Lady succes vandaag. Zwangerin als je een positieve test hebt snap ik dat je snel een echo wil. Aan de andere kant als je langer moet wachten zie je wel meer zoals bijv een kloppend hartje
Ja daar heb je gelijk in. Eerst maar eens de test afwachten en uitslag door bellen en dan hoop ik dat ik over 2 weken al terecht kan dan ben ik 6-7 weken.
Gefeliciteerd!! lady!! spannend hoor. Zwangerin succes met wachten! morgen mag je testen? Had je een cryo of verse tp? Ik heb gesprek gehad en tjaaa, al die onderzoeken, pipelle, onderzoek naar b12, schildklier,gaat niet gebeuren. b12 zit wel goed want slik nu extra vitaminepillen. pipelle, ik denk dat ik niet heel duidelijk was daarin, maar ze is van mening dat ieder mens anders is en dat dat op grote populatie is bekeken. kan net toeval zijn dat iemand zwanger is geworden na een pipelle. het zijn onderzoeken. Maar we gaan nu wel mijn volgende cryo in kunstmatige cyclus doen, elke keer ging het in mijn natuurlijke cyclus. nu gaan we het zo proberen. of het werkt..... ik weet het niet. heb onregelmatige cyclus. misschien wel misschien niet. Ik weet verder nog niet zo goed wat ik moet doen. misschien nog meer op mijn voeding letten na een tp. jullie nog tips?
soms weet je idd niet waar het aan ligt. Ik dronk granaatappelsap . Ik weet niet of jij dit ook gebruikt?
Angela gewoon je eigen gevoel volgen! de arts bij mij zei dat het goed is om even je lichaam te laten herstellen. Lady: gefeliciteerd! Wauw super zeg! Eva weet jij al meer?? Zo spannend voor jou!! Zwangerin: wat een spanning, succes morgen met de test!
Diddeltje het blijft toch afvragen waarom het niet lukt, Ik heb afgelopen keer zwangerschaps vitamines ingenomen en tarwekiem olie. Weet niet of dat geholpen heeft, want het is alsnog op een hele vroege miskraam uitgelopen. Verder gezond gegeten en heb de dagen na de tp wel veel gelopen, stil zitten schijnt niet goed te zijn voor de innesteling.
Zo heel wat bijlezen Veel gewerkt de laatste dagen Gaat verder wel goed hier Nog niet echt het gevoel zwanger te zijn Gisteren nog gevoel van vloeien maar gelukkig geen bloed 30 maart de echo Zwangerin ik loop ook bij umcg en moet 3 week wachten Is spannend maar dan zie je wel een kloppend hartje Plus die andere 33 weken moet je ook wachten 😉 Lady gefeliciteerd! !!!!!!! Mijn man gaat vanaf zondag 2 week buitenland voor werk Pfff eerste echo is hij niet bij Klein voordeel. .. minder werken en zwaar tillen
Ja morgen ochtend mag ik testen...spannend! 🍀 Wij hebben een verse terugplaatsing gehad. Ben erg benieuwd! Jullie gaan ook een nieuwe stap ondergaan. Hopen dat het op die manier gaat lukken! Ik heb na mijn tp geen cafeïne gedronken, veel vitamines uit groente en fruit maar ik slik ook multi vit. Voor zwangere vrouwen en ik drink alleen gezuiverd water. Heb zelf zo'n zuiverings kan. Natuurlijk geen idee of dit in vloed heeft maar voedings deskundige heeft mij dat geadviseerd. En ik dacht, baat het niet, schaadt het niet!
Ja je hebt gelijk! Het is alleen maar wachten wachten wachten. En als ik over 3 weken echo zou hebben is er dan inderdaad een hartje te zien dus eerder heeft toch geen zin. Eerst morgen maar een afwachten. Vind het vreselijk spannend! Fijn dat het met jou ook goed gaat! Duimen duimen duimen voor een mooie echo 30 maart! ♡
Eva: 25jr, PGD+ICSI1, 1e kindje Angela: 31jr, PGD, 2e kindje (1e kindje verloren na 23 weken door vroeggeb.) Lieke: PGD2, 1e kindje Dianne: 33 jr, PGD/IVF 3e poging, 1e kindje Caroline: 30 jr, PGD+ICSI, 3e kindje, (1e kindje na 6 wkn geboorte overleden, 2e kindje na vlokkentest ingeleid) Malibuu: 26jr; PGD/IVF, 2e kindje (1e kindje kort na geboorte overleden door ARPKD) Ingrid : 32 jaar , PGD (cryo tp), 3e kindje (2 kindjes via ivf pgd mogen krijgen) Zwangerin: 30 jaar, PDG na een zwangerschap beëindiging met 15 weken, eerste PGD poging mislukt alle 4 embryo's ziek. 2de PGD poging 1 gezonde embryo Chantal: 25 jaar, PGD/IVF, 1e kindje, 2e poging (april/mei meer bekend) Ziekenhuis: Eva: MUMC Maastricht. Angela: AMC Amsterdam. Lieke: UMC Groningen Dianne: UMC Utrecht Caroline: UMC Groningen Malibuu: UMC Utrecht Ingrid : UMC Groningen Zwangerin: UMCG Groningen Chantal: MUMC Maastricht Pil: Dianne: niet Malibuu: niet, ivm proteineC deficiëntie kans op trombose Ingrid: niet (ivm cryo tp) Chantal: niet Downregulatie: Angela: va 29-01 Zwangerin: va 03-02 Eva: va 17-02 Dianne: niet Malibuu: april/mei Ingrid : niet Chantal: niet Stimulatie: Angela: va 07-02 Zwangerin: 15-02 Eva: va 29-02 Dianne: niet Malibuu: april/mei Ingrid : progynova Pregnyl: Zwangerin: ? Eva: ? Angela: 18-02 Dianne: 23-02 Echo's: Eva: 29-02, 07-03, 09-03, 11-03 Angela: 07-02, 16-02, 18-02 Malibuu: 02-05, 09-05 Ingrid : 18-2 Zwangerin: 15-02, 22-02 Punctie: Angela: 20-02 Zwangerin: 01-03 Terugplaatsing: Angela: 24-2 Ingrid: 25-2 Dianne : 1-3 Zwangerin: 5-3 Afspraken: Caroline: 01-12-15 start test maken Malibuu: 02-05 uitgangsecho Chantal: april/mei telefonisch contact met ZH voor 2e poging Wachtbankje: Lieke, NOD 1 maart Lady, NOD 1 maart Angela, 9-3 testen Dianne, NOD 10 maart Zwangerin: 18-03 testen
Lady gefeliciteerd met de goede echo! Zwangerin yeah wat een mooie berichten zo vroeg op de dag! Van harte gefeliciteerd Diddeltje ik dronk ook granaatappelsap en nam tarwekiemolie. De Etos zwanger worden capsules heb ik ook goede ervaringen mee. Daar zit ook al meteen foliumzuur in Iniegirl wat jammer dat je man niet bij de eerste echo kan zijn.
Wat een mooi nieuws hier dames! Lady, gefeliciteerd met goede echo! Zwangerin, gefeliciteerd met positieve test, wat een mooie knaller! @ Eva, gisteren nog iets uit Maastricht gehoord? Hoe laat hoor je vandaag of er wellicht toch een terugplaatsing is?