pgd en ivf/icsi traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.236
    6.903
    113
    Vrouw
    Jeetje wat vreselijk Diddeltje. Knap dat je nu naar andere dingen vooruit kunt kijken en aan hebt gegeven op een andere groep te willen.

Hier maandag gesprek met de klinisch geneticus. Ben benieuwd.

2. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Succes lill! Fijn om meer info te krijgen en je vragen te kunnen gaan stellen. Misschien handig om vragen op te schrijven want er komt vaak veel info op je af en dan vergeet je vragen te stellen.

3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.236
    6.903
    113
    Vrouw
    Hahaha, ik bedenk de beste vragen altijd achteraf :')
    Bedankt voor de tip

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Succes vabdaag Lill

5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.236
    6.903
    113
    Vrouw
    Bedankt :)

Gesprek zit er net op. Eigenlijk niks gehoord wat ik niet wist. Ze gaat nu bij Maastricht informeren of het ooit eerder voor deze aandoening is gedaan en of we in aanmerking komen voor een intake voor pgd. We horen dan eind augustus daar meer over.

6. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Lill, wellicht staat er nuttige info in de jaarverslagen op de website van PGD-Nederland..

7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.236
    6.903
    113
    Vrouw
    Die had ik al doorgespit. Er staat wel 1 soortgelijk iets tussen maar niet specifiek mijn aandoening. Die KG had ook al gekeken daartussen

8. Corinne83

Corinne83 Actief lid

19 apr 2016
    274
    12
    18
    Ja.... Zo ben je dan ineens 4+3 😳

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.236
    6.903
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Huh ben je zwanger? Je was toch niet bezig met pgd op dit moment?
    Gefeliciteerd meid, wat een spanning....
    Hopelijk zit het goed!

11. Corinne83

Corinne83 Actief lid

19 apr 2016
    274
    12
    18
    We mochten ook spontaan en zijn in afwachting van een oproep uit Maastricht. Bij de meeste mensen duurt het een paar rondes voordat het raak is maar bij ons was het ook echt in 1x weer raak. Nu hopen dat het dus een gezonde baby!! Schijn een verhoogde kans te hebben op een miskraam en een doorgaande zwangerschap als het niet goed is zoals bij ons zoontje. Spannend dus!

12. ChantalZ23

6 feb 2014
    81
    1
    8
    secretaresse
    Zeeland
    @Iniegirl: Fijn dat het goed gaat en leuk dat je een babybuikje gaat zien :D Inderdaad fijn dat PGD er is.

@Diddeltje: wat flink balen (netjes gezegd) dat het mis is gegaan met het ontdooien van de cryo!! Het is zeker oneerlijk dat het niet gelukt is! Mannen staan er inderdaad anders in, vaak nuchter, maar ja wij als vrouwen zien dat toch anders en hebben van die fijne hormonen.... Neem je tijd en verwen jezelf! Goed en knap dat je hebt gekozen om te switchen van baan! En alvast succes met de verkoop van jullie appartement.

@Adriana: hoe gaat het met jou?

@Lill: jammer dat het gesprek met de klinisch geneticus weinig nieuws op heeft geleverd. Nu maar afwachten :p

@Corinne: Voorzichtig gefeliciteerd ;) Hopelijk is het een plakker en gezond kindje! Spannend!

13. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Corinne wat gaaf. Gefeliciteerd. Ik duim dat alles goed gaat

Nu nog even een mooie banner 😊

14. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Corinne, gefeliciteerd!! Hopen op een gezonde baby!!

15. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Corine gefeliciteerd!!!

16. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden
    Corine gefeliciteerd!!
    Hier hebben we 19 juli afspraak met de arts, kon nog net voor haar vakantie. Daar ben ik wel blij mee,anders gelijk weer nog langer wachten.

Optie die ik hopelijk heb is wachten tot volgend jaar en dan overstappen van zorgverzekering. UMCU neemt iedereen aan, ongeacht of je al in het medisch traject zit. Dan kan ik nog 4e en 5e poging gaan doen.
    Ik heb er nu vrede mee, dingen in het leven gaan zoals ze gaan. Waar je invloed op hebt daar kan ik wat aan doen zoals mijn werk.

Nu voorlopig even rust, ook wel fijn! werd nu na cyclus van 20 dagen ongesteld! heel raar had het totaal niet verwacht. Denk dat het komt doordat ik met medicijnen ben gestopt de progynova en Utrogestan. Voor nu ga ik wel liever aan de pil, een natuurlijke zwangerschap wil ik nog niet.

bedankt dames voor al jullie woorden! geeft mij veel steun!

17. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Corinne, gefeliciteerd! Hopelijk gaat het allemaal goed met de zwangerschap.

Lill, hopelijk krijg je van Maastricht snel meer duidelijkheid.

Diddeltje, wat fijn dat je nog voor de vakantie afspraak hebt met arts, ik kan me voorstellen dat je dit stukje wilt afronden voordat je weer volgende stap kunt zetten. Wel fijn dat je er nu vrede mee kunt hebben dat eea gaat zoals het gaat. Heel veel succes in ieder geval met je nieuwe baan en verkoop van het appartement!

18. zwangerin2015

zwangerin2015 Actief lid

15 apr 2015
    184
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hey allemaal!
    Diddeltje wat ontzet balen zeg!! Veel sterkte en hoop voor jullie dat jullie nog poging 4-5 kunnen krijgen.
    @alles dames: succes met de as pogingen en hopen dat er weer wat mooie zwangerschappen uit voortkomen!

Hier afgelopen vrijdag een goede 20weken echo gehad. Alles zag er goed uit! Kindje is precies zo al het wezen moet qua lengte en gewicht. Ontwikkeling gaat goed. Dus nu zorgen achter me laten en gaan genieten. Vind het nog steeds zó owerkelijk dat wij zwanger zijn geraakt gia PGD piging 2.

19. Corinne83

Corinne83 Actief lid

19 apr 2016
    274
    12
    18
    Diddeltje, fijn dat je er wat meer in kunt berusten.

Zwangerin, fijn dat de 20 weken echo goed was!!

20. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Diddeltje wat fijn dat jullie nog voor de vakantie een gesprek kunnen hebben. Jullie mogen in het buitenland gent of brussel een 4e of 5e poging doen. Ze hebben ons toen aangegeven dat ze in nederland niet vaker als 3 keer doen. Mocht deze ronde niet lukken stappen wij over naar Gent.

Zwangerin wat fijn dat je zwangerschap zo goed gaat en met jullie kindje alles goed is. Lekker genieten.

Ik heb vandaag de eerste deca weer gezet! Alweer de 3e ronde.
    25 juli mijn start echo. Vol goede moet er tegen aan.

Deel Deze Pagina