Hoi dames, Ik wil jullie laten weten dat ik afgelopen maandag bevallen ben van onze dochter! Ze is kerngezond, en is perfect! 💕
Malibu gefeliciteerd! Wauw geniet van jullie dochtertje!! Meisje, ja het is een beetje gek.. die eitjes zijn van afgelopen zomer alleen na de punctie bleek mijn vriend zn zaad ineens niet goed te zijn. Dus toen konden ze er niks mee. Toen heb ik voorgesteld weer nieuwe eitjes te verzamelen en die er bij te doen voor ze aan de Pgd gaan beginnen. Omdat bij ons de kans dat er een gezonde embryo bij zit heel klein is vond ik het wel fijn "extra" eitjes te oogsten zodat de kans wat groter is.
Maalibu gefeliciteerd met jullie dochter! Prachtige naam hebben jullie haar gegeven! Super dat het zo goed gaat. Geniet ze!! Cindy: wat balen dat het allemaal zo lang duurt... Hoop voor je dat jullie snel verder kunnen. Sterkte met wachten! Lieke: klinkt goed, 11 eicellen! Spannend hoor! Ik duim voor jullie! Corinne: sorry, was te laat om je succes te wensen... Hoop dat alles goed is met jullie kleintje? Hier gaat alles goed! Ben alweer ruim tien weken zwanger. Inmiddels is het een beetje geland maar het blijft toch wel echt heel bijzonder dat de tweede poging gelukt is.
Hier gister een informatief gesprek gehad over ivf pgd. Na 3 miskramen zie ik het somber in. Mijn man is drager van een translocatie op chromosoom 5 en 9.. We zitten enorm in twijfel omdat ze vertelde dat het via de natuurlijke weg sneller gaat vaak maar de vraag is wanneer het dan weer eens goed gaat. Bij onze dochter is het in 1x goed gegaan, zonder miskramen vooraf.. We hebben genoeg om over na te denken dus maar wil wel zsm een keuze maken.. weet niet of ik psychisch nog meer miskramen aan kan.. en mijn man blijft positief. Volgens hem komt het binnenkort echt wel een keer weer goed..
Net gebeld door de arts. Op 16 februari hebben we een afspraak. Het zou mooi zijn als ik al ongi zou zijn geworden voor die tijd omdat dat beter voor mijn lichaam is met alle hormonen die daarna weer komen. Maar ook zonder ongi gaat de afspraak gewoon door. Op de 16e gaan we kijken hoe we gaan starten met hormonen (welke en hoeveelheid ligt aan wel of niet ongi geworden voor die tijd) ook wanneer we precies mogen starten gaan we op 16e bespreken. Enige nadeel ik moet 10 weken lang hormonen gaan gebruiken maar dat maakt me niks uit. We hebben een eerste afspraak weer staan. De 16e gaan we meer horen. Ik ga er vanuit dat het wel maart zal zijn voor we echt een terugplaatsing gaan krijgen. Maar voor nu ben ik al heel blij met de afspraak op de 16e.. weer iets om naar toe te leven. Nu maar hopen dat de menstruatie ook door breekt voor die tijd. Anders gaan ze als nig de ongi opwekken maar ja dan gaan er dus weer wat weken overheen voor we door kunnen. Dus nu maar hopen dat er een ongi gaat komen voor de 16e..
Hier was de echo goed. Kleine was echt heel druk! Over 2 weken een nekplooi meting en we mogen een guo rond de 16 weken. Voor nu weer even opgelucht! @cindy77, fijn dat je weer ergens naar toe kunt leven. @ monet, het zijn idd lastige afwegingen. Als we het van te voren wisten zouden de keuzes makkelijker zijn maar helaas. Wij hadden toen besloten om nog een natuurlijke poging te doen, deze eindigde in een ma met 12 weken. Daarna het pgd traject in gegaan en dat ging heel snel. Nu dus 10w1d zwanger.
Oh wat spannend Lieke! Hoop zo dat jullie dit keer ook gezonde embryo's hebben! Wat zou dat toch fijn zijn! Malibu: Gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet er van!
Monet, ja de afweging is altijd moeilijk.. een Pgd traject is ook niet makkelijk en kan je ook nog een miskraam krijgen. Volg je gevoel. Cindy fijn dat je weer iets hebt om naar uit te leven, en hoop dat je ongi snel komt! Corine wat fijn dat je een goed echo had, het blijft toch altijd spannend zo'n wondertje in je buik. Zwangerin: Dankje, Jaa hoop het ook, we moeten nog even geduld hebben.
Vandaag telefoon gehad, van 8 embryo's is een cel naar Maastricht gestuurd voor de Pgd. Nu afwachten of er maandag een gezonde tussen zit en of we de terugplaatsing hebben.
Hallo allemaal Dit is de eerste keer voor mij op zo n website. Wij moeten ivf doen omdat mijn man een dwarsleasie heeft en ik wil graag daar anvullend pgd doen ivm een Juvenile Alzheimer gen wat ik bij me draag en absoluut niet aan mijn kinderen wil doorgeven Iemand ervaring hiermee? Groetjes