@ Eva, heel veel succes vandaag! @ Malibuu, jij ook veel succes vandaag, nog 1 dag voordat je mag testen, hopelijk een mooie positieve test morgen!
Ik stond vanmorgen met een potje met urine.. Maar heb niet getest.. Man wil er nog niet aan geloven denk ik?! (heeft te maken met angst voor zwangerschap ivm overlijden van onze dochter) Nog geen menstruatiekramp of iets te bekennen; spanning stijgt hier met 't uur..
@Malibuu Spannend morgen ben benieuwd. Ik mag woensdag testen. Ben ook erg benieuwd. Gisterochtend had ik de hoop al een beetje opgegeven, bij het afvegen wat bloed/bruin. Verder de dag niks meer en vandaag ook niet. Mss was het innestelingsbloed. Vandaag rommelende darmen en veel plassen. We hopen op een positieve test.
succes morgen sweet1986. Ik hoop voor jou dat het raak is maar nu bloedverlies lijkt mij geen goed teken helaas. Innestelingsbloeding komt niet vaak voor en dan is het ook aan de late kant. Succes morgen met testen!
@malibuu: Red je het nog, teststress? Echt een heel goed teken dat je nog geen bloedverlies hebt gehad. Straks heb je gewoon een positieve test! Laat het weten! Heb je al kwaaltjes? @Sweet: Ik hoop het echt voor je, maar bij mij was bruinig verlies wel de voorbode voor de menstruatie. Maar ik blijf duimen! Hier een berichtje vanaf de bank. Super goed nieuws! De punctie was erg pijnlijk dit keer, maar er kwamen dan ook maar liefst 16 eicellen uit een groot aantal follikels. Ze verwachten dat ze niet allemaal rijp zijn, maar het is een mooie score. Was nog even spannend, omdat het zaad van vriendlief ineens onvoldoende voor ICSI was, maar twee bij elkaar was het net genoeg. Phew! Morgen tussen 09.00 en 11.00 horen we hoeveel bevruchtingen. Ik hoop stiekem wel op 10... Dat maakt onze kansen beter! Nu goed drinken, want ben ineens risicokandidaat voor overstimulatie.
Wauw goed score, Eva!! Hopen op een mooi aantal bevruchtingen, 10 zou fantastisch zijn! Spannend hoor! Hier nog steeds geen menstruatie, dus ik hoop zooo erg dat ik morgen een positieve test in handen heb.. Nog een paar uurtjes, dan mag ik slapen en is het dinsdag
@malibuu: Ik ga zo voor je duimen! De tekenen zijn positief! Laat het weten, oké? Ik vind het echt plaatsvervangend spannend, . PGD-wondertje! Ik ben ook happy en zit op een (pijnlijke) wolk.
Fijn eva dat het zo is gelopen. Nu lekker bijkomen en je laten verwennen. Had je geen extra pijnstilling gekregen?
Goed nieuws Eva! Nu lekker bijkomen, laat jezelf verwennen Malibuu heel knap dat je niet hebt getest. Ik hoop morgen voor jou twee mooie roze strepen! En, wel even komen showen he
Nee, ik sowieso niet meer., en m'n man vond t leuker om nu te doen dan morgen ochtend gehaast als we moeten werken
Zie ik het goed malibuu!!!! wauw! super. Eva: super zoveel, mooie score. nu lief zijn voor jezelf en hoop op mooi resultaat morgen. Sweet1986 spannend hoor! zal voor je duimen op positieve uitslag. Ik heb afgelopen dagen veel nagedacht. alles laten bezinken. word nog steeds verdrietig als ik eraan terug denk. Maar ook wil ik door. besloten om geen pauze te nemen. voel mij verder prima en wil weten waar ik aan toe ben. heb nog 1 cryo en daarna is het even rust. Dus hopelijk half juli weer een tp.
Wat goed malibuu! Ik heb mijn eerste spuit decapeptyl gezet. Gek gevoel maar verder viel t mee. Hopelijk gaat het ons wat moois brengen.