Ik weet het nog niet.. heb net bloed verlies ontdekt.. is denk ik even afwachten of het hier bij blijft of echt een ongi qordt.. baal er van.. maar hopelijk kan het dan geen kwaad..
Nou net contact gehad met zkh. Zo lang het niet te heftig wordt is het een doorbraakbloeding en mag ik gewoon door met alles dus voor nu gerust gesteld. Het was net al minder, dus ik ga er voor nu vanuit dat het alleen maar minder gaat worden en we maandag toch gaan starten met de deca!
Hey Lieke, wAt lief dat je er naar vraagt ik had vandaag nog wat roze afscheiding en 1 keer echt rood. Maar het is geen menstruatie geworden gelukkig dus maandag gewoon starten met de deca! Jeey!!
Ja! Nog een paar dagen dan gaan we starten. Ik heb goede hoop en sta er positief in. Hopelijk gaat ons dat helpen deze keer
Oo wat fijn Cindy.. ik had het ook telkens een beetje door de pil heen. Maandag is het al heel snel gelukkig!
wat fijn nieuws Cindy Wij hebben gister telefoon gehad, of althans, mijn moeder. Zij is (zoals we al dachten) in elk geval niet de draagster van mijn gen. Dus het komt ofwel bij mijn vader vandaan, of ik ben de 1e in de familie. Anyway, maakt het niet uit welke vd 2 het is. Het betekend dat we een jaar moeten wachten op de test. Ik hoopte natuurlijk voor mijn moeder absoluut niet dat ze het zou hebben, maar het had ons wel erg geholpen als het wel zo was geweest.. Maar goed, het wachten duurt voort
Lill, wel 'fijn' dat je weet waar je aan toe bent maar ik kan me voorstellen dat het een lang jaar gaat worden. Hoop voor jullie dat het wat sneller gaat! Duim duim
Dubbel gevoel Lill.. maar onze test heeft uiteindelijk ipv een jaar ook maar een half jaar geduurd voor hij klaas was. Dus hopelijk hebben jullie dat geluk ook!
Hier vandaag weer tussentijds bloedverlies grrr.. wel fijn dat we dan gelijk kunnen bellen met het zkh. Alles mag gelukkig nog gewoon doorgaan! Mijn lichaam herkent de pil gewoon niet helemaal goed na alle hormoon ellende van de afgelopen maanden. Ik mag maandag gewoon starten met de deca!! Eindelijk weer een stapje dichterbij een kindje!! Ik heb er gewoon zin in haha
Cindy gelukkig mag alles doorgaan!! Heel veel succes morgen met het zetten van de deca, dan begint het echt weer he.
Fijn zeg Cindy en morgen de eerste spuit 💪💪🎉🎉 Balen Lill.lijkt mij idd heel dubbel. Wie weet is de test wel eerder klaar