Succes cindy!! Hier de brief van groningen binnen. Eerst een hele vragenlijst invullen. Ik moest weg dus heb t nog niet heel uitgebreid gekeken
Dank je Lill! Bij jullie ook de eerste stap met de brief. Ik merk dat wij elke stap fijn vinden. Steeds iets wat ons dichter bij onze grote droom brengt
Hier zaterdag de punctie, vanavond Mn laatste prik zetten. Heb de laatste dagen erg veel verschillende hormonen gekregen. Dus ben er nu ook wel klaar mee. Hopen op een goede uitkomst.
Onze relatie is gister op de klippen gelopen... dus ik geloof dat het dus voorlopig niet aan de orde is..
Lieke, heb je om een bepaalde rede extra hormonen gekregen? Spannend de punctie! Succes en ik duim voor mooie emmies volgende week!
Lill wat ontzettend naar. Heel veel sterkte. Ik kan me voorsellen dat je hoofd nu even niet naar kinderen staat. Maar misschien kun je alle testen wel door laten gaan. Als je er op een gegeven moment weer aan toe bent scheelt je dat dan een lange wachttijd. Nogmaals heel veel sterkte!
Je kunt jn ieder geval na laten kijken waar het gen/chromosoom bij jou precies "defeect" is zoals ze dat zo mooi noemen. Het ligt aan de afwijking of ze al het één en ander kunnen klaar maken. Ik weet natuurlijk niet wat er precies bij jou kan. Maar het onderzoek van ons waa in eersre instantie voor een groot deel al klaar genaakt puur met blied van mijn vriend( hij ddaagt de afwijking) dus wie weet kan dat bij jou ook.
Ja snap ik helemaal. Ik wilde je alleen even de tip mee geven. Nu eerst maar even bijkomen. Wat ontzettend vervelend. Heel veel sterkte!!
Lill sterkte! Wat vervelend zeg! Cindy, ja kreeg meer hormonen omdat de eitjes slecht gingen groeien maar het is goedgekomen met de extra medicatie. Zaterdag 9 uur Mn punctie. Dus 21 uur Mn laatste prik. Hoe is het met jou Cindy??
Jeetje spannend nog ineens Lieke! Wat fijn dat het toch goed gekomen is! Hebben ze een idee hoeveel follikels je hebt? Hier gaat het goed, toch weer even wennen het prikken. Soms gaat het gelijk goed, maar gister weer een mooi blauw plek opgelopen. Ik was steeds nog redelijk rustig onder alles, maarnu begin ik toch al wel af te tellen haha.. terwijl de punctie pas over 4 weken is Moet je vanavond pregnyl spuiten?
Snap het heel goed, zodra je dan eenmaal echt weer bezig bent begin je toch met aftellen! Nog even volhouden! Ai, Jaa sommige prikken zijn af en toe pijnlijk. Geen bijwerkingen nog? Hopen dat de rest makkelijker gaat, zonder blauwe plekken. Zoals het nu staat 15/16 ongeveer. Dus mooi aantal, ben erg benieuwd. Ze halen op dag 5 een cel er uit. En dan is later in april de (eventuele) terugplaatsing. Eerst maar afwachten of er een gezonde bij zit. Hoop het zo!
De bijwerkingen vallen nog mee, ben erg moe en af en toe hoofdpijn. Giser plots last van mijn darmen. Maar het zijn geen heftige dingen dus als het zo mag blijven gaan ben ik tevreden. Spannend hoor, de dagen tussen de punctie en horen of de tp doorgaat vind ik misschien wel het zwaarste punt van alles. Die onzekerheid is echt zo slopend. Ik duim voor jullie dat het geluk jullie na al jullie pogingen nu toelacht! Nog even doorbijten!! En alvast heel veel sterkte zaterdag 👍🏻
Dankje Cindy! De bekende kwaaltjes dus van het prikken, hopen dat je helemaal geen klachten meer hebt straks! Maar het is voor het goede doel! Ja idd hel spannend de dagen tussen de punctie en de tp.. dit keer voor ons zit er veel meer tijd tussen omdat ze dan de vriezer in gaan dus is het uiteindelijke wachten helemaal lang. Maar hoor wel eerder hoeveel blastocyst er zijn (hoop ik)
Wanneer weten jullie de eventuele tpdatum? Ik duim voor je op mooie eitjes morgen 👍🏻 Nog 1 nachtje dan zit de eerste periode er weer op voor jullie.
Jeetje lil wat verdrietig. Zag je het aankomen? Snap ook als je er niets over wil zeggen Succes morgen Lieke. Geniet van je prikvrije avond