Jeetje Lieke, wat een spanning nog steeds bij jullie. Ik hoop dat je dinsdag exht wat meer hoort. Hier nog steeds hoofdpijn helaas. Vooral in de ochtend en avond.. in de loop van de dag trekt het wel weg. Nog 1 dagje wachten dan mag de gonal f erbij.. het wordt steeds echter 😉
Hoi Allemaal! Ik ben een tijdje weg geweest en zie als ik een beetje terug lees weer veel is gebeurt. Lieke, Hoe is het met jou? Welke stappen gaan jullie nu ondernemen? Diddeltje, wat spannend allemaal ik duim voor je!! Corrine, fijn dat de echo goed was!! Weet iemand hoe lang de wachtlijst is bij umcg voor PGD?
Hey zwangerin, ik loop zelf in Utrecht daar is de wachttijd ongeveer 2 a 3 maanden. Op zich geen hele lange wachttijd. Ik weer niet hoe het in het UMCG is. Hopelijk ook niet zo lang 👍🏻
Hoi allemaal, Ook ik ben na bijna 2 jaar weer terug. 2 weken geleden te horen gekregen dat onze test klaar is. Wij gaan naar het UMCG en hier valt het qua wachttijd ook mee, wij staan voor de punctie in week 22 gepland.
Cindy wat fijn, weer een stapje verder. Zou fijn zijn als je hoofdpijn dan ook weg trekt! Zwangerin hoe gaat het met jou?? Met mij gaat het goed, hebben paar weken geleden onze 5e poging gedaan in het buitenland en weten nog niet of er een gezonde embryo bij zit.. nog even afwachten. Zou fijn zijn als we snel eens de uitslag krijgen en er een terugplaatsing mag plaats gaan vinden. Ben ondertussen het wachten wel een beetje zat.
Wat spannend Lieke! Hoe gaat zo'n behandeling in z'n werk dan in het buitenland? Ben je in de tijd van echo's dan daar toch de punctie of de terugplaatsing is geweest? Hebben ze daar een andere techniek? Het zou toch fantastisch zijn dat deze 5de poging slaagd en dat jullie het geluk nu ook een keer treffen! Ik ga heel hard voor je duimen! Hier gaat het goed. Onze kleine meid is alweer een half jaar en ze doet het prima. We willen in december weer een poging doen ivm dat ik drager ben van stofwisselings ziekte waar van ik elke moment ziek kan worden. Dus zsm voor tweede kindje gaan nu ik nog gezond ben/geen symptomen heb. Karolientje: wat spannend zeg! Hopelijk gaat deze eerste poging gelijk goed! Wanneer mag je beginnen met spuiten? En heeft het maken van de test voor jullie 2 jaar geduurd? 😦
Het maken van de test bij ons heeft ruim anderhalf jaar geduurd. Dit omdat er geen DNA meer was van mijn schoonvader en hij juist de drager van de ziekte was. Hierdoor werd het ingewikkelder waardoor ze uiteindelijk met het zaad van mijn vriend de test hebben kunnen maken. Wanneer ik mag beginnen krijg ik nog te horen. Maar verwacht niet dat het nog heel lang duurt😉
Karolientje heel veel succes! En welkom terug ik hoop dat je snel mag starten. Zwangerin wat fijn dat jullie een gezond kindje hebben gekregen en spannend om er nu weer voor te gaan. Hier vanavond de gonal f erbij.. ik heb er gewoon zin in haha! Weer een stapje!!
Zwangerin: wat fijn dat alles zo goed gaat met de kleine meid! Lekker van genieten. Begrijp goed dat jullie al vrij snel weer door willen voor een 2e. Tot die tijd goed van jullie kleine meid genieten en zou heel fijn zijn dat in december jullie wens weer uit mag gaan komen. Wij hebben eerst 3 echo's in Nederland gehad.. daarna naar het buitenland geweest een week. In de tussentijd nog echo's en daar de punctie gehad. Ze werken daar alleen met blastocyst (embryo's van 5 dagen oud) en dan halen ze er een cel uit en controleren ze die. Ze zijn dus allemaal de vriezer in gegaan en het zou fijn zijn dat we binnenkort eens goed nieuws mogen krijgen dat er gezonde tussen zitten en we voor een terugplaatsing mogen komen. Alleen hebben ze daar alle tijd Haha. Cindy Jaa eindelijk je stap verder! Wanneer heb je je eerste echo staan?
