Yes! Van de 8 emmy's zijn er vandaag 8 succesvol gebiopteerd. Ze kon niet zeggen hoeveel cellen ze waren. Maar in ieder geval goed genoeg om te testen! Spannend! Morgen om 15.30 uur de eventuele terugplaatsing.
Eva, dat is echt super, ben benieuwd naar morgen. Veel succes ... Sweet, wat balen zeg, ken het gevoel. Inderdaad positief op naar de volgende ronde. Liefs
Hier is de spannende dag van de eventuele tp aangebroken. Heb op zich best goed geslapen, maar als ik er aan denk voel ik toch wel zenuwen. Vannacht weer krampen gehad, had ik poging 1 ook. Heb alleen het idee dat het mijn blaas is. Iemand last van zijn blaas na de punctie en met utro?
Helaas... Bij de 8 embryo's zat geen 'gezonde' met een mutation load onder de 15%. We hadden goede hoop, dus dit is een zware klap. We zijn erg verdrietig. Nemen even rust van alles. Ook om na te denken wat we nu willen. Nu op vakantie, dus ben ook twee weken niet op het forum. Bedankt voor jullie steun iig! En heel veel succes voor jullie!
ohh Eva wat een verdrietig nieuws. Snap dat het een klap is. Deze had ik niet zien aankomen. Sterkte met verwerken
Jeetje Eva! Dat is wel ff een k*tbericht zeg.. Ik hoop dat je ondanks dit toch een beetje kan genieten van jullie vakantie.. Sterkte met het verwerken! Liefs
he eva, mooi klote!!! zwaar ******** maar er zit geen 1 gezonde bij? is de kans zo groot dat je overdraagt. sorry ik probeer het even te snappen. dus na de PGD behandeling is uitgekomen dat alle embryo's zijn aangedaan? sterkte met alles!
Eva, wat een vreselijk nieuws zeg om te moeten krijgen en ook nog voordat je op vakantie gaat. Ik had wel gedacht dat je een tp zou krijgen, echt jammer! Dat verwacht je echt niet bij 8 embryo's, maar het kan dus ook zo aflopen, ook al heb je er veel of weinig. Zo zie je maar dat het eigenlijk niet uitmaakt hoeveel je er hebt, het is echt geluk hebben. Jeetje, veel sterkte met het verwerken en praat goed met elkaar. Hopelijk kan je toch een beetje genieten van jullie vakantie. Rust goed uit. Liefs
Eva wat een rot nieuws!!! Had met zoveel embryo's wel verwacht dat er 1 "gezond" zou zijn, helaas kan het dus heel anders lopen. Heel veel sterkte en neem je rust!!! Hoop dat je ondanks alles van je vakantie kan genieten. Wees lief voor elkaar en voor jezelf!
Eva, wat een vreselijk nieuws, na hoopvolle week week vol spanning. Neem je tijd en rust en heel veel sterkte!!