Diddeltje, spannend hoor! Hoop dat dit jullie veel succes zullen hebben deze poging. Jaa het prikken kan soms wel wat pijnlijk zijn, vond dat altijd heel erg verschillen per dag. Heel veel succes en hoop dat je niet teveel last hebt van de bijwerkingen. Ik heb vanavond mijn eerste prik weer gezet, viel me erg mee. Op voor poging 5. Kort protocol, woensdag echo. En dan zaterdag heeeel vroeg het vliegtuig in om vervolgens zaterdag ochtend een echo te krijgen in Spanje.
Succes Lieke! Ik moet nog een weekje geduld hebben voor wij weer gaan starten met prikken. Hou je ons op de hoogte?
Weer veel nieuwe pogingen...spannend! Voor degenen die weer begonnen zijn of dit binnenkort gaan doen: heel erg veel succes! Ik duim voor jullie en hoop zo ontzettend dat het gaat lukken dit keer! liefs
Dankje!! Cindy Oo jij mag ook bijna starten! Een week vliegt voorbij! Ik hoop voor iedereen dat het gaat lukken!! Ga voor jullie duimen. Ik houd jullie op de hoogte!
Jaaa ik heb ook zo'n behoefte om weer door te mogen. Eerst de MA.. toen de miskraam.. daarna de cryo die niet goed ontdooide.. wil echt weer vooruit nu! Super leuk dat we met een groepje weer gestart zijn of bijna starten aan een nieuwe poging. Nu maar hopen dat we allemaal deze keer geluk mogen hebben. Ik duim voor ons allemaal!
Zucht.. net gebeld door het zkh. Wel al starten met spuiten volgende week. Maar de echo en punctie zijn een week verpkaatst. Nu dus de echo op 25 april en rond 29 april de punctie.. maastricht heeft te weinig personeel door de vakantie.. dus helaas een week extra wachten. Moet wel al aan de decapeptyl volgende week. Dus de start blijft gelijk.. alleen eennqeek langer wachten hè bah
Ja ik weet dat het maar een week langer wachten is, maar na alle tegenslagen de afgelopen maanden kijk ik er echt naar uit.. en die week is matuurlijk maar een week.. maar ik was er toch echt even vanaf. Nu dan maar weer vooruit kijken en een weekje langer aftellen.
Cindy wat vervelend! Snap heel goed dat je er er even van af was. Het wachten duurt al zo lang dan wil je niet dat ze het nog een week later plannen. Je stelt je in op die week en dan hoop je niet nog een week langer te moeten.
Ja gister was echt een flinke baaldag. Maar vandaag schijnt de zon en probeer ik weer vooruit te kijken. Manlief was extra lief gister. Dat is 1 voordeel na alle ellende.. we zijn nog hechter samen. Nu dus wel aftellen naar maandag dan starten met de deca. Dat voelt dan nog wel als mooie nieuwe start naar de punctie toe!
Knuffel voor iedereen even! Ik ben inmiddels bevallen van een gezonde zoon. Hij doet t goed en we genieten. ♡
Dames kan iemand mij helpen?? Zit midden in mijn pilstrip en op weg naar de deca die ik maandag moet gaan prikken.. word ik ineens ongesteld vandaag?? Het ziekenhuis al gebeld daar is niemand aanwezig.. kan pas na half drie terug bellen.. hoop niet dat ik nu niet meer door mag snif gek lichaam!!
Scaros wat fijn dat alles zogoed gaat! Ik ga vanmiddag dan maar even bellen met het zkh. Hopelijk geen uitstel..
Cindy volgens mij komt bloedverlies tidens de pil en ivf vaker voor em kan het geen.kwaad voor et traject. Of is het een echte menstrustie?