pgd en ivf/icsi traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Diddeltje! Wat gaaf!! Gefeliciteerd :)

2. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Diddeltje wauw gefeliciteerd!!

3. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Dianne: Nee, geweldig, joepie! Gefeliciteerd! Ik doe een dansje voor je! Wat heerlijk! Wanneer de bloedtest?

@malibuu: Lijkt me een lastige maand voor jullie. Heel veel sterkte! En ook succes bij de punctie deze week!

Hier vrijdag de uitgangsecho. Spannend! Hopelijk mag ik wat meer stimuleren dit keer. Gisteren onwijze hoofdpijn, maar die is nu weer weg (afkloppen). Dat is ook het enige waar ik last van heb.

4. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden

JA kan zelf moeilijk bevatten nog. is het dan echt eindelijk echt waar...
    bloedtest is niet over gesproken, maar wil morgenvroeg nog even bellen ernaar vragen.
    Verder blijf ik hopen dat het goed blijft gaan. maar ben stiekem heeeeeeeel blij :)

5. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Dankjewel! :)
    Vanmorgen weer voor een echo geweest; de follikels groeien goed door!
    De echoscopist zei dat ze moesten overleggen. Ze hadden t eerst over donderdag, zij dacht aan vrijdag.. Werd ik vandaag gebeld dat ik morgen weer terug moet omdat er nog een aantal van 14mm zitten die ze door willen laten groeien.. Vooralsnog denken ze nu de punctie op zaterdag te doen.. Op zich wel gunstig, lekker t weekend om bij te komen.. En met een beetje mazzel ben ik volgende week vrij, ook lekker!m

Hoeveel eenheden heb je vorige keer gehad?

6. Angelam1984

Angelam1984 Actief lid

30 dec 2013
    181
    1
    18
    NULL
    Almere
    Diddeltje, echt super zeg. Gefeliciteerd en hopelijk loopt alles voorspoedig verder ...

Voor de meiden die spuiten, succes nog even ... Daarna duimen voor een mooie terugplaatsing en met een beetje geluk wat meer gezonde embryo's ...

Liefs

7. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Hi dames,

Vanmorgen weer voor een echo geweest; 16 follikels tussen de 14-21 mm..
    Vanmiddag gebeld dat de punctie voor vrijdag staat; vanavond de pregnyl zetten om 23:00 uur.

Begin nu toch echt wel last van m'n buik te krijgen, voel me net een opgeblazen ballon pfff haha..

Ik moest ook bloed prikken voor m'n oestradiol waarden, maar heb hier verder niks over gehoord; en zelf vergeten te vragen.. Morgen nog maar even bellen, Is dit standaard in Utrecht?

Hoe gaat het verder met iedereen?

8. iniegirl

iniegirl Actief lid

5 sep 2013
    161
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Spannend malibuu

Diddeltje gefeliciteerd!
    Eerste echo al gepland?

9. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Dianne: Probeer idd heel blij te zijn! Positief zijn! Wanneer heb je de eerste echo? En heb je al gebeld voor een bloedtest?

@malibuu: Wat een onzekerheid! Maar vanavond dus pregnyl en vrijdag de punctie. Hoe laat ga je? Vind je het spannend? Je hebt een prachtig aantal, dat gaat vast goed komen! Op hoeveel IE heb je gestimuleerd?

10. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    @ Diddeltje, Wow! Gefeliciteerd, wat gaaf dat het nu eindelijk raak is! Ik kan me goed voorstellen dat je je nog erg onzeker voelt. Hopelijk krijg je snel een echo en gaat de tijd tot dan snel voorbij ;).

@ malibuu, voor jou ook spannende tijden! Veel succes met punctie vrijdag! Ik heb in maastricht nooit bloed hoeven laten prikken voor deze waarde, maar dat is per ziekenhuis verschillend en kan ook zomaar zijn dat dat beleid is veranderd.

Ook alle andere meiden die aan het spuiten zijn of binnenkort beginnen, heel veel succes!

@ Meisje, bij mij gaat het allemaal erg goed, begint al lekker op te schieten, nu dik 28 weken zwanger. Weinig last van kwaaltjes en heb nog energie voor twee! Heb al een flinke buik en krijg regelmatig de vraag wanneer ik uitgerekend ben en dan verwachten mensen een antwoord in trend van nog een paar weken maar het kan dus nog zomaar 3 maanden duren, haha.
    Ik geniet er nu in ieder geval erg van dat ik me nog zo goed voel en hopelijk blijft dat nog een tijdje zo :).
    Hoe gaat het met jou en jullie kleine man?

11. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden
    Ja blijft onwerkelijk, maar geniet stiekem volop. 3 jaar bezig, ruim jaar ivf 3e poging en dacht echt dit gaat niet goed komen. Slagingspercentage is niet hoog met cryo. Maar eindelijk 7 tp's gehad en nu is het gelukt.
    Vanmorgen nog gebeld een bloedtest was niet nodig. Zwangerschapstest die positief aaangeeft was voldoende. En heb er ondertussen al 3 gedaan:D allemaal positief. Nu 9 juni eerste echo.

@malibuu succes met punctie!!

hoe gaat met andere dames?

12. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Ja om 23:00 zetten! Vrijdag om 11:00 uur de punctie; vind het wel spannend hoor.. Weet niet wat ik kan verwachten.. Ga maar van het ergste uit, dan kan het allicht mee vallen.. Ik heb 150 eenheden gespoten, hoop dat er wat moois uit zal gaan komen!

13. Scaros

Scaros Lid

24 okt 2013
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo, ik kom hier even binnenvallen (ben het topic aan het lezen vanaf het begin.).

Mijn man en ik gaan binnenkort starten met icsi-pgd en ik wilde wat ervaringsverhalen lezen.

14. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Hi dames, ik heb vanmorgen de punctie gehad.. Maar pffff wat deed dat zeer zeg!! Mijn god!! Ik ben echt geen watje en heb best een hoge pijngrens, maar dit... :$:$
    Ik zat toch op t randje qua wel/geen overstimulatie; dus volgens de arts die de punctie deed was t ook niet zo raar dat het zo ontzettend zeer deed..

Maar uiteindelijk een goede score; 13 follikels geprikt waarin 10 een eitje zat..

Nu wachten tot maandag, dan krijgen we telefoon hoeveel embryo's er zijn en hoe laat we dinsdag de terugplaatsing hebben als alles goed gaat..

Voor nu hou ik me lekker rustig; heerlijk met Netflix in bed & op de bank.. ;)

15. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    @ Scaros, welkom hier op het topic! Ervaringsverhalen genoeg, mocht jet vragen hebben, stel ze gerust. Weten jullie al wanneer jullie kunnen gaan starten en ivm welke genetische afwijking hebben jullie gekozen voor PGD?

@ Malibuu, wat vervelende dat punctie zo pijnlijk was! Maar wel een mooie 'score' 10 eitjes, hopelijk maandag en dinsdag wederom goed nieuws.
    Lekker rustig aan doen (het is dit weekend ideaal weer om lekker binnen achter de tv te hangen ;)) en laat je maar goed verwennen!

16. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden

mooie score! nu lekker rustig aandoen. morgen toch te koud om buiten te zitten. Netflix aan, deken en kruikje! extra lief zijn voor jezelf:D

17. Scaros

Scaros Lid

24 okt 2013
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    @tabbey, dank voor het welkom! Aankomende donderdag hebben we een gesprek en ook een prikinstructie. De punctie staat gepland voor eind juni. Wij kiezen voor pgd vanwege een translocatie. Drie jaar proberen via de natuurlijke weg leverde drie miskramen en n bbz op.

18. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @scaros: Welkom op dit topic! Spannend traject gaan jullie in! Maar jullie zijn de wachttijd dus al door? Al snel beginnen. Ben je al aan de pil/hormonen?

@malibuu: Goede score! Wauw! Wel vervelend dat het zo pijnlijk was. Lekker uitrusten op de bank. Ze zeggen 1 dag rust, maar neem gerust een weekje om te herstellen.

Vandaag uitgangsecho voor poging 2 gehad. Zelfde verhaal als bij poging 1, ongeveer 30 follikels liggen klaar, maar dat is schijnbaar niet erg voor mijn leeftijd. Ingesteld op 100IE i.p.v. 75IE, dus hopen op een mooier resultaat. We gaan voor die ene gezonde! Maandag de eerste keer stimuleren, volgende week maandag de eerste echo. Spannend allemaal weer!

19. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Helaas zijn onze cryo's niet goed ontdooit en is de tp niet doorgegaan :(
    Ik was erg verdrietig en baal ervan dat van de 14 goed doorgedeelde embry's wij er maar 1 hebben kunnen gebruiken (wel met geweldig resultaat, maar toch).
    6 juni een afspraak in het AMC mbt het inplannen van een nieuwe poging!

20. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Wat een prachtige score! Laat je lekker verwennen en doe goed rustig aan!

Deel Deze Pagina