Ooooh wat fijn!!! Spannend maar het begin is er! Hipen dat ie lekker blijft plakken en jullie straks een mooie positieve test hebben!🍀
Ik zou ook inderdaad morgen vroeg even met ochtend urine testen. Dan zit de meeste hcg hormoon in je urine. Zou toch raar zijn dat je eerst positief test en nu negatief terwijl je geen kramp enz hebt gehad. symptomen hoeft niets te zeggen. Ik kreeg ze pas met 8 weken. Gevoelige borsten en moe maar verder weinig. Met 10 weken misselijk en voor al moe. Nu 13 weken en nergens meer last van. Het verschilt enorm per persoon. Ik ga voor je duimen! 🍀
He dames, Helaas slecht nieuws, zwangerschap is vroegtijdig gestopt. Ik ben kort zwanger geweest maar nu niet meer. de utrogestan houd de menstruatie nog tegen, dat kan ook oorzaak dat ik nog niet ben gaan menstrueren. zware tegenvaller, was zo mooi en zo blij eindelijk het is gelukt! maar mocht helaas niet zo zijn. voor nu even verdrietig, maar ook wel weer kijken naar de toekomst. beetje dubbel, ik wil niet meer teleurgesteld worden maar ja. op de echo was geen vruchtzakje te zien, dit is wel te zien bij zwangerschap van 5 weken, er is nog wel bloed geprikt, daar maandag uitslag van en dan telefonisch consult. gelukkig morgen lekker vrij, voor nu straks op de bank me grote zak chips.
Ahhh diddeltje, wat een kl*tebericht!! Had zooo gehoopt dat het alsnog positief zou uitpakken.. Sterkte en laat je maar lekker verwennen!
Diddeltje heel veel sterkte! Eerst helemaal blij en dan helaas als nog mis. Gun jezelf alle tijd om het een plekje te geven en wat je zegt lekker op de bank met chips, je hebt het verdiend!!! Bij mij was dit de laatste keer ook zo en vond het toch wel veel lastiger dan de keren dat het gewoon mis ging zonder positieve test. Knuffel en wees lief voor jezelf! Malibu wauw wat fijn een terug plaatsing en nog 2 de vriezer in. Wat een fijn idee, hopen dat hij blijft plakken. Nu beginnen de lange wachtweken. Heb je genoeg afleiding?
Diddeltje, wat een enorme tegenvaller. Het was je zo ontzettend gegund na alle terugplaatsingen die je al hebt gehad. Heel veel sterkte!!
Diddeltje wat vreselijk! Wat eem teleurstelling! Probeer het plekje te geven en verdriet toe te laten. Sterkte!!
@Diddeltje: O, nee, wat verschrikkelijk! Ik leef met je mee! Zorg goed voor jezelf, laat goed voor jezelf zorgen en neem de tijd om dit verlies te verwerken. Hoe gaat het nu met je? @malibuu: Hoe gaat het met jou in de wachtweken? Hier morgen fm1, dan 8 keer gonal-f gespoten. Ik voel niet de druk in mijn eileiders die ik de vorige keer voelde. Maar heb wel het idee dat er iets gaande is, want mn skinnyjeans zitten echt té strak. Herkennen jullie dit? Nu ook vakantie voor 5 weken, dus die eitjes worden super zennn!
@eva; het wachten gaat me tot nu toe we goed af.. Ik denk dat het vanaf dinsdag echt spannend gaat worden. Afgelopen week heb ik me vooral bezig gehouden met vandaag/morgen. Onze dochter zou vandaag 1 geworden zijn.. Hoe gaat het met jou? @allen; ik ben even kwijt wie er allemaal met een poging bezig is; of in z'n wachtweken zit.. Hoe gaat het met jullie? Degene die al een poging hebben gehad; op welke dag na terugplaatsing gingen jullie testen? Vanaf welke dag kan dat?
