pgd en ivf/icsi traject

Discussion in 'MMM clubs' started by meisje1977, Mar 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    bij sommige zelfs pas met 14 dagen

2. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

May 19, 2015
    1,042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Tja het wachten op DE dag is voor iedereen zo moeilijk. De pregnyl zou dan bij mij aankomende donderdag al uit mijn lichaam zijn. En dan nog mag ik pas een week later testen.. ik heb met mijn man afgesproken dat we rond de testdatum kijken wat we nog vol kunnen houden.. of we gaan toch gewoon in de avond testen.. maar ik ben ook zo bang voor de test. Dus geen idee hoe ik me tegen die tijd voel.. nu al weer op dag 4. ;) ik ben blij met elke nieuwe dag. We wandelen vrolijk verder in de tijd.. hoe gaat het met de dames die aan het prikken zijn en de zwangere? Hoop dat het bij jullie allemaal goed gaat!

3. bb1

bb1 Lid

Jul 28, 2016
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    @meisje: 14 dagen is ook prima. Ik ga toch pas later testen.

@cindy: jippie, dag 4! ;) Tegen die tijd weten jullie vast wat jullie willen doen inderdaad

4. ChantalZ23

Feb 6, 2014
    81
    1
    8
    secretaresse
    Zeeland
    @Diddeltje: Fijn dat jullie je appartement hebben verkocht en nieuwe woning hebben gekocht. Gelukkig dat je werk ook beter gaat, maar jammer dat het niet is wat je wil. Hopelijk in januari nieuwe poging. Spannend allemaal :)

@Cindy en bb1: Fijn dat jullie allebei een terugplaatsing hebben gehad. Broedse en succes met wachten. Hoop voor jullie op een positieve test :)

@Lathinka: Fijn dat je ziekteverlof hebt gekregen zodat je kunt rusten. Jammer dat je niet kunt genieten, maar dat valt ook niet mee als je je zo ziek voelt. Die misselijkheid is echt afgrijselijk. Ik heb dat ook gehad toen ik begin dit jaar zwanger was. Hopelijk woensdag een mooie echo :)
    Ik zal maandag vragen aan de arts hoe het zit met de vervolgafspraken. Ben wel benieuwd en wil ook wel graag weten waar ik aan toe ben.

@Malibu: hoe gaat het met jou?

@Esje87v: Dankjewel voor je bemoedigende woorden ;)

Hier afgelopen woensdag en vrijdag geweest naar het ZH. Woensdag was er sprake van om a.s. dinsdag de punctie te doen omdat het heel hard ging. Echter vrijdag is er toch gekozen om mij maandag (morgen) terug te laten komen en dan te kijken wat de stand van zaken is. Maar waarschijnlijk woensdag de punctie. Ben erg benieuwd en zal blij zijn als de punctie achter de rug is. Vrijdag zagen ze ongeveer 18 eicellen dus moest rustig aan doen omdat er een kans is op overstimulatie. Alleen groeien ze nu ineens minder hard dus het ZH hoopt dat 1 of 2 grote verdwijnen en de kleine flink doorgroeien. Heb behoorlijk veel last van mijn onderbuik, vol en opgezet (lijk net of ik paar maanden zwanger ben) dus lekker rustig aan doen... Het is voor een goed doel zullen we maar denken ;)

5. ChantalZ23

Feb 6, 2014
    81
    1
    8
    secretaresse
    Zeeland
    Vandaag weer naar ZH geweest en er zijn 17 follikels/eiblaasjes die zeker goed zijn voor de punctie. Misschien nog een paar kleine. Dus dat zou geweldig zijn. Maar dat zegt nog niet alles..
    De vorige keer had ik er na de punctie 13 waarvan er maar 6 goed gedeeld en bevrucht waren. Maar vooralsnog is 17 goed.
    Vanavond de pregnyl zetten en woensdag om 11.00 uur de punctie.

6. Corinne83

Corinne83 Actief lid

Apr 19, 2016
    274
    12
    18
    Dat ziet er mooi uit!!

Hier gaat het goed met spuiten. Ga nu mn 2e week van de decapeptyl in. Gelukkig nog geen bijwerkingen!

7. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

May 19, 2015
    1,042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Hey dames even een vraagje ik zit op dag 5 na de terugplaatsing. En voel ineens steken in mijn rechterlies en soms in mijn onderbuik. Maar vooral in mijn lies. Soms ook in mijn onderrug maar dat had ik normaal ook wel eens. Heeft iemand hier ervaring mee zowel positief als negatief.. ik ben er erg onzeker door merk ik..

8. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

May 19, 2015
    1,042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Dat klinkt zeker goed!! Heel veel succes de laatse dagen en natuurlijk ook woensdag :)

9. ChantalZ23

Feb 6, 2014
    81
    1
    8
    secretaresse
    Zeeland
    @Corinne: Inderdaad! Fijn dat je nog geen last hebt van de bijwerkingen. Wanneer moet jij voor je 1e echo? Volgende week maandag?

@Cindy: Bedankt! Zou het niet met de innesteling te maken hebben? Dat is toch zo rond dat aantal dagen. Lees op internet tussen de 5 en 10 dagen. Dat zou dus een positief teken kunnen zijn. Maar geen idee wat het anders kan zijn ;) Snap dat je onzeker bent. Hopelijk kun je wat afleiding vinden en is het een positief teken.

10. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

May 19, 2015
    1,042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Dank je voor je reactie :) ik hoop dat het de innesteling dan is! Ik probeer er niet te veel bij stil te staan maar dar valt nig niet mee ;)

11. bb1

bb1 Lid

Jul 28, 2016
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Cindy: spannend hè, al die signaaltjes en zo.. Ik heb het ook gehad dit weekend, maar nu is het weer heel rustig. Weet je al wanneer jullie gaan testen? Sterkte met het doorkomen van de tijd!

@Chantal: wat een mooi aantal! Heel veel succes morgen!

@Corinne: fijn dat je geen last hebt van bijwerkingen. Hopelijk blijft dat zo. Succes!

Hier gaat het wel goed met afwachten. Voel soms van alles, soms juist weer te weinig.. Het zegt ook allemaal niets met al die hormonen die je krijgt.. Heb helaas nu al 2 dagen hoofdpijn. Daar baal ik wel van. Het is zo vermoeiend.. Vanavond vroeg naar bed!

12. Lathinka

Lathinka Actief lid

Sep 29, 2016
    113
    0
    0
    NULL
    Hey Cindy,
    ik heb zelf geen steken gehad in mijn lies, maar in een ander onderwerp waren er wel twee meiden die dat begin oktober hadden en die waren nadien zwanger. Het is voor jou natuurlijk geen garantie, maar ik zou mij dus niet teveel zorgen maken.
    In mijn onderrug had ik in het begin ook last en ik ben ook nog steeds zwanger, dus dat is misschien wel een kleine geruststelling.

Ik hoop zo erg dat het goed komt.
    Ook voor jou BB1!

13. Lathinka

Lathinka Actief lid

Sep 29, 2016
    113
    0
    0
    NULL
    Lijkt mij een goede 'opbrengst' Chantal :). Succes morgen. Hopelijk valt de pijn mee en kunnen ze veel goede embryootjes maken!
    Ik voelde mij ook heel erg opgeblazen kort voor de punctie. Gelukkig ben je daar nadien weer even vanaf. Het volgende opgeblazen gevoel is dan hopelijk voor een zwangerschap ;).

14. Lathinka

Lathinka Actief lid

Sep 29, 2016
    113
    0
    0
    NULL
    Vervelend hé, vanalles voelen, maar niets dat zo overduidelijk 'zwanger' zegt. Ik blijf alleszins duimen!
    Paracetamol werkt ook niet goed tegen die hoofdpijn hé. Bij mij wou een koel washandje soms helpen. En met een extra kussen slapen, zodat je met je hoofd niet helemaal plat ligt, hielp bij mij ook soms, als het zo erg was dat ik er niet van kon slapen. En huilen vermijden, want dat maakt het alleen maar erger :(.

15. Lathinka

Lathinka Actief lid

Sep 29, 2016
    113
    0
    0
    NULL
    Hopelijk blijft dat voor jou zo Corinne. Dat maakt het toch wat dragelijker hé. Heb je al zicht op de rest van de behandeling? Of is het nog afwachten?

16. Lathinka

Lathinka Actief lid

Sep 29, 2016
    113
    0
    0
    NULL
    Ik ben nu weer aan het werk. Soms lig ik bijna met mijn hoofd op mijn bureau van misselijkheid, maar soms leidt het mij wel wat af, zodat de tijd beter vooruit gaat. Heel raaf maar tussen 13u en 15u voel ik mij meestal eventjes iets beter, maar de rest van de dag blijft het afzien.
    Hopelijk morgen een goede echo.

17. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Lathinka en chantal succes morgen

18. Lathinka

Lathinka Actief lid

Sep 29, 2016
    113
    0
    0
    NULL
    Dank je wel! Ik ben nog redelijk rustig, maar mijn ventje slaapt deze nacht niet van de stress denk ik :). Hopelijk word onze droom morgen niet onderuit gehaald.

19. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

May 19, 2015
    1,042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @lathinka en Chantel heel veel succes vandaag beiden!!

Ik ben blij te horen dat de pijn in mijn liezen ook positief kan zijn. Dat dit bij anderen een zwangerschap betekende.
    Gister heb ik flink veel pijn gehad in mijn hele lijf.. het maakte me heel angstig. Maar na een tijdje met een kruik op de bank nam het weer af. Mijn rug deed zeer, hoog in mijn buik had ik echt heel veel pijn en na een tijd leek alles wel zeer te doen. Vanmorgen was ik als de dood dat ik bloed zou zien.. maar alles is nu weer rustig..
    Ik hoop maar dat het geen voorteken was van een menstruatie die op gang komt.. en door de balletjes niet doorbreekt.. maar ja wie weet was het juist wel de hcg die mijn lijf op zijn kop zette..het blijft afwachten.

@bb1 lastig hè die kwalen die komen en gaan.. en dat we niet weten of het de balletjes zijn of ons hcg.. vooral het ene moment van alles te voelen en dan weer helemaal niks maakt me heel onzeker.. wij hebben besloten echt pas volgende week zaterdag te testen. Dan hebben we echt samen even de rust.. wanneer gaan jullie testen?

20. Corinne83

Corinne83 Actief lid

Apr 19, 2016
    274
    12
    18
    Hoe is het vandaag gegaan dames?

Share This Page