@ Iniegirl, gefeliciteerd met mooie 12 weken echo! @ Adriana, wat fijn dat jullie zoontje is goedgekeurd tijdens GUO. Lekker genieten van de rest van de zwangerschap! @ Diddeltje, dat worden weer spannende dagen, hopelijk met eindelijk een mooi resultaat! Voor de dames die aan het spuiten zijn, heel veel succes de komende tijd!
Yeah, bms en eierstokken zagen er goed uit. Morgen starten met de utrogestan, woensdag 11 mei mogelijke tp!! Spannend, hoop zo dat de cryo's goed ontdooien...
Ik lees nog altijd wel mee, wat veel zwangeren zeg wauw!! Echt super. De mensen die met de pgd bezig zijn of in de wachtweken zitten heel veel succes! Hopen dat dit een vruchtbaar jaar mag zijn haha. Ik begin week 30 weer met de deca en menopur en en week 32 de punctie en terug plaatsing. Mocht ook eerder maar dit kwam slecht uit met mijn vakantie dan zouden we niet weg kunnen. En omdat we bewust voor onze laatste keer er een tijdje tussen wilden hebben is dit ideaal. Merk wel dat ik het erg nodig had maar dat het van mij nu ook wel weer mag starten. Qua werk allemaal makkelijker om in en rond de bouwvak de pgd te hebben.
@Ingrid: Gefeliciteerd! Wat fijn, ! @Adriana: Gefeliciteerd! Wat heerlijk! En wat is een GUO precies? @malibuu: Hoe gaat het met spuiten? @Palmboom: Spannend! Hopen op een goede tp! @Lieke: Spannend dat jij ook weer mag beginnen. En de laatste poging lijkt me idd een stap! Succes! @Dianne: En? Heb je al getest? Duimen!
@palmboom; succes aankomende week! Hopen op een tp woensdag! @lieke; veel succes met wachten.. Ben je niet bang dat het voor je idee te lang zal gaan duren? @eva; het spuiten gaat wel goed hoor.. Heb alleen heel erg last van blauwe plekken op de plekken waar ik spuit.. (Zie foto; zijn er meerdere dames die hier last van hadden?) Hoe gaat het bij jou? Wanneer begin jij weer met de gonal? Maandag weer naar Utrecht voor een echo, kijken hoeveel blaasjes zijn gaan groeien, ben benieuwd!
Hoi dames, positieve berichten allemaal hier. Eva, met mij gaat het goed hoor. Ik geniet lekker van het mooie weer. Spannende tijd komt er weer voor je aan. Met dit weer krijg je in ieder geval positieve energie. Voelt het nu beter dan de eerste keer, ik denk dat als je het voor de tweede keer doet je er wel wat ontspannender in gaat of voelt het voor jou anders? Adriana, Ingrid en Zwangerin, gefeliciteerd met jullie mooie echo. Heerlijk lijkt mij dat. Diddeltje, hoe gaat het met jou? Het is bijna zover toch dat je mag testen, hopelijk geen menstruatie voor jou. Mailbuu, jeetje wat is dat blauw zeg, ik had er eigenlijk geen last van bijna. Heel af en toe een klein plekje, maar dat was meer op het einde. Succes nog even met prikken ... Allemaal voor het goede doel. Palmboom, hopelijk voor jou een tp volgende week. Lieke, super dat je nu een datum hebt. Ik denk dat ik de volgende menstruatie ongeveer eind mei weer ga beginnen met de pil en dan de 2,3e week van juli de punctie en anders wordt het augustus net als jij. Als ik het in juli doe dan hoef ik ook niks op mijn werk te zeggen dan heb ik vakantie en dan weet niemand er iets van af. Dat lijkt mij ook erg fijn. Op mijn werk denken ze dat ik ergens augustus weer ga starten. Dan laat ik ze lekker in die waan. Ik heb nog even om erover na te denken Ik begrijp jou ook wel dat je er nu wel weer aan toe bent, dat gevoel heb ik ook wel. Ben nu weer 2 menstruaties verder, maar die rust had/heb ik ook wel nodig. Liefs Angela
@malibuu: Wow, wat heftig! Dat is niet normaal. Ik had de vorige keer 3 keer een blauw plekje. Nu gaat het al 7 keer goed. Maar weet je wel zeker dat je goed spuit? Vraag anders maandag nog even een herhaling van de instructie. Doe je bijvoorbeeld veel wrijven na injectie? Want dat kan blauwe plekken versterken. @Angela: Fijn dat het goed gaat! Het mooie weer is idd heerlijk. Waan me al in vakantieland, hoewel ik geen vakantie heb. Merk idd dat ik er meer ontspannen in sta. Ben minder aan het 'aftellen'. Hoop dat ik die relaxe vibe meeneem en dat het de kansen vergroot. We gaan er iig vol goede moed tegen aan! Hier is na 7 dagen deca de ongi begonnen. Alles gaat dus keurig volgens schema!