Diddeltje, wat enorm balen zeg ... Neem de tijd om dit weer te verwerken en probeer positief door te gaan. Hoeveel pogingen heb je nog? Eva, wat fijn dat je er lekker ontspannen onder bent, je kan het toch niet beinvloeden, dus dan is ontspanning wel erg goed. Succes nog even met prikken en hopelijk straks een mooi resultaat. Nog even afwachten, ben benieuwd. Malibuu, jij ook veel succes deze wachtdagen nog en wat mooi dat je er nog 2 in de vriezer hebt. Hopelijk heb je die niet nodig en heb je straks een positieve bericht. Liefs
ahh nee Diddeltje wat een onwijs verdrietig bericht. Ik was zo blij dat het geluk leek te zijn. Hoe gaat het nu met je? Malibu, spannend. Hoe gaat het met jou. Nog even volhouden!! Tabbey het schiet voor jou op. Hoe is het met je?
@Malibuu, veel sterkte vandaag! @Eva, hopelijk mooie FM-meting vandaag. Wel erg relaxed dat je nu zo lang vakantie hebt, kun je lekker rustig aan doen. @Meisje, het begint inderdaad op te schieten, voor m'n gevoel kan ik al beetje beginnen met aftellen, nu nog ongeveer 10 weken en ik merk dat we steeds nieuwsgieriger worden naar dat kleine ventje. Tijd gaat erg snel, heb het ook nog vrij druk met m'n werk, wat ik eigenlijk wel erg fijn vind. Daarnaast moet er ook nog genoeg gebeuren aan de kinderkamer en zodra die klaar is kan ik eindelijk een beetje gaan inrichting en kijken welke spullen we nog missen. Qua klachten valt het allemaal nog reuze mee, zeker als ik soms de verhalen om me heen hoor. Af en toe best wat als van maagzuur en merk dat ik ook steeds meer last begin te krijgen van m'n rug, dus volgende week eens aan vk vragen wat ik daar nog aan kan doen. Ik heb al een vrij grote buik als ik sta, dus heel raar is het niet...
@Dianne: Hoe gaat het nu met jou? Sterkte! @malibuu: Sterkte met deze dagen. Lijkt me heel dubbel allemaal. Verdriet om je vlinderkindje, hoop op een baby in je buik. Testen mag officieel pas vanaf 2 weken na de tp, maar ik zie op het forum veel vrouwen die al iets van 5 dagen na de tp beginnen te testen en zo hun HCG 'volgen'. Met de KV5v5 test krijg je namelijk al een heel dun streepje, wat steeds dikker wordt als je zwanger bent. Je kunt dan zien of er überhaupt een innesteling plaats heeft gevonden. Vorige keer heb ik heel braaf gewacht. Dit keer ga ik eerder testen om het te 'volgen'. Nadeel is dat een positieve test nog kan veranderen in een negatieve, omdat er nog veel mis kan gaan. Wat vind jij het prettigst? @Tabbey: Fijn dat het zo goed gaat en dat je al zo ver bent! Over 10 weken ben je mama, ! Succes de laatste weken. Kun je er ook van genieten? Hier vandaag fm1 gehad. Rechts lagen er 4 boven de 10mm (grootste 16mm) en 12 onder de 10mm. Links lagen er 10 onder de 10mm. Vorige keer zijn alleen de follikels die op de maandag boven de 10mm waren mee gekomen. Dus ik hoop echt dat dat dit keer anders is en er ook nog van onder de 10mm mee gaan komen. Hoe is jullie ervaring hiermee? De arts had er wel vertrouwen in omdat ik nu ook 100IE in plaats van 75IE spuit. Duimen dus! Voor 4 follikels wil ik iig geen punctie doen. Dan is de kans op een gezonde die over blijft echt te klein.
