Bizar idee eigenlijk als je er zo over nadenkt! Dat er al aan een kindje 'gesleuteld' is voordat het überhaupt in de baarmoeder terecht komt..
Hoi zwangerin2015, wauw wat fijn.. heerlijk genieten van je kleine meid! Voor je het weet moet je alweer aan het werk, de tijd gaat veel te snel!! Heel bijzonder dat überhaupt de techniek zover is om alles vooraf na te kunnen kijken en dat er op deze manier een gezond wondertje geboren mag worden. Dankje hoop ook dat het ons gegund is. Vandaag voor de start echo geweest, zondag de menopur er bij zetten en me dan vrijdag weer melden voor een echo. Voel me tot nu toe heel goed.
Hey dames, zijn we hier nog actief? Wij zijn aan het wachten op een menstruatie zodat we met de arts in een nieuwe natuurlijke cyclus onze enige ingevroren embryo kunnen gaan terug plaatsen.. Erg moeilijk zo na de mk.. aantal keer intiem geweest met condoom.. zo naar als je eigenlijk zwanger wilt worden om het dan "veilig" te doen.. We gaan volgend weekend onze arts mailen en vragen om weer eens langs te komen want de ongi is nog niet in zicht.. en we willen eigenlijk wel weten of er een ei aan zit te komen of dat we toch iets met hormonen mogen gaan opwekken.. nog 1 week afwachten
Cindy balen zeg. Kan mij voorstellen dat je verder wil. Misschien duphastan vragen? Is een medicijn wat de menstruatie opwekt.
Cindy balen zeg! Hoop dat je snel weer door mag!! Meisje1977: Jaa goed zoals het nu lijkt zo'n 10-12 eicellen.. morgen weer op controle, ben benieuwd hoeveel ze gegroeid zijn. Ben morgen een week aan het prikken dus moet nog eventjes.
De arts heeft aangegeven dat als er geen eisprong komt we hormonen krijgen ipv terug plaatsen in de natuurlijke cyclus. Maar die mediactie vior opwekken ongi klinken ook als goede optie! Maar ja ze hoopt wel dat we nog gewoon ongi worden vandaar de wachtweken. Dus volgende week maar even mailen en dan hopelijk een afspraak waarin we meer duidelijkheid krijgen. Hopelijk krijgen we met een week of twee antwoorden ik ben dit wachten wel zat nu
Cindy snap heel goed dat je het wachten zat bent, helemaal na een miskraam wil je weer snel verder! Zou fijn zijn als je snel duidelijkheid krijgt. Vanochtend in alle vroegte weer naar het ziekenhuis geweest, eitjes groeien erg snel.. ze hadden me voor vrijdag staan maar dat zou te laat zijn.. nu willen ze me dinsdag weer zien en donderdag de punctie.
@lieke en cindy, spannend zeg! Ik moet donderdag naar het wkz om beleid af te spreken. Eerst maar weer een goede echo. Vandaag al meerdere keren boven de pot gehangen. Niet leuk maar het geeft wel hoop dat daarbinnen nog steeds het een en ander gebeurt.
Spannend Corine!! Scaros helaas erg jammer. Hier gister later op de dag nog telefoon gehad van ziekenhuis.. ipv dinsdag moest ik me maandag (vandaag) melden. Vanavond pregnyll en woensdag ochtend de punctie al.
Net toch het ziekenhuis even gebeld.. kon me niet meer bedwingen haha wilde zo graag weten hoe het met de wachtlijst stond. Ik stond al op de lijst om deze week gebeld te worden niet dat we al bijna weer aannde beurt zijn. We krijgen eerst een gesprek op de poli om de hele mikmak te bespreken. Hoe is de icsi verlopen hoe is de mk verlopen en wat gaan we nu doen. Waarschijnlijk kunnen we pas in maart terecht en dan dus nog wachten op de terugplaatsing. Dat zou wel tegen vallen. Wel fijn, ze gaan nu met de arts overleggen en ik word straks terug gebeld. En dan krijgen we hopelijk te horen wanneer we langs mogen komen. Spannend!!
Cindy wat vervelend dat het allemaal niet zo snel gaat als dat je zelf hoopt. Snap heel goed dat je snel weer door wilt. Het hele traject gaat zoveel tijd in zitten. Hopen dat je snel langs mag komen voor gesprek. Jaa gaat ineens erg snel bij mij, maar dat vind ik niet erg. Ben heel benieuwd of er gezonde embryo's zullen zijn maar dat ik voor latere zorg!
Spannend is dat hè! Ik duim voor je! Wij hebben donderdag een telefonisch consult met de arts. Dus hopelijk gaan we dan meer horen over de planning en wanneer wij dus ongeveer weer aan de beurt zijn.. ik ben nog niet ongesteld dus ik hoop niet dat we daarop hoeven te wachten.. spannend!!
Joh weet je, dat geeft niet. Ik ben al zo blij met dat ene gezonde embryo wat nu onze zoon mag worden. Spannend woensdag!
Da t snap ik Scaros 1 gezonde is genoeg! Zo zie je maar weer! Cindy succes morgen met het telefonische consult!! Hier vanochtend de punctie gehad, 8 eicellen kwamen daar uit.. en van de 4 die nog in de vriezer zaten hebben 3 het overleefd. Dus ze hebben 11 eicellen gebiopteerd. Ze bellen zaterdag weer even om te laten weten hoeveel er goed door delen en worden nagekeken. Dan maandag een eventuele tp.
Wat fijn dat er ook nog drie uit de vriezer mee konden! Nu duimen tot zaterdag! Sterkte met wachten ik duim met je mee!