Yes, inmiddels thuis. Heb Fentanyl gekregen. Is hier volgens mij standaard. Maar dat maakt het niet pijnloos helaas.
Nee dat zal helaas nooit pijnloos zijn. Maar gelukkig heeft het de scherpe kantjes er af gehaald. Nu lekker bijkomen thuis. Bij mijn beginnen de zenuwen nu wel toe te slaan. Morgen om 10.30 voor manlief zijn deel aanwezig zijn en om 11.00 mag ik 😉
Dank jullie wel voor het meeleven! De punctie zit er op ik bleek 23 follikels te hebben en er zijn 17 eicellen gevonden. Natuurlijk moeten we nu afwachten hoe de embryo's zich ontwikkelen en hoeveel er "over" blijven. Maar we zijn voor nu erg blij. Dinsdag worden we gebeld of en hoveel embryo's er ontstaan zijn. Woensdag de terugplaatsing.. spannend! Nu spullen inpakken en lekker naar huis. Ik heb helaas nog steeds kans op overstimulatie dus nu heel rustig aan doen.
Dank jullie wel dames Ik hang heerlijk met een kruikje op de bank. Manlief is een engel. Ik krijg kopjes thee, een dekentje en hij heeft hartjes chocola gekocht. Echt super lief! Ik geniet van de verwennerij en hoop dat de buikpijn langzaam wegzakt.
@bb1: Het is inderdaad een lastige keuze, zoals je aangeeft. We waren er inderdaad uit... Maar het is nu weer helemaal de andere kant op gegaan; ik was bezig met een sollicitatieprocedure en ben gebeld dat ik het geworden ben, dus ga veranderen van baan. Niet echt een handig moment aan de ene kant want als ik nu voor de oude methode zou kiezen dan is de kans aanwezig dat ik zwanger ben voordat ik begin met m'n nieuwe baan. Begin 1-1 dus dat is niet zo'n goede binnenkomer als ik na een paar maanden zeg dat ik zwanger ben (als het zou lukken natuurlijk) . Dus gaan nu om die reden toch voor de nieuwere methode kiezen omdat we het dan uit kunnen stellen.. Van de Gonal F heb ik verder geen bijwerkingen. Fijn dat de punctie meeviel en een mooie score! Heb je geen last meer er van? Succes met wachten en laat je lekker verwennen! @Cindy: Dat is een mooie score, 17! Snap dat jullie heel blij zijn. Nu afwachten, succes en rustig aan doen. Zo te lezen wordt je goed verzorgd Hoe gaat het inmiddels met de pijn?
De pijn is goed te dragen. Voelt als zeurderige menstruatiepijn. Hopelijk blijft het hierbij en wordt het alleen maar minder. Lastige keuzes voor jullie. Natuurlijk wel super fijn dat je een nieuwe baan hebt. Dan maar het voordeel van de nieuwe methode zien. Wij hebben nu wel getest op de aandoening van mijn vriend maar zullen straks ook nog een vlokkentest laten doen. Jullie weten straks meteen of het ook chromosomaal goed zit! Heel veel succes met prikken voor nu!
@cindy: wat een mooi resultaat! Hoe ging de punctie? Lijkt me best heftig als het zoveel zijn. Laat je maar goed verwennen, doe ik ook! Een eventuele terugplaatsing hebben we tegelijkertijd, je hebt een week ingehaald! @chantal: fijn dat jullie een keuze hebben gemaakt, wat de reden van de keuze ook mag zijn. Het belangrijkst is dat jullie je er goed bij voelen. Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Hier nog een opgezette buik en wat bloedverlies. Verder voel ik me wel ok.
De punctie was wel heftig. Ik kon geen verdoving krijgen via infuus ondat ik een allergie heb vooreen bestanddeel in dat medicijn. Dus alleen de prikjes in mijn vaginawamd gehad. Maar met heel rustig ademhalen was het wel te doen. Het was uiteraardniet pijnloos maar echt nog wel te doen. Ja wel gek dat we ineens gelijk lopen, maar wel erg leuk dat we nu echt in dezelfde fase zitten. Die opgeblazen buik heb ik hier ook de vaginal balletjes zijn prima te doen. Met een maandverbandje in merk ik er weinig van. Fijn dat het bij jou ook allemaal voorspoedig loopt. Doe lekker rustig aan! Ik hoop dat ze je morgen kunnen vertellen dat er mooie embryo's gegroeid zijn.ik hoor dat dinsdag en dan woensdag inderdaad tegelijk de terugplaatsing spannend!!
@Cindy: oeh, dat klinkt inderdaad heftig zeg! Hopelijk ben je goed aan het herstellen. Ga je deze week gewoon werken, of blijf je nog (deels) thuis? Ik ben nu weer aan het werk, maar ik heb geen afspraken vandaag. Mocht het niet prettig voelen, dan kan ik altijd naar huis gaan. Ik ben heel benieuwd hoe laat ik gebeld wordt, spannend!
Ik ben ook aan het werk. Ik kijk ook even hoe het gaat, vandaag werk ik maar tot half drie dus dat valt mee. . Mocht ik me echt niet lekker voelen dan toch maar eerder naar huis. Ik ga voor morgen en overmorgen proberen te regelen dat ik rond de middag naar huis kan. Zodat ik wel goed uitgerust ben en mijn lichaam goed kan herstellen voor de (hopelijk) terugplaatsing. Heel veel sterkte met werken en wachten vandaag.. ik hoop dat je snel meer weet. 😊 Ik duim voor je!!
Nou, ik ben net gebeld door het ziekenhuis. Van de 9 eicellen konden ze op 7 ICSI uitvoeren, daaruit zijn 6 embryo's ontstaan en ze hebben 5 kunnen biopteren t.b.v. het PGD-onderzoek. De laatste was nog maar 3 cellig, dus dat was wat te weinig. Poeh, wat een afvalrace zeg! Woensdag horen we of er een terugplaatsing kan plaatsvinden. @Cindy: heel verstandig inderdaad, lekker rustig aan blijven doen. Ook met het werk! Ik ga woensdag waarschijnlijk thuis werken, of alleen 's ochtends naar kantoor.