haha Lieke, we waren tegelijk. heb even weer aangepast Eva: 25jr, PGD+ICSI1, 1e kindje Angela: 31jr, PGD, 2e kindje (1e kindje verloren na 23 weken door vroeggeb.) Lieke: 25jr, PGD 3e poging, 1e kindje Dianne: 33 jr, PGD/IVF 3e poging, 1e kindje Caroline: 30 jr, PGD+ICSI, 3e kindje, (1e kindje na 6 wkn geboorte overleden, 2e kindje na vlokkentest ingeleid) Malibuu: 26jr; PGD/IVF, 2e kindje (1e kindje kort na geboorte overleden door ARPKD) Ingrid : 32 jaar , PGD (cryo tp), 3e kindje (2 kindjes via ivf pgd mogen krijgen) Zwangerin: 30 jaar, PDG na een zwangerschap beëindiging met 15 weken, eerste PGD poging mislukt alle 4 embryo's ziek Chantal: 25 jaar, PGD/IVF, 2e kindje (1e kindje geboren met 15 weken zwangerschap ivm negatieve vlokkentest), 2e poging (aug/sept '16) Ziekenhuis: Eva: MUMC Maastricht. Angela: AMC Amsterdam. Lieke: UMC Groningen Dianne: UMC Utrecht Caroline: UMC Groningen Malibuu: UMC Utrecht Ingrid : UMC Groningen Zwangerin: UMCG Groningen Chantal: MUMC Maastricht Pil: Chantal: vanaf komende menstruatie Downregulatie: Chantal: 10-8 (decapeptyl) Lieke: 13-7 (decapeptyl) Stimulatie: Chantal: 22-8 Lieke 25-7 Pregnyl: Chantal: begin september Lieke begin augustus Echo's: Chantal: 22-8, 29-8, 31-8, 2-9 Lieke: 25-7, 1-8, 3-8, 5-8 Punctie: Chantal: begin september Lieke: Begin augustus Terugplaatsing: Chantal: begin september Lieke: begin augustus Diddeltje : 6 juli (cryo) Afspraken: Wachtbankje: Scaros testdag ?
Eva: 25jr, PGD+ICSI1, 1e kindje Angela: 31jr, PGD, 2e kindje (1e kindje verloren na 23 weken door vroeggeb.) Lieke: 25jr, PGD 3e poging, 1e kindje Dianne: 33 jr, PGD/IVF 3e poging, 1e kindje Caroline: 30 jr, PGD+ICSI, 3e kindje, (1e kindje na 6 wkn geboorte overleden, 2e kindje na vlokkentest ingeleid) Malibuu: 26jr; PGD/IVF, 2e kindje (1e kindje kort na geboorte overleden door ARPKD) Ingrid : 32 jaar , PGD (cryo tp), 3e kindje (2 kindjes via ivf pgd mogen krijgen) Zwangerin: 30 jaar, PDG na een zwangerschap beëindiging met 15 weken, eerste PGD poging mislukt alle 4 embryo's ziek Chantal: 25 jaar, PGD/IVF, 2e kindje (1e kindje geboren met 15 weken zwangerschap ivm negatieve vlokkentest), 2e poging (aug/sept '16) DitBenIk: 29 jaar, PGD/IVF, 1e kindje Ziekenhuis: Eva: MUMC Maastricht. Angela: AMC Amsterdam. Lieke: UMC Groningen Dianne: UMC Utrecht Caroline: UMC Groningen Malibuu: UMC Utrecht Ingrid : UMC Groningen Zwangerin: UMCG Groningen Chantal: MUMC Maastricht DitBenIk: MUMC Maastricht Pil: Chantal: vanaf komende menstruatie Downregulatie: Chantal: 10-8 (decapeptyl) Lieke: 13-7 (decapeptyl) Stimulatie: Chantal: 22-8 Lieke 25-7 Pregnyl: Chantal: begin september Lieke begin augustus Echo's: Chantal: 22-8, 29-8, 31-8, 2-9 Lieke: 25-7, 1-8, 3-8, 5-8 Punctie: Chantal: begin september Lieke: Begin augustus Terugplaatsing: Chantal: begin september Lieke: begin augustus Diddeltje : 6 juli (cryo) Afspraken: DitBenIk: 19 juli, eerste afspraak in Maastricht Wachtbankje: Scaros testdag ?
Het is wel lekker overzichtelijk dat lijstje, wordt het ook makkelijker om bij te houden wie nu waar in het traject zit. Komen weer een aantal spannende pogingen aan zo te zien. Diddeltje, morgen weer een terugplaatsing lees ik, alvast heel veel succes!!
