pgd en ivf/icsi traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChantalZ23

6 feb 2014
    81
    1
    8
    secretaresse
    Zeeland
    Het is een tijdje geleden dat ik meegepraat heb op het forum, even laten bezinken allemaal.
    Vorige week gebeld door ZH over poging 2.
    Moest alleen wel snel ongesteld worden vanwege dat ik minimaal 3 weken de pil moet slikken. Ik moest toen ze belde van het ZH eigenlijk al ongesteld worden en had steeds menstruatiekrampen. Dacht dat m'n lichaam van slag was van de hormonen tot ik van 't weekend een test deed omdat ik op internet las dat je ook zwanger kan zijn als je menstruatiekrampen hebt. En wat ik niet verwachtte: de test was positief. Schrok me rot! Vanmorgen nogmaals omdat ik het niet geloofde.
    En weer positief dus vanmiddag gebeld naar het ZH want test 4 maart was dus negatief. Het kan echter ook een "spontane" zwangerschap zijn... Nu dus extra vervelend... Moet deze week dus voor een echo in ZH in de buurt om vast te stellen hoelang ik zwanger ben. Echt een killing situatie :x Maar het is niet anders, afwachten maar.

Voor de andere ladies: veel succes met wachten en sterkte.

2. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Chantal: Wauw, wat een verhaal! Je had 4 maart negatief getest. Ben je tussendoor wel ongi geworden of heb je heftig bloedverlies gehad? En als je spontaan zwanger zou zijn, zou het kind dan ook gezond kunnen zijn? Waar doe jij PGD voor? Echt heel verwarrend dit allemaal! Maar toch gefeliciteerd!

Hier is mijn afscheiding crèmekleurig geworden. Verder ongi-krampen en een soort branderig/kietelend gevoel in mijn baarmoeder. Schijnt vaak wel voorbode voor de ongi te zijn. Duimen!

3. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden

spannend allemaal Chantal! dus misschien ben je zwanger via natuurlijke weg?

Eva nog beetje vol te houden? ik lees vaker verhalen van mensen die iets van krampen voelen. ik zelf heb nooit wat gevoeld, had eerder al nooit last van menstruatieklachten en voor nu is het ook altijd verassing. voel het totaal nooit aankomen. ik hoop voor jouw dat het positieve krampen zijn!

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wauw Chantal! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk is alles goed met de baby. Spannend hoor, zo onverwacht

5. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Chantal wat een spannende situatie zeg! Ik hoop dat de echo meer kan vertellen over de lengte van je zwangerschap! Gefeliciteerd!

6. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier is het game-over, :(. Het eerste bloedverlies is een feit. Rood bloed in mijn inlegkruisje. Niet heel veel, maar is denk ik het begin. Begon het bij jullie ook met een beetje?

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    @ Chantal wat een verhaal zeg :) Gefeliciteerd. Ik ben benieuwd naar de echo. Wat zal het een emotionele achtbaan zijn.

@ Eva zo begon het bij mij ook. Af en toe wat sliertjes rood bloedverlies ca 1-2 dagen daarna zette het door

8. iniegirl

iniegirl Actief lid

5 sep 2013
    161
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Och Eva
    Hoop dat het alsnog meevalt

Chantal wat super spannend

Hier vanmorgen een kloppend hartje 😍

9. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Yes iniegirl wat fijn. Wanneer ben je uitgerekend?

10. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Hier ook game over vandaag bruin bloed verlies

11. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    sterkte migi

12. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Dankje wel

13. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Chantal: Wanneer weet je meer over de leeftijd van je kindje?

@iniegirl: Super, geweldig! Nu mag je toch wel zeggen dat je in de safe zone zit! Gefeliciteerd!

@Migi: Verdrietig, super balen! Sterkte! Had je nog een test gedaan?

Bloedverlies is niet veel, maar blijft wel aanhouden. Elke keer wat helder rood bij afvegen. Wil nu eigenlijk ook dat het gewoon doorzet. Wel heel verdrietig...

14. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Nee nog geen test gedaan ivm bruinverlies maar vandaag weer zh gebelt en daar hebben ze gezet dat als niet doorzet de bloeding moet vrijdag testen maar ik denk dat morgen gaat door of erg groot wonder zijn

15. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Migi: Bah, wat een onzekerheid. Weet jij wanneer het echt door zet? Hoe erg moet het dan zijn? Op zich is bruinverlies beter dan roodverlies. Ik heb nog hoop voor je!

16. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Pffff ik weet niet als
    Door zet geen krampen raar maar het kan 1 dag zo ivm utrogestan die tegenhoud je ongi dus. Ik weet niet maar zelf ben zo in de waar en ik heb opgegeven ben ingesteld dat game over is en voor volgende ronde . Maar ik voel me niet meer zo moe wat afgelopen week raar dingen wat ik niet ken me lichaam is in de waar . En bloed
    Verlies allen met plassen niet dat ie non stop
    Is .

17. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Migi: Even een vraagje: Doe jij PGD? Of alleen IVF/ICSI? Want dit is wel een topic specifiek voor PGD, dus voor mensen die een genetische aandoeningen niet willen over laten erven in hun kind. Is dat bij jou aan de orde? Zo niet, dan raad ik je het topic Start IVF/ICSI 2016 onder MMM clubs aan. Dit is de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/599990-start-ivf-icsi-2016-a.html

18. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Ooo dar wist ik niet dat pgd alleen is dat dat alle 3 maar geen probleem zou een nieuwe topic openmaken .. Ik doe aleen ivf

19. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
  20. zwangerin2015

zwangerin2015 Actief lid

15 apr 2015
    184
    14
    18
    NULL
    NULL
    Iniegirl: wat fantastisch! Gefeliciteerd! Nu lekker gaan genieten van het prille leven in je buik. Ik moet volgende week voor echo. Spannend!

Eva: geeft de moed nog niet op! Wacht echt tot de test datum. Maar begrijp dat je teleurgesteld bent en verdrietig maar er zijn vrouwen die vloeien terwijl ze zwanger zijn. Ik ga voor je duimen! Morgen test doen toch?

Deel Deze Pagina