pgd en ivf/icsi traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iniegirl

iniegirl Actief lid

5 sep 2013
    161
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    wat groenjol schrijft klopt idd

ik en mijn man hebben nooit zelf geklust
    we hebben ons ingesteld op lange wachttijd en ik heb de tijd ertussen ook nooit gezien als verloren tijd (wat ik hier heel vaak lees op het forum)

we hebben tussen 2 pogingen zon 4 maand gehad en dat vond ik zelfs snel, voor mijn gevoel iets te snel
    had zelf 7 maand in het hoofd tussen pogingen in

tja ik heb de luxe gehad om er zo positief in te staan en tja als je bedenkt dat we in 2011 zijn begonnen en nu 3 jaar later zwanger zijn van de tweede is het verschil met de normale manier ook niet zo groot

2. Groenjol

Groenjol Lid

21 jan 2013
    54
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Wij hebben een klein jaar zelf geklust maar mijn man heeft myotone dystrofie en dus 50 procent kans dat ons kleintje dat ook zou krijgen. Na een gesprek in Maastricht Zach ik dat medische circus niet zitten en hebben we het zelf geprobeerd. Maar toen het na een half jaar niet lukt werd het al snel een obsessie en gingen we het op tijd doen enz. Ik werd er niet goed van en na een gesprek in Utrecht hebben we ons aangemeld. De eerste gesprekken waren in september 2011 en in juli 2012 zijn we begonnen. Het viel mij erg mee had me ingesteld op veel pijn en veel last van hormonen. Maar van de hormonen werd ik alleen maar heel relaxt en dat is wel fijn in deze periode. En ja al die echo's inwendig je gaat er aan wennen en ze zijn in Utrecht wel heel aardig en mag altijd zeggen als je last hebt. Het enige wat ik vervelend vond was de eitjes punctie dit deed zeer. Ik had wel verdoving maar deze was bij de 2e eierstok uitgewerkt. Wij hadden veel geluk want 1e poging en raak is bijzonder. Nu willen we een 2e kindje en zijn heel snel weer naar het ziekenhuis gegaan vanwege de wachtlijst en hebben nu bericht dat het waarschijnlijk weer juli word. Afwachten voor een definitieve datum... Je hebt 3 pogingen dus ga er positief in en ga gezond eten drinken enz.

3. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Hallo dames,
    Hier helaas een melding van een miskraam. Het heeft niet zo mogen zijn. 😢

4. sita90

sita90 Niet meer actief

Neee:( Wat oneerlijk zeg! Heel veel sterkte meis, wat naar:( Dit is echt niet eerlijk! Knuffel voor jou!

Groenjol, inderdaad alvast gezond eten en drinken. Het is voor een goed doel:D... Fijn dat je zulke goede ervaringen hebt in Utrecht! Mooi om te horen, dat is altijd fijn om te horen.
    Ze verdoven de eierstokken niet zelf toch? Alleen de vagina wand. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal zal verlopen.....
    Woon je ver van Utrecht af? Wij zo'n 50 minuten. En als we snel kunnen beginnen zit ik nog op school, wat het erg lastig maakt. Maar met een auto moet ik voor een echo binnen 2 uur weer terug kunnen zijn dus dat moet kunnen denk ik. Vanaf hoe vroeg kun je er al terecht?:) En tot hoelaat? Weet je dat toevallig? :).....

5. Groenjol

Groenjol Lid

21 jan 2013
    54
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Wij wonen 45 min er vandaan en de echo word op afspraak gemaakt. Wij zijn de laatste week wel 4 keer naar het ziekenhuis geweest maar dan ben je na een half uurtje weer buiten. Hoe vroeg weet ik niet wij hadden vakantie dus spraken altijd rond 11 uur af zodat we geen file hadden. Je eierstokken worden niet verdoofd maar je krijgt een soort roesje ( moet je wel om vragen).

6. Groenjol

Groenjol Lid

21 jan 2013
    54
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Wat verschrikkelijk, veel sterkte!

7. iniegirl

iniegirl Actief lid

5 sep 2013
    161
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    he gadver!!!!!!!

8. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Ow novastar, wat even verschrikkelijk nieuws... Ik weet hoe je je voelt en wil je een hele hele dikke knuffel geven. Hoop dat je op een mooie manier afscheid kunt nemen en dat jullie er voor elkaar kunnen zijn! Hoop dat de miskraam geen nasleep geeft. Liefs!!

9. fennes

fennes Actief lid

20 nov 2012
    119
    9
    18
    Oh novastar wat vreselijk voor jullie... Heel erg veel sterkte!

Wij hebben vanmiddag de terugplaatsing gehad.
    Van de vier embryo's was er 1 aangedaan, 1 gaf een onbetrouwbare uitslag en kan dus ook niet teruggeplaatst en twee waren er niet aangedaan en daarvan is de beste teruggeplaatst. De andere was helaas niet goed genoeg om in te vriezen maar we zijn heel blij met deze kans!

Fijn weekend.

Liefs

10. Groenjol

Groenjol Lid

21 jan 2013
    54
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Nu duimen, spannend en lekker rustig aan doen!

11. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    @ Novastar, wat een vreselijk nieuws voor jullie, veel sterkte de komende tijd.

@ Fennes, wat fijn dat jullie een terugplaatsing hebben! Veel succes met de komende wachtweken!

12. iniegirl

iniegirl Actief lid

5 sep 2013
    161
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    wow Fennes succes de komende 2 weken

13. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Heb vandaag de mogelijke cryo terugplaatsing.... Zo spannend!! Hoop zoooooo dat het doorgaat....

14. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Yeah! Er was maar 1 cryo nodig voor de tp!
    Nu weer de wachtweken in :-S

15. sita90

sita90 Niet meer actief

Fennes en Palmboom veel succes, ik zal duimen voor jullie!!!

16. iniegirl

iniegirl Actief lid

5 sep 2013
    161
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    wow palmboom

extra spannend lijkt me na vorige ervaring!111

heel veel succes dames

17. fennes

fennes Actief lid

20 nov 2012
    119
    9
    18
    Thanks meiden!

Hoe gaat het met jullie?

@Palmboom: Ben heel blij voor jullie! Nu samen broeden ;)

18. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    @fennes: thanx, we doen ons best!! :)

19. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    @ja, het lijkt nu wel extra spannend... In ieder geval (mocht ik zwanger zijn) tot de eerste echo..

20. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Thanx!!!

Deel Deze Pagina