Innesteling gaat vaker zonder bloed dan met bloed gepaard. Maar fijn dat het is gestopt. Keep fingers crossed
@Lieke: Nee, geen bloed meer gehad. Was echt een veegje. Maar ben er nu wel extra alert op. Is nu een week na tp. Merkten jullie toen al dingen? De krampen zijn dinsdag gestopt. Sindsdien voel ik eigenlijk niets meer. Is dat normaal?
Ik ben op 12 dag van tp zou ik zegen nergens last van soms wat miselijk vooral avond en wat af en toe borsten pijn geen bloed geen kramp dus 2 worden nog in goede richting . Is fijn dat hier mag zijn op forum wat leren en wat ervaring meedelen en tijd gaat sneller dan je denkt . Suc6 meid hoop voor goede nieuws
@Migi: Superspannend, jij zit nog dichter bij je NOD. Wordt het ook spannender naarmate je daar dichterbij komt? Lijkt me ook als je geen bloed verliest dat de hoop toe neemt! Leuk om ervaringen te delen! Hopelijk is de test zometeen positief! Wanneer ga je testen?
Is verschillend Mijn ervaring is de eerste week niks voelen Tweede week van alles Voornamelijk zwaar gevoel in onderbuik Had ook veel hoofdpijn Na de positieve test valt het bij mij nog reuze mee Soms wat bandenpijn of gevoelige borsten Woensdag eerste echo
Ik zit beetje dilema hoop testen goed op telopen maar ja we zien wel hier van laatste drie dagen lopen volgens mijn niet hoe het moet dus af wachten nog 2 dagen te gaan
@Ingrid: Hoop stiekem dat ik ook wat ga voelen! Fijn dat het bij jou nog mee valt! Geen misselijkheid nog? Woensdag echo, superleuk! @Migi: Die eerste zie ik niet oplopen, die tweede zeker wel! Goed nieuws toch?
Ik weet niet ik zie wel ik ga maandag bellen en heb berich bij positief week van 13 april echo dus hoop naar goede kant
Eva gelukkig! Kan heel goed beetje innestelingsbloed zijn geweest! Ik voelde de eerste week niets, 2e week voelde ik mijn borsten en vond alles stinken. Migi, zie die van clear blue wel oplopen. Anders eens zo'n wel niet zwanger met indicator proberen. Die deed ik na 11 dagen en die gaf aan zwanger 1-2. De een maakt sneller hcg aan als de ander dus dat de test nog niet heel duidelijk is zegt niks. Spannend! Duimen!
Ohh dankje voor je positieve worden ik zit beetje in down steming ieder als ziet zegt dat niet goed is maar ja ik heb nog hoop zo lang geen bloed denk ik goed teken shit man killing time
@Migi: Die test van clearblue zie ik idd echt oplopen. En test idd eens met die weekindicator. Ik zou ook echt hoop hebben volgende week als ik nog geen heftig bloedverlies heb gehad.
Ik had met k2v5 al een lichte streep en die week indicator was negatief.. Ik zie echt een licht positieve test hoor meid!
Ik laat rusten beetje met testen want alleen me zelf gek maak ik moet zondag testen en maandag bellen maar ik ga testen maandag ochtend en als knal positief is mooi dan ga wachten voor echo anders ik zie wat zou ze zegen van zh hoop voor mooi passen 😉
Ik ga met jou duimen dat je duivels is alleen innesteling en mooi positief test hebt . Ik zou ballen als bij ons miss gaat we hebben geen een cryo kunnen invriezen dus opnieuw wil niet aan denken . Bijwerking , punktie en nog wacht over embry ... Pfffff bah
Hoi dames, Hier even een weekje niet online geweest. Probeer er wat minder mee bezig te zijn. Ook de griep gehad afgelopen week. Bah! Gelukkig gaat het weer beter, alleen nog wat verkouden. Weer even alles bijgelezen. Spannend nog even voor jou Eva. Ik heb ook wel krampen gehad de eerste week vooral van mijn rechtereierstok kwam dat, maar de tweede week ging dat al beter, alleen toen werd ik op dag 12 ongesteld na de TP. Het verschilt echt bij iedereen wat die voelt. Bij de 1 is krampen juist wel een goed teken en bij de ander weer niet. Sterkte nog even met wachten ... Hopelijk wordt het straks beloond. Tabbey, gefeliciteerd met het goede nieuws. Lieke, hoe gaat het met jou? Jij alweer een menstruatie gehad? Alle andere meiden ook veel succes nog ... Liefs
@Angela: Vervelend dat je de griep hebt gehad! Ben je al weer herstellende? Hoe gaat het met je? Hier idd heel spannend! Zit nu op wachtdag 9. Ben ook enorm bang dat ik straks toch ongesteld wordt. Voelde jij dat aankomen? @Migi: Morgen ochtend testen! Spannend!
Pfff wil ik niet eens testen ben zo bang van negatief .. Denkt toch negatief ik heb net toch ff stiekem getest en geen spoor van lijntje dus weet ik is negatief . Oof echte wonder zijn voor een nacht maar geen hoop dus 13 april ovulatie gesprek hoe verder . 😢