pgd en ivf/icsi traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Mn vriend heeft gebeld, ze heeft voor vrijdag een nieuwe afspraak ingepland.. ben benieuwd.. ik verwacht niet dat ze belt. En weet dus ondertussen niet of ik aan de pil moet of niet.. baal ontzettend.

2. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Jeetje Lieke, dat is echt niet fijn. Wat balen dat niemand je kan zeggen of je ook aan de pil moet starten nu. Hopelijk bellen ze toch nog. Dikke knuffel!

3. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden
    Jaa lukt aardig, helaas al te vaak ervaring mee gehad.
    vandaag weer lekker aan het werk gegaan en dat is prima gegaan, voel nog wel wat steken af en toe maar dan vooral bij het opstaan en gaan zitten. Morgenvroeg hopelijk goed nieuws!

4. Yusje

Yusje Lid

26 okt 2016
    51
    0
    6
    Vrouw
    Gastouder
    Schinveld
    Hallo Dames,

Ik heb gister en vandaag flink zitten lezen op dit topic.
    Heel heftig allemaal wat jullie mee maken :(
    Sommige die het pas bij de 3de keer lukt en sommige al bij de 1ste poging en bij sommige nog steeds niet..
    Ten 1ste wens ik jullie allemaal veel succes en gezonde kindjes toe!

Zelf probeer ik al een tijdje zwanger te worden, maar na 3 miskramen en nu een zwangerschap (19wk) die ik komende maandag moet gaan beëindigen, zakt mij de moed compleet weg..
    (Lees hier mijn verhaal: http://www.zwangerschapspagina.nl/vlindertjes-17-t-m-24-weken/653488-afbreken-zwangerschap-19-weken.html )

Omdat mijn man drager is van een Translocatie (chr 4/10) weten wij niet of wij op de natuurlijke manier nog zwanger kunnen worden..
    Bloedonderzoek zijn ze al mee bezig, maar tot op heden nog geen bericht.
    Ik ben echt een informatie junkie en door mij hierin (PGD) te verdiepen, kan ik net iets beter alles afsluiten..

5. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Yusje, wat een heftig verhaal. Zo ontzettend verdrietig. Ik wil je ten eerse heel veel sterkte wensen. Ik ben er gewoon stil van. Stel je vragen hier gerust als je die straks of nu al hebt. Nogmaals heel veel sterkte voor de komende verdrietige tijd die jullie ingaan.

6. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Diddeltje heb jij al meer gehoord van Utrecht?

7. Corinne83

Corinne83 Actief lid

19 apr 2016
    274
    12
    18
    Yusje heel veel sterkte de komende tijd. Neem de tijd voor je verdriet! Vorig jaar hebben wij de zwangerschap afgebroken bij 22 weken omdat ons zoontje de translocatie 5 en 15 had. Ik bleek drager. Ik weet dus wat een heftige tijd je tegemoet gaat. Nogmaals sterkte.

8. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden

Yusje sterkte!!! wat een nare situatie.

Ik heb vandaag telefoontje gehad van UMCU van 7 eicellen zijn er 6 bevrucht en door gedeeld. Dat was goed nieuws! nu afwachten tot morgen het verlossende telefoontje hoeveel er overblijven na het PGD onderzoek. hopelijk 1 of meer.:)

9. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Diddeltje wat fijn! Dat klinkt positief nog even duimen voor vandaag!
    Ik hoop vanmiddag een mooie emmie terug 👍🏻

Bij mij gaat het wat minder de laatste dagen. Ik ben ontzettend moe ik heb flinke hoofdpijn en ik wil vooral huilen.. de hormonen doen hun werk! Ben ook bang dat we deze ronde geen gezonde emmies hebben.. waarom weet ik niet.. gewoon even een dipje denk ik..
    bleh haha nog twee en een halve week geduld 😉

10. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Diddeltje!! Ik ga voor je duimen, hopen dat er meerdere mooie enmies zijn!!

Cindy, he meid wat vervelend.. wat hormonen allemaal met je kunnen doen. Het zijn die onzekerheden die het zo zwaar/moeilijk maken.
    Ik hoop met heel mijn hart dat je over een goede maand met heel mooi nieuws mag komen.

Yusje sterkte in deze moeilijke tijd! Ik hoop dat Pgd voor jullie een uitkomst mag zijn.

