijfel wordt er niet terug geplaats. Het kan dus ook een goede zijn maar omdat ze dit door de test soms niet duidelijk kunnen zien moeten ze die wel weg doen.
    Hoe voel jij je?

Angela: spannend de wachtweken. Fijn dat je afleiding hebt ! Succes met werken. Ik doe doe bolletjes er in als ik sta. Dit werkt prima.

Lady het blijft spannend! Vooral als je van alles voelt.

11. Lady88

Lady88 Actief lid

19 jan 2015
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn verse tp mocht ik 2 weken na punctie testen. Dat staat toch gelijk aan 2 weken na eisprong?

12. Lady88

Lady88 Actief lid

19 jan 2015
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is hetzelfde als gister eva

13. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Lady88 jouw lichaam maakt zeker weten hcg aan. Dat zijn duidelijke strepen! De clearblue digital zonder wekenindicator is niet erg gevoelig dus daarom geeft hij mss negatief aan. Je bent nu ook nog erg vroeg dus je moet wel geconcentreerde urine hebben om te testen! Hoeveel dpo ben je nu?

Iniegirl, wat fijn dat je nu ook een cryo in je buik hebt, hopelijk gaat hij/zij daar nog 8,5 maand blijven!

Iedereen op het wachtbankje veel succes! Wat een spannende weken in dit topic pffff

14. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Lieke: Wat gek dat Groningen daarin achter loopt. Ben ik blij dat ik daar niet zit. Kan me voorstellen dat je verder gaat zoeken. Kun je niet naar een ander ziekenhuis in Nederland? Ben zelf super tevreden over Maastricht. Heb jij trouwens vantevoren toestemming moeten vragen aan je zorgverzekeraar? Dacht er opeens aan, oeps... Hopelijk zet de ongi door of stopt hij en blijft de beeb plakken!

@Lady: Hopelijk is het een positieve en gaat hij oplopen. Heb er niet zoveel ervaring mee, eerlijk gezegd. Alleen met witte, dus als je iets hebt ben je wat mij betreft al heel ver, ;).

@Adriana: Hoe gaat het met jou? Idd spannende weken hier! Leef echt mee met iedereen!

Hier gaat het redelijk goed. Had gisteren wel nare hoofdpijn, en moest ook nog werken tot laat, maar vandaag lijkt hij weg. Hopelijk blijft dat zo. Ben verder iets vermoeider, maar dat mag geen naam hebben. Eigenlijk voel ik me best goed! Heb er zin in, :)!

15. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Eva: dat is vervelend inderdaad! Hopelijk blijft je hoofdpijn weg. Gelukkig heb je verder weinig bijwerkingen. Je mag bijna beginnen, super fijn. Spannende tijden voor jou.

Ja ik had ook contact gehad met maastricht die gaf aan dat we ook wel snel in utrecht konden alleen moet ik dan voor alles ook de echo's naar utrecht. Wij wonen in het uiterste hoekje van friesland tegen de waddeneilanden aan. Dus dat is echt lastig dan moet ik alle dagen vrij nemen. Belgie wil wel in samenwerking met een ziekenhuis in de buurt vandaar de keus. Nee heb geen toestemming gevraagd dat hoeft niet als je gewoon binnen je eigen land in behandeling bent.
    Wij zijn op het begin 1 keer in maastricht geweest dat is sowieso een wereld van verschil. Als ik groningen mail krijg ik weken later mail terug en maastricht binnen een dag. Had anders graag naar maastricht gegaan maar niet haalbaar helaas. Is voor ons zeker 4 uren rijden zonder files.

16. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Lieke: Snap ik, is dan wel een eind rijden. Wat dat betreft een moeilijke locatie! Wij wonen vrij centraal, bij Utrecht, en gaan dan naar Maastricht. Zo'n 2 uur is wel wat beter dan 4 uur rijden. Maar neem ook vrij, hoor, die week! Maandag idd als alles goed is beginnen met stimuleren, spannend!

17. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Jullie moeten inderdaad nu ook wel een eindje rijden, waarom hebben jullie voor maastricht gekozen en niet voor utrecht?
    Spannend! Gaat helemaal goed komen.
    Haha ja een hele moeilijke locatie, had graag centraler gewoond maar zitten met de zaak van mijn vriend. In dit geval heel lastig.

18. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Lieke: Lijkt me ook wel weer mooi, bij de Wadden! Wij moesten naar Maastricht, omdat de PGD voor deze aandoening nog experimenteel is en alleen daar wordt gedaan. Utrecht wilde wel samenwerken, maar Maastricht wil het centraal houden. Maar ben heel tevreden over Maastricht, dus uiteindelijk vind ik het niet heel erg. En mijn oma woont er een half uurtje vandaan, dus dat scheelt ook weer.

19. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Super fijn dat het in maastricht wel kan! Snap dat je het graag centraal houd. Dan krijg je ook geen misverstanden of dat dingen te laat zijn doorgegeven.

20. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Lady ziet er hoopgevend uit. Dag 8 voor cb is nog te vroeg. Als je cb neemt dan de weekindicator maar ik zou nog een paar dagen wachten daarmee. Zijn dure test en het is niet goed voor je zelfvertrouwen als je niet zwanger ziet staan.
    Ik zou een paar dagen doortesten met de kruidvat testen

@ Lieke balen deze onzekere situatie. Het kan nog alle kanten op maar tussen dag 6-10 kun je eeb menstruatie verwachten

Dames op de wachtbank succes. Hij loopt al lekker vol!

Deel Deze Pagina