hallo dames, dank voor al jullie steun! vanavond 23:00 pregnyl spuiten en maandag 10:30 punctie. vriendjelief moet om 10:00 zijn deel aanleveren morgen eerst werken en dan in middag lekker klungelen in ons nieuwe huis. Heb voor maandag en dinsdag vrij gevraagd, wil woensdag eigenlijk wel weer aan het werk. Maar even zien hoe het loopt. @lieke mooi resultaat 7! Nu afwachten en hopelijk aantal mooie gezonde ertussen.
Spannend diddeltje! Goed om even een paar dagen rustig aan te doen. In welk ziekenhuis loop je? En fijn een nieuw huis dat geeft afleiding. Ik hoop dat je een mooi aantal hebt maandag! Ik duim nog even door voor je!
Lieke, Diddeltje en Cindy: heeeeel erg veel succes!! Super spannend allemaal zeg... Ik duim voor jullie!
hoi dames, dank allen voor jullie steun! de punctie was deze keer erg pijnlijk. als eerste werkte de eendenbek al niet mee, heb er verschillende gehad, ze kon er elke keer niet goed bij. uiteindelijk gelukt, maar ja het aanprikken deed goed zeer. ze kon er niet goed bij en daardoor kostte het meer moeite, mijn blaas was ook alweer aardig vol, terwijl ik voor die tijd nog weer naar wc was geweest. Die moest ook eerst nog geleegd worden d.m.v katheter. Uiteindelijk 7 eicellen uitgekomen en nu afwachten maar. Donderdag uitslag en hopelijk vrijdag een tp. Ik loop in ziekenhuis in Utrecht trouwens. Nu lekker rustig aan doen. op de bank, koffie, kruikje en netfli
Ohh zo'n punctie heb ik ook een keer gehad. Naar zeg. Hopelijk mooie score voor tp. Ik.liep ook in Utrwcht. Lekkere stoel en kruik etc. Goed drinken en rustig aan doen !
Hè diddeltje wat naar! Nu lekker laten verwennen Gelukkig wel 7 eitjes! Nu maar duimen dat ze goed mogen doorgroeien en er een mooie gezonde bij zit!
Diddeltje wat naar! Ik hoop dat ze alle 7 mooi door groeien en dat je vrijdag je tp mag hebben!! Ik ga voor je duimen. Voor nu maar lekker rustig aan doen. Ik weet ondertussen nog niks.. afwachten dus... soms ben ik het wachten wel zat!
Lieke moet je echt afwachten of heb je wel een uiterste datum waarop je iets hoort? Lijkt me lastig geen duidelijke dag te hebben om iets te horen. Ik duim nog even hard door voor jou en diddeltje!
Laat ik het zo zeggen in Spanje beloven ze vaak iets maar komen het niet altijd na wat betreft afspraken via de mail of telefoon. Ben dus ook zeer benieuwd of ik gebeld ga worden.
Maar je hebt toch wel een uiterste datum waarop ze je laten weten hoeveel er "gezond" zijn en wanneer je een tp kan verwachten? Pff knap van je dat je zoveel geduld kunt opbrengen. Ik vind het al zwaar dat we vijf dagen moeten wachten na de punctie. Hoe is het bij jou diddeltje hou je het wachten nog vol?
Fingers crossed 🤞🏻, thumbs up 👍🏻 (of hoe je het ook mag schrijven haha)
Ik ben net weer terug uit Utrecht. De uitgangsecho was goed. Na alle doorbraakbloedingen en late en korte menstruatie was ik toch wel zenuwachtig. Maar voor nu was alles netjes. Bms was mooi dun, de eierstokken waren rustig en de follikels liggen klaar. Op naar de start van de gonal f a.s. Maandag en dan de voogende echo op 25 april. Pfff de spanning begint spontaan ook weer te komen. Het is toch wel weer heftig ineens.
Fijn dat alles goed was. Misschien dat je op ander nieuws was voorbereidt wat maakt dat de spanning etc ineens er weer is.
Cindy wat fijn zeg!! Het komt al snel in zicht nu! Super. Geen stress meer. Ik heb niks gehoord en weet niet hoe het allemaal komt, maar ze hebben geen haast die embryo's zijn de vriezer in gegaan. Maar vind de manier waar op het verloopt niet netjes want ik weet nu nog niks. Ben ongesteld geworden en weet niet eens of ik aan de pil moet of niet. Erg lastig allemaal dus, heb al een aantal keren gemaild. En anders laat ik Mn vriend wel even bellen. Want ze zijn dan pas dinsdag weer open na vandaag. Ga niet tot dinsdag wachten.
Dank jullie wel Wat naar Lieke. Inderdaad niet netjes dat ze je zo onzeker acher laten nu. Je wilt toch op z'n minst wel weten of er gezonde tussen zitten. Lastig zeg.. hopelijk krijgen jullie vandaag toch nog duidelijkheid. Sterkte!
Bah wat een onzekerheid Lieke. Het is al veel wachten etc dan kunne dit er niet bijhebben. Misschien komt het mede door de andere mentaliteit? Iig hoop ik dat je vandaag antwoord krijgt