Hier vandaag telefoon gehad, ze had 2 opties.. de cellen van de 7 blastocyst na laten kijken of nog een cyclus doen en die cellen ook mee laten doen. Wij hebben besloten niet nog een cyclus te doen.. als hier geen gezonde bij zit of het niet aanslaat is het heel jammer. Maar 5 Icsi pogingen vinden wij genoeg.

11. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Jeetje Lieke wat een spannende tijd ook voor jullie. Ik begrijp je keuze heel goed. Het traject is heftig, hopelijk mogen jullie uit 1 van de 7 blasto's jullie kindje gaan krijgen. Gaan ze de cellen nu nakijken dan of moeten jullie hier nog langer op wachten.

12. Yusje

Yusje Lid

26 okt 2016
    51
    0
    6
    Vrouw
    Gastouder
    Schinveld
    phoe, op 22 weken lijkt me het nog veel zwaarder :(
    Hoe zijn jullie er achter gekomen dan? Door die zwangerschap? Of wisten jullie het daarvoor al?

en zijn jullie nu dan al bezig met pgd?

13. Corinne83

Corinne83 Actief lid

19 apr 2016
    274
    12
    18
    We kwamen er bij de 20 weken echo achter dat het niet goed zat. Later werd duidelijk dat ik drager ben. We hadden al een gezonde dochter, geen miskramen dus je verwacht het niet. Nu ben ik20 weken zwanger van onze eerste pgd behandling en enige gezonde embryo.

Echt waar, neem de tijd voor je verdriet. Het is niet niks wat je nu doormaakt en nog gaat doormaken. Sterkte

14. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Diddeltje, ik heb aan je gedacht vandaag. Hoop dat je ons goed nieuws kunt brengen zo.

15. Corinne83

Corinne83 Actief lid

19 apr 2016
    274
    12
    18
    Vandaag de 20 weken echo gehad en dochterlief is goed gekeurd!! Ppfff... ze wilde alleen haar gezicht niet laten zien, placenta lag veel te lekker haha.. een echte meid nu al. Eigenlijk mogen ze dan het onderzoek nog niet afsluiten maar de vorige keren hebben ze er ook niets raars aan gezien dus waarschijnlijk gaat de gyn. wel akkoord. Anders moeten we nog een keer terug. Weer een stapje verder dus..
    ik merk echt dat ik van moment naar moment, periode naar periode leef.

16. Yusje

Yusje Lid

26 okt 2016
    51
    0
    6
    Vrouw
    Gastouder
    Schinveld
    Oh meid, wat fijn om te horen!
    Maar ik snap je helemaal, ik leefde met deze zwangerschap ook van moment naar moment.
    Echt heel veel geluk met deze zwangerschap en je kleine meid!

17. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden
    Hoi dames!

nou er zitten 2 emmies aan boord! vanmorgen telefoontje gehad. Er waren er 2 over, 6 cel en 8 cel. maar de 6 cel was niet sterk genoeg om te vriezen. maar beide wel mooie embryo's. en om de sterkte in vriezen is ook gokken want het ontdooien kan ook misgaan. Dit zelf ook al eens meegemaakt. Dus voor gekozen om ze beide terug te laten plaatsen. Nu wachten maar!!!

18. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Wat fijn Diddeltje! Echt super dat er twee terug geplaatst zijn!
    Ik duim voor je :)

Corinne ook zo fijn dat je 20 weken echo goed was. Ik snap dat je van punt naar punt leeft. Maar je bent op de helft met een super echo. Lekker genieten!

19. Corinne83

Corinne83 Actief lid

19 apr 2016
    274
    12
    18
    Diddeltje, wat fijn! Ga weer voor je duimen op een mooie afloop!!

20. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Diddeltje wauw ik ga voor je duimen!! Nu de spannend wachtweken.. hoop dat je veel afleiding hebt deze 2 weken.

Cindy, ik heb na het telefoon gesprek eerst nog even met mijn vriend gesproken voor we de keus hebben gemaakt, dus ik heb het gemaild. Hoop dinsdag wel te horen wanneer ik meer weet. En wanneer ik eventueel terug kan komen voor een tp.
    Voel jij je alweer wat beter??

Deel Deze Pagina