Bedankt allemaal voor de lieve sterktewensen! @meisje1977; ik voel me best goed! Heb me de laatste dagen niet zo bezig gehouden met het hele traject, was wat meer naar de achtergrond geschoven.. Ik denk dat dat aankomende week wel zal gaan veranderen, merk dat ik het nu wel spannender ga vinden.. @tabbey; gaat al opschieten hé?! Nog maar een paar weekjes, spannend hoor!! @eva90; met m'n vorige zwangerschap heb ik ook netjes gewacht tot ik een aantal dagen overtijd was.. Maar met dit traject weet ik niet of ik zo lang wil wachten; ik denk dat ik van de week een paar testen ga halen en dan ga kijken hoe en of ze gaan oplopen.. Morgen zit de 1e week er op.. Voor jou ook weer spannend! Hopen dat de kleintjes ook mee gaan groeien.. Wanneer heb je weer een meting?
hoi dames, Nu paar dagen verder, zaterdag kwam de menstruatie opzetten. dat was wel even moeilijk, verder ups and downs. soms met vlagen verdrietig. maar gaat wel aardig goed nu weer. het is wat is.. kan er helaas niets aan veranderen. voor nu even rust, weet nog niet of ik meteen door wil. kan hier ook over nadenken nog. ik denk dat we even pauze nemen. Mijn vriend laat de keuze bij mij, het is mijn lichaam en ik moest doen waar ik mij prettig bij voel. denk dat ik even lekker rustig de zomer in ga, op werk druk zat. en misschien dan in september weer verder ga kijken. mocht deze cryo niet blijven plakken dan zit ik erover na te denken om in december over te stappen naar UMCU zorgverzekering over te stappen, deze vergoeden ook een 4e en 5e poging. dit is ook enige verzekering die mij nog toelaat. hoe gaat met ander dames? Eva spannend hoor! hopelijk groeien ze goed, kan mij voorstellen dat je wel aardig wat eicellen wilt, PGD is al zo afvalrace. tabbey nog paar weken!! jeetje wat is de tijd gevlogen. mailibuu hoe gaat ie nu?? ben het even kwijt had je nu tp gehad?? en alle andere dames?? succes met prikken, stimuleren, punctie!! alle andere dingen die erom heen horen bij dit traject. jullie zijn allemaal toppertjes!
@malibuu: Ja, lastig, hè, dat wachten tot de testdatum. De vorige keer netjes gewacht, ga nu ook, mocht het tot een tp komen, eerder testen. Vandaag zit je op 1 week! De spannendste week begint! Voel je al iets? Hier zit ik te duimen dat ze lekker gaan groeien. Morgen om 09.00 uur fm2. Spannend! @Dianne: Lief dat je nog zo bemoedigend kan zijn, jij bent ook een topper! Die beeb komt er hopelijk voor ons, . Ik ga echt voor je duimen. Krijg je ook bij PGD een 4e en 5e poging vergoed bij de UMCU zorgverzekering? Zou wel heel mooi zijn! En moet je daarvoor ook bij UMCU lopen? Hoop idd op een stuk of 15 eitjes, zodat de kans op een tp groter is. Vorige keer met 4 was wel echt een té kleine kans. Duimen dat de grote mee gaan doen!
@diddeltje; je bent een sterke vrouw! Ik heb bewondering voor je hoe sterk je overkomt.. Doe inderdaad waar jij je goed bij voelt! Wat lief dat je vriend de keuze aan jou laat.. het is jou lichaam inderdaad; doe vooral waar jij je goed bij voelt! Ik heb vorige week een terugplaatsing gehad; de 1e week zit er op! 31 mei weten we meer.. Ik heb in deze ronde ook nog 2 cryo's; maar hoop deze niet nodig te hebben voorlopig! @eva; ik voel nog niks.. Maar probeer me ook zo min mogelijk op de kwaaltjes te storten,buit zelfbescherming denk ik.. Alleen sinds vandaag giga hoofdpijn, maar weet niet of dat dat door m'n werk komt (stessvolle baan, en 1e werkdag na 1.5 week vrij) morgen ben ik vrij dus kan ik mooi even naar de Kruidvat om testen in te slaan.. Succes met je fm morgen! Huphup; goed groeien kleintjes!