@ Malibuu: wat spannend allemaal! Hopelijk zijn ze goed bevrucht en zitten er gezonde tussen. Succes in deze spannende dagen! @diddeltje: joehoe! Wat fantastisch! Gefeliciteerd met de positieve test!! @ eva: ook bij jou spannende tijden! Hopelijk komt het deze poging allemaal goed! @de dames die asn spuiten zijn: heel veel succes en maar hopen op goede resultaten! Ik heb afgelopen dinsdag 12 weken echo gehad. Alles was gelukkig goed. Pfff is toch elke keer weer spannend! De klein bewoog vrolijk in mijn buik en alles zit dr op en dr aan. En toch is het nog zo onwerkelijk dat we van een embryo die al zo veel heeft mee gemaakt zeanger zijn geworden. We zijn zo dankbaar dat PGD bestaat en hoop dat het jullie allemaal gaat helpen om van een gezond kindje zwanger te worden. Ik duimen voor jullie!
@eva90, ja die was kennelijk erg kort en ook onze genetische test was binnen 4 weken klaar. Het is supersnel gegaan. Heel fijn maar ook wel eng. Wat verdrietig palmboom, sterkte!
@Palmboom: Wat ontzettend balen! Nu begin je aan poging 1 toch? Wanneer willen jullie starten? @zwangerin: Wat fijn dat alles goed is met de kleine! Kun je genieten van je zwangerschap? @Scaros: Idd heel snel! Ging bij ons ook veel sneller dan verwacht (van 3 naar 3 maanden). Maar uiteindelijk voelden we er ons toch klaar voor.
Ja ik kan wel genieten van de zwangerschap maar ben zo bang dat het nog mis gaat. Het is een enorm geschenk dat onze 2 poging is gelukt en ben erg bang dat het ons weer word afgenomen. Verloskundige zegt dat ik daar niet meer bang voor hoef te zijn. We hadden een goede kwaliteit embryo teruggeplaatst gekregen en miskraam is vaak oorzaak van een fout in de (genetische) ontwikkeling. Ben nu 12 eeken em dan is de kans dat mis gaat klein. Het hartje klopt goed al vanaf 6 weken dus ik moet er gewoon vertrouwen in gaan krijgen dat alles goed gaat. Misschien als ik paar weken verder ben dat de onzekerheid afneemt. Hoe voel jij je eva? Spannende week! Ik duim voor je!
Ach palmboom wat ontzettend balen Was mijn grootste angst Was fijn geweest als het vele prikken je bespaard was gebleven Tja zwangerin die angst heb ik bij de eerste zwangerschap tot week 40 gehad Was ook niks aan Nu toch meer rust en vertrouwen erin
Dit is ook mijn eerste goede zwangerschap. De vorige keer moesten we de zwangerschap beëindigen met 15 weken ivm ziek kindje. Nu draag ik een kindje zonder de erfelijke aandoening dat is zo enorm wonder. Ik moet gewoon vertrouwen gaan krijgen dat het dit keer helemaal goed gaat komen. En gaan geloven en er op vertrouwen wat de artsen en verloskundige zeggen. Heeft even tijd nodig 😉 Iniegirl: hoe is het met jou?
Ik snap wel dat je bang bent hoor! Volgens mij is er niemand die na het verlies van een kindje, afbreken van een zwangerschap of een miskraam nog echt een onbezorgde zwangerschap heeft.. Hoop dat je het vertrouwen een beetje zult krijgen en je wel kan genieten van dat kleine frummeltje in je buik!
Dat hakt er zeker in dan Vanaf 20 week gaat het wel vlotter Ja redelijk Nog wel veel misselijk maar de grootste moeheid ebt nu langzaam weg wat wel fijn is Nu eerst 2 week vakantie 😄
Vanmorgen telefoon gehad; 6 van de 10 hebben ze kunnen bevruchten. Van die 6 zijn er 5 goed gedeeld en worden vandaag gebiobteerd. Ik schrok wel dat er van de 10 de helft al is afgevallen.. Maar met 5 over hebben we nog een hoop kans verwacht ik. In ons geval kunnen ook dragers terug geplaatst worden, dit heeft geen nadelen voor het kind.
@zwangerin: Fijn dat je kan genieten van de zwangerschap! En hopelijk neemt de onzekerheid nog meer af. Probeer van jullie geschenk te genieten! Hier gaat het goed. Vandaag voor de eerste keer gestimuleerd weer. Ben benieuwd wanneer ik ze ga voelen! Merk dat ik er wel meer ontspannen in sta deze keer. @Ingrid: Hoe gaat het met jou? Geniet van je vakantie! @malibuu: Dat is echt nog een goede score, 5 stuks goed door gedeeld! Hoe groot is de kans op een gezonde/drager? Bij ons maar 15% helaas. En bij jullie? Ik duim met je mee! Wanneer staat de eventuele tp?
De kansen zijn 1 op 4; ziek 25% en gezond/drager 25%/50% (dus eigenlijk 75%). De terugplaatsing is morgenmiddag om 15:00.. Tenzij ze alle 5 ziek zijn, dan worden we gebeld en hoeven we niet te komen natuurlijk.
Yess, vanmiddag de terugplaatsing gehad! Van de 5 stuks zijn er 3 overgebleven.. 1 helemaal niet aangedaan en die zit nu in m'n buik , de andere twee zijn beide dragers en gaan de vriezer in.. Nu begint het lange wachten haha..
oooh spannend!! hoop het zo voor je. Hier ff dipje, twijfels. vanmorgen toch nog test gedaan. van de kruidvat, maar streepje was nu minder goed zichtbaar. ik kon amper zien. of misschien ook helemaal niet. dus negatieve test??? maar verder nergens helemaal last van, geen buikkrampen of bloedverlies maar daarin tegen ook niets geen symptomen van zwangerschap. Hellup!!
@malibuu: Wat een goed nieuws! Heel fijn! Nu begint het spannende wachten! Heb je wat afleiding de komende tijd? Succes! @Diddeltje: O, nee! Dat klinkt niet goed! Morgen direct bellen met het ziekenhuis en vragen om een bloedtest. Had je die al gehad? En heb je die van ClearBlue met weekindicator al geprobeerd? Die zou nu zeker 3+ aan moeten geven. Ik duim voor je en voor je wondertje! Sterkte!
O crap! Wel of geen symptomen dat zegt niks! Ik zou morgen nog een test doen met ochtendurine. Die zou nu echt heel duidelijk moeten zijn. O ik hoop het voor je!!
@eva, heb wel wat afleiding; nu nog een paar dagen vrij.. Zijn nog wat in huis aan het klussen en in de tuin bezig, dus afleiding genoeg op t moment; mag pas 31 mei testen.. @allen, thanks voor de thumps up.. @diddeltje, heb je vanmorgen nog getest?