@eva; ik denk dat het komt door de 3e spuit die ik heb.. Na m'n bevalling van Ivy heb ik dit ook 6 weken gespoten en toen zaten m'n benen vol blauwe plekken! Wrijven doe ik niet, dat maakt het nóg erger! Ik vraag het morgen voor de zekerheid even na, just in case..
Woow malibu wat een blauw plek! Gelukkig is het voor een goed doel! Succes maandag, hopelijk een mooi aantal! Ja merk wel dat het voor mijn gevoel te lang gaat duren. Had nu ook wel willen beginnen maar denk wel dat ik er even goed aan heb gedaan door te wachten. Ben pas 1 menstruatie verder ( heeft heel lang geduurt voor dat weer op gang kwam) en rond de zomer periode is het allemaal rustig en omdat het de "laatse" poging is wil ik er wel alles uit halen. Amgela: goed dat je zo goed naar je lichaam hebt geluisterd en de rust hebt gepakt die je ook echt nodig had. Fijn dat je ook al weet wanneer je mag! In je valantie is misschien wel erg fijn, dan hoef je niemand wat te vertellen en is het misschien allemaal rustiger. Maar als je toe bent om even op vakantie te gaan kan dat niet. Je kan nog even nadenken. Ik heb heel bewust gelijk augustus aangegeven want anders moet ik prikken op vakantie en konden we niet naar het buitenland omdat ik telkens op controle moet komen. Ik ben toe aan vakantie dus die gaat echt even voor. We zijn al zolang bezig die paar weken doet het dan ook niet meer. Maar vooral ook omdat ik augustus bijna alle ouders hier vakantie hebben, heb ik dan veel vrij en hoef ik niks te regelen. Geeft rust. Eva: jij mag weer! Hopen op een hele goede ronde deze keer!!! Succes!
Inie girl gefeliciteerd met de mooie echo. Wanneer ben je uitgerekend? @ Tabbey. Hou je het een beetje vol met dit weer. Is jouw profielfoto de fot van jouw echo? @ Zwangerin; hoe gaat het met jou. En met dit weer? Malibu Ik heb af en toe zo'n blauwe plek gehad. Hoe was de echo? Hoe gaat het verder met je gezien het de maand is dat je kindje een jaar geleden is overleden? Als je er niets over wil zeggen dan begrijp ik dat ook
Nee helemaal niets. Morgen is officiële testdatum. Wil dan nog test doen en dan naar ziekenhuis bellen. Ik liep vanmorgen echt verbaasd rond. Kan nog moeilijk bevatten, hoop zo dat echt positief is.
Hier gaat het goed: echo vanmorgen was goed.. Meer dan voldoende blaasjes van goede grootte.. Precieze aantal weet ik niet; maar genoeg tussen de 16-21 mm en nog een aantal kleintjes van rond de 11 mm Morgen moet ik weer om te kijken hoe ze groeien; als er dan voldoende zijn kunnen we de punctie plannen; dat wordt dan waarschijnlijk donderdag. Als ze nog niet groot genoeg zijn heb waarschijnlijk de punctie vrijdag/zaterdag.. @meisje; ik ben op zich wel relaxed onder het hele traject. Maar deze maand valt me wel zwaar.. Gister was wel echt ff een k.u.t.-dag! Iedereen uberblije berichtjes op fb over Moederdag enzo.. En Ivy haar verjaardag&sterfdag komen ook wel dichterbij, ik ben er nog niet uit wat we er mee willen doen..