Ik heb weer een beetje geprobeerd mee te lezen! Veel gebeurd als ik dit allemaal zo lees, leuke en niet leuke dingen. Hier zijn de dingen ook allemaal even een beetje anders gelopen. Na 4 mislukte pogingen vond ik het wel prima en voor ons was de volgende stap om voor eiceldonatie te gaan. Na een telefoongesprek met Groningen en het buitenland toch besloten nog een keer Pgd te proberen. Zondag moet ik beginnen met prikken (kort protocol). Ineens gaat het allemaal wel erg snel, wat ook weer erg fijn is. Krijg nu een ander medicijn, ben erg benieuwd. Eerste 2 echo's in Nederland en dan verder in het buitenland. Ze gaan met dag 5 controleren of ze gezond zijn, en we hebben de maand daarop een eventuele terugplaatsing. Allemaal erg onzeker nog, zoals elke Pgd poging.
Oke, spannend. Mag ik vragen waarom er toch nog een keer voor PGD wordt gekozen? Wij hadden een brief van Maastricht, die ook is doorgestuurd naar Groningen om de boel verder op te starten. De brief is naar het goede adres verzonden, maar in de brief zelf staat nog ons oude adres -_- Dus maastricht en groningen gebeld. 80x doorverbonden enzo :') Maar goed. Alles doorgegeven en geregeld. Nu wachten op een brief van groningen. En mn moeder heeft 22 maart telefonisch consult met Nijmegen. Dan hoort ze of zij al dan niet mijn gen heeft. Wij gaan er allemaal vanuit dat ik het van mn vader heb, maar als dat niet het geval blijkt te zijn zou dat voor ons traject gunstig zijn. Maar goed. Ga er niet vanuit dak t van haar heb en dat gun ik dr ook niet
@ lieke spannend allemaal bij jullie. Jullie gaan nu toch voor pgd met eigen eicellen begrijp ik dat goed? Maar wat gaan jullie dan in het buitenland doen. Misschien lees ik het niet helemaal goed Wel spannend dat jullie weer verder gaan! Succes 👍🏻 @lil bij jullie ook spannend met de uitslagen. Dubbel dat het aan de ene kant sneller gaat als de aandoening bij je moeder gevonden wordt aan de andere kant wil je dat voor haar uiteraard niet. Sterkte met het wachten. Dit proces/ traject is inderdaad veel wachten en geduld hebben. Dat vind ik ook erg moeilijk. Wij hebben nog een maand wachttijd dan mogen we eindelijk door met poging twee!
Was een week met vakantie maar er is een hoop gebeurt zeg, staat een hoop te gebeuren! Spannend maar fijn dat iedereen verder kan!! Ik heb donderdag een guo in het wkz. Verga van de spanning..
Lill goed dat je er achter aan hebt gebeld, hoop dat je brief snel bij je thuis komt. Afwachten dus wat er uit de resultaten van je moeder komt, spannend! Alle artsen zien toch nog wel kansen in Pgd, en ook vanwege onze leeftijd vinden de artsen dat er dit eerst nog moeten proberen. Cindy: wij gaan inderdaad weer voor Pgd ( met eigen eicellen). We gaan naar het buitenland omdat we in Nederland al 4 keer Pgd hebben gehad. Dus we willen het eens ergens anders proberen. Dankje!!
Lill: ja ga er vol goede moed in maar het in natuurlijk erg onzeker. Van de 4 icsi's hadden we in totaal maar 2 gezonde embryo's waarvan 1 eindigde in een miskraam. De kans dat er een gezonde bij zit is bij ons dus erg klein. Dus het is onzeker. Maar dit keer krijg ik een ander hormoon en volgen we een kort protocol.. dus dan hoop ik dat er meer eicellen uitkomen zodat we meer kans hebben op een gezonde.
Spannend Lieke! Hopelijk gaat het nu met het korte protocol helemaal goed komen! Ik duim mee! Corinne nog 1 nachtje! En dan hopelijk met een goed euitslag naar huis zodat je eindelijk echt kan gaan genieten!
Vandaag de guo gehad, de kleine is voor zover ze nu konden zien goedgekeurd. Het lag lekker opgerold dus niet alles was te beoordelen en ook bij de termijn van 16 weken is natuurlijk nog niet alles duidelijk maar voor nu dus goed nieuws. Kunnen we ook wel gebruiken want komende week is het een jaar geleden dat we afscheid moesten nemen van ons zoontje..
Heel fijn Corinne, gefeliciteerd! Hoop echt dat je nu wat meer kunt gaan genieten. Heel veel sterkte ook. Liefs
Wat een dubbele emoties Corinne. Moeiljjke week maar ook mooi dat de echo jullie nu gerust heeft gesteld. Heel veel sterkte komende week en hopelijk kunnen jullie nu toch ook meer gaan genieten van deze zeangerschap. Dikke knuffel!
Hallo dames, het is even geleden dat ik wat geschreven heb. Veel gebeurd en hier zo te lezen ook allemaal. Ik heb niet alles gelezen, zullen vast nieuwe dames bij zijn gekomen en hopelijk ook mooie succesverhalen! Ik ben sinds dinsdag 14 maart weer begonnen met de 4e poging. nu alleen wat meer last van de decadeptyl merk ik. wat meer hoofdpijn dan voorgaande keren. Verder is het weer spannend en hoop ik op mooi resultaat. Voor iedereen heel veel succes en dat het vruchtbaar 2017 mag worden.
Jeetje diddeltje, jullie hebben al een hoop mee gemaakt zeg. Ik hoop dat deze poging jullie het geluk gaat brengen? Wanneer heb je de punctie en evnetuele tp?
ja als ik het zo teruglees, voor mij afgesloten hoofdstuk hoor. Nieuw jaar en zit lekker in mijn vel, ander huis en geniet weer van mijn werk. dus kom maar op!! Ik denk ergens punctie is rond 10 april, misschien eerder. heb 5 april mijn 1e echo staan. Wel weer even wennen dat prikken. tot nu toe wil nog niet echt pijnloos lukken elke keer denk ik ah 'kak' dat deed eventjes beetje pijn.
Spannend diddeltje! Ja het prikken.. ik mag over een week weer starten.. ik kijk er naar uit om weer door te mogen. Maar inderdaad soms zit je net op een verkeerd plekje en kan het venijnig zeer doen. Het is voor het goede doel denk ik dan iedere keer. Dat helpt wel nog even doorzetten! Ik duim voor je!