Ohhh diddeltje succes tijdens die 2 lange lange weken Ja gaat goed Babybuik begint te komen Goede 20 weken echo achter de rug Wat fijn dat pgd bestaat
hallo dames, bedankt voor jullie woorden en steun. heb ze nu meer nodig dan ooit. het ontdooien is helaas niet goed gegaan, geen tp. embryo is gestopt met delen en niet levens vatbaar meer. voelt zo oneerlijk, waarom wordt die kans nu niet gegund. waarom moet bij allerlaatste cryo mislukken. waarom werkt nu niet keer mee. nooit last gehad van de hormonen, punctie ging vrijwel pijnloos altijd. alles gaat goed tot de laatste stap. weet dat daar geen antwoord op is. maar toch voelt zo ****** huilen, helpt niet mijn vriend zegt nuchter liever nu dan over 2 weken dan heb je nog meer verdriet. ja klopt maar heb nu ook verdriet. Weet dat hij altijd al nuchter instaat en heel anders is dan ik ben. dus moet dat accepteren, maar vind wel moeilijk. voor nu ben ik wel verdrietig, dan maar alleen verdrietig. hij bedoeld niet gemeen, zo is zijn manier van denken, alles relativeren. maar soms..... mijzelf verwend in de stad met kleren, straks pizza eten en uitleven in sportschool en dan vanavond maar fles wijn opentrekken ofzo.
He Diddeltje wat ontzettend kl@te.... Daar ging je laatste hoop Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Vind het heel erg voor jullie. Heel veel sterkte xxx
Dikke knuffel voor jou Diddeltje.... Wat verdrietig! Laat vooral je emoties er maar zijn. Snap dat het lastig is als je partner er op een andere manier mee omgaat. Mannen zijn zo goed in relativeren dat ze 'vergeten' dat verdrietig of boos zijn ook echt oke is. sterkte meid.....
Jeetje diddeltje, wat een gigantische tegenvaller!! Het is logisch dat een ieder op zijn/haar manier omgaat met deze teleurstelling. Maar dat maakt het er niet makkelijker op! Ik hoop dat jullie hier ook samen mee om kunnen gaan.. Wees lief voor jezelf; en gun jezelf de tijd om ook deze klap te verwerken! Wat zijn jullie volgende stappen? Of heb je nog mogelijkheden voor poging 4/5? Ik wil je heel veel sterkte wensen! Liefs
Diddeltje heel veel sterkte, wat ontzettend klote dat het nou net bij de laatste cryo mis gaat vóór de terugplaatsing...
Jeetje diddeltje wat @@@@@ .Wat een enorme domper. Ik herken dat je er kapot van bent. Je kijkt toch ergens naar uit en als je al een paar cryo tp hebt gehad dan verwacht je dit niet. Heel veel sterkte
hallo dames, bedankt voor jullie lieve woorden. Dat doet mij erg goed, het is een *** situatie maar kan het ook niet ongedaan maken. Mijn vriend denkt er wel wat gemakkelijker over, maar begrijpt nu wel meer mijn verdriet. Een knuffel is voor mij dan al genoeg. het is geen prater of een man die veel zijn emoties toont. maar de kleine dingen zijn voor mij dan voldoende. Ik wil nog eindgesprek en praten over andere mogelijkheden. Verder gaan wij ons richten op verkoop van ons appartement. En ik heb onwijs grote beslissing genomen! ga aangeven bij mijn leidinggevende dat ik mij niet meer thuis voel op mijn huidige groep en dat het tijd is voor nieuwe werkplek. Zo dat was ff grote stap, gesprekken gehad met coach en het is tijd voor wat anders. Nog wel in de gehandicaptenzorg, maar andere groep. Genoeg punten dus om te focussen! we gaan vooruit. l
Sterkte diddeltje!! Wat een rot nieuws! Lastig dat je vriend het anders verwerkt, herken het helemaal dat is ook hier elke keer zo. Wel fijn dat hij je nu begrijpt, het zijn juist vaak de kleine dingen even een extra knuffel of kus die je heel erg nodig hebt. Hoop dat hij lief voor je is en jij ook voor jezelf!! Trots zijn op jezelf!! Knap om zo goed vooruit te kijken en door te gaan. Super goede stap om aan te geven dat je op een andere groept wilt werken, hopen dat je snel naar een andere werkplek kunt! Misschien toch een ander ziekenhuis proberen, soms weer andere ideeen en kan voor jullie net dat zetje zijn wat nodig is. Als deze poging niet lukt gaan wij naar gent ( stappen dan over en gaan dan naar een andere zorgverzekering voor vergoeding van 4/5 poging) Knuffel voor jou en nogmaals sterkte