pgd en ivf/icsi traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik geloof dat je wel met je ochtendurine moet testen. Zou het morgen toch voor de zekerheid doen. Waarom denk je negatief? Je hebt toch geen bloedverlies gehad?

2. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of het positief is bij mij, hoor. Moet nog wachten tot vrijdag. Daarnaast hoofdpijn en ongi-krampjes. Zo spannend dit!

3. Angelam1984

Angelam1984 Actief lid

30 dec 2013
    181
    1
    18
    NULL
    Almere
    Eva, ik voelde ongesteldheidskrampen en merkte dat mijn borsten niet meer gevoelig waren, maar dat kan ook met die utrogestan te maken hebben gehad of dat de pregnyl was uitgewerkt. Het blijft zwaar en je denkt steeds van alles. Succes en sterkte nog even de komende dagen, lekker veel afleiding zoeken.

Fijne Pasen allemaal ...

Liefs

4. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Angela: Ja, het is zo onzeker wat je voelt allemaal. Kan steeds twee kanten op: Hoofdpijn, lichte ongi-krampjes, nu ook slijmverlies. Had jij dat laatste ook?

@Migi: Heb jij vanochtend nog getest?

Sinds gisteravond geen witte, maar gebroken witte afscheiding door de utro. Bij afvegen duidelijk slijm, lijkt op het slijm voor de ovulatie, doorzichtig en wat dradentrekkend. Ben bang dat de ongi nu echt gaat komen, :/. Slopend dit! Goed veel afleiding proberen te zoeken.

5. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Ja zwaar negatief van positief clearblue ook negatief vandaag en earlypredictor of zo die ook negatief dus geen hoop meer zo te zien 😢

6. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Migi: Oh, wat verdrietig! Sterkte met het verlies!

7. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Dankje wel .. Ik geloof nog niet erg he omdat nog geen kramp of bloed heb voel nog zwanger wat erg zeg ..

8. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Migi: Je moet morgen maar even met het ziekenhuis bellen. Voor welke aandoening doe jij PGD trouwens?

9. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Ja zeker gaik bellen vandaag ook geprobeert maar alleen spoed .. Ik doe omdat ben bijna 39 en in verleden heb geen rijpe eisprong uit onderzoek van 4 ziekenhuizen . Eilijders prima baarmoederslijm ook prima van 12 mm , zaad prima 7 mln .. Onder gonal f 100 ik maak een eitje met ivf hebben ze gonal f gedaan op 150 had 11 waar van 1 bevruch top emmy van 3 dagen en geen eskimotjes .

10. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Bij me erste 4 jaar over gedaan en na clomid 2 de pogin was raak maar ja kon niet anders mijn ex had zaad van 120 miljn. En doctors zei moet lukken en ik had echt opgegeven toen na 4 jaar toch wonder nu is ze 12 bijna 13 dus puur geluk

11. iniegirl

iniegirl Actief lid

5 sep 2013
    161
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ohhhh migi wat balen zeg

Eva kan alle kanten nog op
    Ik had ook veel hoofdpijn

Pfff sinds eergisteren misselijk in de morgen

12. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Ik ga duimen voor jullie dames

13. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Angela: wat vervelend dat je de griep had! Hopelijk voel je je weer wat beter. Ik snap heel goed dat je een beetje afstand hebt genomen.
    Weet je al wanneer je weer wilt beginnen? Of ook de zomer.

Met mij gaat het goed, alleen erg veel last van krampen in mijn buik vooral de laatste week. Mijn buik is erg opgezet. Had het idee dat ik pas afgelopen week een eisprong heb gehad, moet officieel deze week ongesteld worden. Maar verwacht dat dus niet te worden deze week. merk dat mn hormonen nog erg van slag zijn, heb acne (wat ik normaal nooit heb)
    Maar dit zal wel rustiger gaan worden.

Eva spannend nog even een paar dagen volhouden!

14. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Ingrid: Oei, ochtendmisselijkheid! Vervelend, joh! Hopelijk is het wel te doen? Heb je de echo al gehad?

@Lieke: Vervelend dat je zulke krampen hebt! En dat je cyclus nog in de war is. Maar op zich niet heel gek natuurlijk! Hopelijk komt er weer snel regelmaat in.

Hier nog 3 dagen wachten. De verleiding om eerder te testen, bijvoorbeeld met een ovulatietest, is heel groot. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Zijn die gevoeliger? Maar aan de andere kant, ik ga het niet doen, heb met mijn vriend echt 1 april afgesproken! Volhouden!

15. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik heb met een ovulatietest getest. Die knalde nog meer dan de eerste ovulatietest maar dit gaat niet bij iedereen op. Nog even volhouden. Wel knap dat je niet test

16. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @meisje: Thx voor je reactie! Het is moeilijk, maar we zetten door. Op internet lees je idd wisselende verhalen. Vooral dat positief wel voorspellend is, maar negatief niet persé. Dat het niet voor iedereen werkt, zeg maar. Nog 3 dagen wachten tot mn NOD!

17. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Nou vandaag dacht ik ga bellen voor negatief uitslag gister was me test dag en test was zwaar negatief . Voor gaat bellen dacht ik ik heb nog een test dus ff kijken en wat komt uit tweede urine licht streep dacht : o wat is dat het kan niet .. Heb gebelt en uitgelegd . Ik kreeg nog een dag wacht morgen eerste urine weer testen . Ik zeg is het mogelijk ze zei tuurlijk wonders bestaat en jullie had mooi emmy dus ik denk dat we morgen mooi nieuws kregen ... Iemand ervaring hier mee ben beetje in de waar

18. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Migi: Wat verwarrend, lijkt me! Morgen maar weer testen!

19. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Ja he pffff

20. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383