Lieke ik hoop echt dat jullie deze week meer duidelijkheid krijgen! Het heeft wel lang genoeg geduurd nu voor jullie! Ik blijf duimen voor jullue! Diddeltje hoe gaat het met jou? Alles nog lekker warm van binnen hoop dat er 1 of misschien wel 2 zich heerlijk innestelen bij je. Ik heb volgende week dinsdag de 25e een echo. Dus nog een weekje geduld. Ik heb een super drukke werkweek deze week. Niet veel zin in, maar ook wel fijn nu omdat de tijd dan hopelijk snel voorbij gaat. Hopelijk gaan de follikels hun best doen deze week haha
Yusje, heel veel sterkte vandaag! 💖 Zwangerin wat fijn dat alles goed gaat en dat jullie weer willen beginnen, spannend Wauw Karolientje, wat hebben jullie lang moeten wachten. Hopen dat jullie geduld beloont gaat worden. Fijn dat het iig toch gelukt is met het maken van de test!
Yusje inderdaad heel veel sterkte. Ik kan me voorstellen dat je hier nu even niet mee leest.. maar ooj je verdriet kun je hier met ond delen.
Hoi, hier alles zijn gangetje, al tel ik de dagen wel. maar tot nu toe alles prima. merk er nog weinig van. Alleen wat gevoelige borsten. Elke avond zegt mijn vriend even lief lekker blijven zitten bij mama. en geeft kus op mijn buik.
Wat lief diddeltje! Die wachtweken voor de tp zijn slopend, maar ook de weken daarna zijn niet makkelijker.. gaan jullie vrijdag over een week testen? Lieke hoop voor jou eindelijk duidelijkheid deze week! Ik heb gister de eerste gonal f gezet. Lekker klein spuitje in vergeljking met de deca is dat toch ik ben al flink vocht aan het vasthouden merk ik.. nu met de gonal f erbij denk ik dat ik me volgende week tonnetje rond voel
Killing die wachtweken Diddeltje Lieke hopelijk voor jullie ook snel nieuws Cindy elke dag een stapje dichterbij
Hallo Dames, Gisteren, om 03:05uur is ons kleine mannetje Sem geboren. Hij woog 165 gram en was zo groot als de hand van mijn vriend. Ik heb zelf de navelstreng mogen doorknippen en daarna nog heerlijk met hem geknuffeld en we hebben samen nog een dutje gedaan. Ondanks hij met de geboorte is overleden, voelde het allemaal echt heel fijn en natuurlijk. Het afscheid was dan ook niet te doen. Ik had het er echt heel moeilijk mee. Ik wilde hem het liefst mee naar huis nemen om te verzorgen, zoals je dat zou doen bij een levende baby.. Ik mis hem enorm, ookal weet ik dat het de beste keuze was, voor ons, maar ook voor hem.
Yusje wat ontzettend verdrietig, ook al weet je dat dit ook voor jullie kindje het beste is. Het maakt het gemis niet minder, wat een mooie foto heb je bijgevoegd. Ik hoop dat jullie veel mooie foto's hebben mogen maken en mooie herinneringen in jullie hart mee mogen dragen.Hele dikke knuffel.
Yusje wat een verdrietige ervaring. Je hebt de keuze uit liefde gemaakt maar dat maakt de situatie niet makkelijker. Prachtige foto. Zelf gemaakt of door een stichting laten doen? Heel veel sterkte
Yusje wat een verdriet... Heb er geen woorden voor behalve dat ik heel veel bewondering en respect heb voor hoe jullie dit hebben gedaan. Heel veel sterkte en kracht voor jou en je vriend.