Hopelijk een goede score Eva Blijft een spannende afvalrace Hollands next top baby 😉 Succes scaros Gelukkig dat het meevalt
@malibuu: Jeej, gefeliciteerd! Wat een geweldige knaltest! Oh, ben zo blij voor je, ! Mag ik vragen welke test je hebt gebruikt? @meisje: Nee, had geen pijnstilling mee gekregen, behalve 2 pcm. Maar die neem ik nu thuis ook. @Scaros: Jij ook begonnen, succes! Hier is het in spanning wachten op het telefoontje van de bevruchtingen! Gisteren echt veel pijn gehad. vandaag beter. Lekker rustig aan, veel drinken, pijnstilling, het komt wel goed.
Bedankt allemaal! Het moet nog wel een beetje landen, nog heel onwerkelijk! Eva; dit zijn de Kruidvat 2v5 Deze zijn top! Ik heb eigenlijk altijd deze gebruikt.. Lekker rustig aan doen, en wachten op de goede uitslag!
Hier net gebeld door het ziekenhuis. Van de 17 eicellen zijn er 8 goed bevrucht. De verwachting is dat hiervan 90% goed door blijft delen. Er waren er 5 niet rijp, bij 3 is de bevruchting niet gelukt en bij 1 is de deling niet goed gegaan. Het ziekenhuis was erg blij en ik ook. Zeker omdat ze zeggen dat deze 8 een goede verwachting hebben er donderdag bij de analyse en vrijdag bij de eventuele tp ook nog te zijn.
Eva mooie score! Ik hoop dat deze poging jouw zwangerschap wordt. Voor een evt volgende punctie zou ik om een roesje vragen. Omdat na iedere punctie het gebied gevoeliger wordt door littekenweefsel. De Kruidvat 2 voor 5 zijn ook redelijk gevoelig alhoewel ik de laatste tijd vaker hoor dat ze indrogers hebben
@meisje: Dat kan ik idd doen! Weet jij of dat littekenweefsel nog een nadelige invloed op je vruchtbaarheid heeft?
Dat pijn door littekenweefsel (door keizersnede) verklaard dan misschien ook mijn pijn tijdens de punctie..
Ik ben ooit aan mijn darm geopereerd. Ligt in het kleine bekken toen hebben ze idd verteld dat littekenweefsel de kans op zwangerschap verkleind maar je ziet maar aan mij. Het weefsel waar ze in prikken wordt steeds stugger wat pijnlijker is
Wow, Malibuu, wat een mooie test! Een echte knaller, gefeliciteerd! Eva, wat een opluchting dat er toch zoveel eicellen gevonden zijn en er nu 8 bevruchtingen hebben plaatsgevonden, dat geeft vertrouwen in de rest van de week. Hoor je donderdag nog hoeveel er gebiopteerd worden of krijg je de volgende uitslagen pas vrijdag in het ziekenhuis bij de terugplaatsing te horen? Diddeltje, erg begrijpelijk dat je nog steeds verdrietig bent als je terugdenkt aan afgelopen poging en misschien ook wel het hele traject waar jullie al doorheen zijn gegaan. Misschien ook wel fijn voor jezelf om je weer te kunnen focussen op de volgende terugplaatsing. Sweet, jij heel veel succes met testen morgen!
@ dodelijke. Logisch dat het tijd nodig heeft. Je was er zo dicht bij. Moet je een menstruatie afwachten om de tp te kunnen plannen? Zweet succes morgen
Helaas is mijn menstruatie gekomen 😒. Morgen bellen naar het zkhuis en dan door naar de volgende ronde.
ja bij volgende menstruatie kan ik weer ingepland worden. dus al zitten tellen met de dagen, waarschijnlijk half juli een tp sweet1986: balen!! niet leuk. sterkte!
Eva, echt super zeg. Ben benieuwd naar de uitslagen. Geniet er even van, rust lekker uit en op naar een mooie terugplaatsing. Malibuu, echt super zeg. Mooie test ook ... Gefeliciteerd en geniet ervan. Liefs
Malibu gefeliciteerd! Wat een mooie en duidelijker test!! Eva wat een mooi aantal daar zitten vast mooie en gezonde tussen! Hopen dat het je over 2 weken ook zo'n mooie test als malibu in je handen mag hebben.
@Sweet: O, nee, wat balen! Is de echte ongi doorgezet, met helderrood verlies? Sterkte! @malibuu: Hoe voel je je? Jouw positieve test geeft me echt hoop! PGD kan dus werken, ! @Tabbey: Ja, sta er ook echt positief in. Met het risico dat het enorm teleurstellend kan zijn als ze allemaal ongezond zijn. Donderdag hoor ik idd hoeveel er gebiopteerd zijn en vrijdag horen in het ziekenhuis of het tot een tp komt. Spannend! @Angela: Zal ik doen, lekker uitrusten! Ben ook heel benieuwd. @Lieke: Dankjewel, lief om te zeggen, . Hier merk ik dat 17 eicellen laten weghalen toch wat ingrijpender is dan 5, . Zit keurig op een schema met pcm, dan gaat het prima. Maar lekker rustig aan doen. Wel al inpakken voor vakantie. We gaan vrijdag direct na de eventuele tp weg. Laat nog wel even weten of er een emmy in me zit dan!
Oooh Eva!! Wat fijn!! Wat een prachtig aantal! Daar zit vast een gezonde tussen. Wij hadden de tweede poging 3 van de 6 die door gingen voor biopsie en daar van 1 gezond! Dus bij die 8 moeten gewoon gezonden zitten! Spannend hoor!
Vandaag verwacht ik een telefoontje hoeveel van de 8 er goed zijn door gedeeld en hoeveel er geslaagd zijn gebiopteerd! Spannend! Ik laat het jullie weten! Dankjulliewel voor het meeleven!