pgd en ivf/icsi traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf een huildag.. ben vreselijk emotioneel. Gestopt met de pil zondag.. gister beetje gevloeid.. nu niks maar mijn emoties zijn vreselijk.. pfff hormonen!!

2. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Net Utrecht gebeld. De ongi zet hier maar niet door. En ik ben zo bang dat het hormonaal allemaal niet lekker gaat daar binnen ;)
    De verpleegkundige was super lief, ze gaf al gelijk aan dat er waarschijnlijk niks aan de hand is. Maar dat ik even langs mag komen voor een echo volgende week. Zodat we even kunnen kijken of de baarmoeder mooi schoon is en er genoeg follikels klaar liggen.
    Ben er erg blij mee. Nu dus woensdag een uitgangsecho op de planning. Kan ik daarna hopelijk weer met een goed gevoel de laatste weken naar de punctie in.
    Lieke en diddeltje hebben jullie al duidelijkheid?

3. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden

wat fijn dat je terecht kan Cindy!
    Vanmorgen meting gehad, ene kant gaat super goed zo 6 follikels te zien en allemaal mooie grootte, andere kant doet wat minder zo 3 te zien en waarvan 2 kleinere en 1 mooie grootte.
    nu zou ik eerst morgenvroeg weer meting hebben, maar werd net gebeld. maandag de punctie, zaterdag word ik gebeld voor de tijd en hoe laat pregnyl. tot die tijd gewoon doorgaan met gonal en deca.
    Ze schatte ongeveer 8 eicellen, hopelijk valt hier niet te veel af.

Lieke weet jij al meer?

4. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Gelukkig toch nog 8! Dat is een mooi uitgangspunt.
    Ik probeerde het even terug te zoeken. Maar Diddeltje, heb jij hiervoor altijd ivf gehad zonder pgd en nu eerste keer icsi met Pgd?
    Omdat je de laatste keer wel veel tp hebt gehad?
    Sorry als je het al eens verteld hebt ;)
    Wat fijn dat je een datum hebt gekregen voor de punctie! Nu nog even aftellen!

5. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden
    Ik heb altijd pgd gehad, maar snap soms even niet meer of nu in combinatie met IVF is of icsi. de vorige keer had ik inderdaad erg veel! had toen 5 embryo's. stond er zelf ook versteld van. Had beetje gehoopt dat weer aardig wat uit kwam omdat mijn toen ook 225 gonal spoot, maar jah nu wat minder. beetje teleurstelling maar moet aan andere kant ook weer tevreden zijn met deze 8.

6. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Wauw dat is inderdaad super 5! Hoeveel eitjes had je toen?
    Ik had vorige ronde 17 eitjes, dat werden 9 embryo's en maar twee gezond. Helaas geen blijvende zwangerschap. Dus wel super dat jij er vijf had!! Hopelijk nu weer zo'n super ronde! En deze keer vlijvende zwangerschap 👍🏻

7. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Lieke bij jou al nieuws?

8. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden
    Ik had bij 3e poging 22 eicellen en zijn toen 19 embryo's uitgekomen daarvan bleven er weer 5 over:( aantal gestopt met delen, aantal hadden het zieke gen. mega afvalrace. helaas geen zwangerschap uit ontstaan de 5 overgebleven embryo's.

9. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Ik duim voor mooie emmies voor jullie deze ronde! Nog even een paar dagen prikken en dan maandag hopelijk weer veel eitjes!

10. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Spannend diddeltje! Maandag de punctie! Hopen dat van de 8 een aantal mooie gezonde zitten!!

Cindy die hormonen doen meer met je dan je soms zelf wil.
    Fijn dat je wel even een echo mag zodat je weer gerust gesteld word.
    Zal wel door de hormonen allemaal een beetje in de war zijn.

Hier eigenlijk nog weinig bericht.. vandaag zijn er uit 3 blastocyst een cel gehaald. Morgen gaan ze bij de overige kijken of die ver genoeg gedeeld zijn. Hoop ik wel want als er maar 3 zijn voor het nakijken heb ik weinig hoop. We wachten af.

11. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Hè Lieke, wat balen dat ermaar uit 3 een cel gehaald kon worden. Hopelijk heeft de rest vannacht een inhaalslag gehad. Ik duim voor je!

12. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden

Lieke ik duim voor je!! wie weet. hoeft maar 1 sterke tussen te zitten.

13. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Succes vandaag Lieke. Hoe laat hoor je wat?

14. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Dankjewel allemaal!
    Heb niks gehoord.. misschien komt het nog.
    Afwachten....

15. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Spannend Lieke! We duimen nog even door!

16. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Geen mail gehad, hoop vandaag alsnog..

17. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Jeetje Lieke wat spannend! Kun je anders ook zelf contact opnemen? Hoop echt dat je snel meer hoort. Wat een spannend weekend voor jullie!
    Diddeltje vandaag de laatste spuit toch? Ook een spannende dag! Hopelijk kunnen jullie van het mooie weer genieten zodat de tijd wat sneller gaat.

18. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Eindelijk mail.. 7 blastocyst in totaal. We krijgen maandag meer te horen. Hoop dat ze dan weten hoeveel "gezonde".

Diddeltje heel veel succes alvast voor maandag!!

Cindy bij jou ook nog alles goed?

19. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Wauw lieke toch nog 7! Dat geeft goede hoop :)
    Bij mij gaat alles rustig verder. Ik verlies elke ochtend wat bloed en de rest van de dag niks meer. Dus ik ben blij dat we woensdag een echo hebben om even te kijken hoe alles er voor staat.
    Mijn decapeptyl raakt ook op. Alles is natuurlijk een week uitgesteld, dus maar goed dat we woensdag naar het ziekenhuis moeten dan kunnen we gelijk extra spuiten meenemen.
    Ik had vanmorgen flink hoofdpijn. Nu is het gelukkig weer gezakt. Ik begin ineens heel bang te worden dat we niks gezonds hebben deze poging. Gewoon wat gestresst, nu die gekke bloedingen en alles.. ben blij al we een maand verder zijn haha.
    Diddeltje en Lieke ik hoop voor jullie beide maandag een positieve dag met mooie resultaten!

20. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Cindy ja het is helaas een heel onzeker traject.. die gedachten gaan ook vaak door mijn hoofd... wat als er weer helemaal geen gezonde is.. of dat het gewoon niet mag lukken. Denk dat iedereen die momenten wel heeft en vooral als je aan de hormonen zit. Gelukkig zijn hier genoeg dames waarbij we hebben kunnen lezen dat goed kan gaan! Hopen dat ze woensdag zeggen dat alles er goed uit ziet!!
    Haha konden we de tijd maar even voor uit spoelen soms..

Deel Deze Pagina