pgd en ivf/icsi traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Ik ben net gebeld.. nog 1 dag de gonal-f morgen word ik gebeld met de punctie tijd en pregnylspuit tijd ;) zaterdag de punctie en dan het moeilijkste deel wachten of we gezonde emmies hebben.. maar voor nu blij. We mogen nog een dag door met stimuleren. Nu maar hopen dat de achterblijvers nog even doorzetten! Het aftellen is nu echt begonnen

2. TS2016

TS2016 Actief lid

3 jan 2017
    118
    4
    18
    @Yusje mooie foto's zeg! Ik zit te denken om een mooie plakboek te maken met alle foto's vanaf het begin tot de bevalling. Echo foto's en buikfoto's etc. We zullen nog veel gaan schrijven! Ik vind het prettig dat ik iemand heb gevonden die net als ik eventueel gaat starten zodat we ervaringen etc kunnen delen :)

3. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden

Hoi
    Ik ben helemaal vergeten te bellen:confused:
    maar eerst ff rust en dan afspraak over wanneer laatste ivf poging te starten.

4. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Ja snap ik ook. Het is niet niks. Neem je tijd diddeltje!
    Ik ben erg bang voor weinig eitjes deze keer. Er waren maar een paar follikels groot genoeg vanmorgen. En ik moet wel al pregnyl spuiten morgen. Wel veel van 14 mm vanmorgen maar of die het redden voor zaterdag vraag ik me echt af. Zucht ik begin me echt zorgen te maken. Heeft 1 va jullie ervaring met een groeispurt de laatste dagen? Hoe groot waren jullie follikels net voor de pregnyl?
    Bij mij vorige keer allemaal rond de 17 mm een dagvan te voren. Nu dus de meeste 14 mm een dag van te voren..

5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Mijn laatste poging. Had ik niet veel eitjes. 8 grote Uiteindelijk deden de kleintjes niet mee

6. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Tja ik kan er toch niet veel aan doen. Vanmiddag hoor ik de tijd van de punctie. En hoe laat de pregnyl. Nu maar hopen dat er zaterdag wat meer zijn. Pff wat een spanning nu al.

7. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden

Ik had deze ronde ook niet veel eitjes, 8 stuks en 7 zijn er aangeprikt. was hier ook best even teleurgesteld in hoor, dit omdat vorige ronde ik 22 eicellen had. waarvan er uiteindelijk 19 embryo's uitkwamen. Maar houd hoop ook met klein aantal kan het wel!

8. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Ik probeer ook positief te blijven. Maar het lukt me niet zo goed de laatste dagen. De angst dat we volgende week horen dat er geen gezonde embryo's zijn, vind ik zo slopend. Maar inderdaad ook bij minder embryo's kan het toch goed komen. Lange week voor de boeg. Hoe is het met je verder Diddeltje? Kan me voorstellen dat je er ook nog flink door heen zit.

9. Corinne83

Corinne83 Actief lid

19 apr 2016
    274
    12
    18
    Snap je gevoel, het aantal zegt bij pgd niets maar zo voelt het niet.. onzekerheid blijft denk ik.
    Hier inmiddels 22 weken maar de ene dag geniet ik en de andere dag spoken er allerlei doomscenario's door mn hoofd... mn dochter heeft het ook steeds over haar overleden broertje dat helpt ook niet echt mee

10. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden

Gaat met mij wel goed hoor, vriendin was op bezoek lekker borreltje gedronken vandaag.
    Ik denk er wel ff heen, van anders had ik nu positieve test in mijn handen.
    Maar wil er niet te veel aan denken, ik heb er alles aan gedaan om zo goed mogelijk te laten verlopen. Lichaam is een raar iets, waar je niet altijd invloed op hebt. heb nu alleen meer en meer gedachten, pfff ben al 34... en wat als via natuurlijke weg ook nog megalang duurt. voor mijn gevoel word ik dan zo oud. Maar wat is oud..... Het is allemaal soms lastig, en heb lieve vrienden daar niet van. maar 1 is zwanger en net 20 weken echo gehad krijgt een dochter hebben ook al 3 kinderen, collega is zwanger van de 3e, schoonzusje ook zwanger, wel met hormoonbehandeling ook lange weg gehad maar daar is het wel gelukt. Dus wordt omringd door zwangere vrouwen. We laten het even rusten, ga ook niet met pil beginnen dus we zien wel hoe het loopt. denk dat ik van zomer weer ga starten voor laatste poging misschien voor of na onze vakantie dan heb ik voor mijn gevoel rust en gaan we dit jaar nog onze allerlaatste ivf poging gebruiken.

11. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Lastig met zoveel zwangeren ook om je heen. Ik gun het iedereen maar ben soms ook wel jaloers. Dan denk ik, wij willen ook zo graag. Het blijft een moeilijk traject.

Wij zijn net gebeld. Zaterdag om 10 uur de punctie. Vanavond de pregnyl. Zucht.. ik hoop dat we volgende week blijer op de bank zitten. Er komt echt niks uit mijn handen.. Wat een spanning geeft het toch.

12. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden

succes met de punctie!!!
    Gun het inderdaad anderen ook wel, maar ja steek van jaloezie is ook aanwezig.

13. Yusje

Yusje Lid

26 okt 2016
    51
    0
    6
    Vrouw
    Gastouder
    Schinveld
    @TS2016
    Ik stuur je zo even een pbtje :)

@Cindy77
    Ik heb het zelfde, opeens op facebook allemaal van die zwangerschaps aankondigingen :(
    Ontzettend succes met je punctie zaterdag!

Ook zag ik laatst op facebook een filmpje verschijnen van een gender-reveal party. Aanstaande vader en moeder wisten niet wat ze kregen en moesten de doos openmaken met daarin blauwe/roze ballonnen.
    Toen ze die doos open maakte en er kwamen blauwe ballonnen uit, werd de aanstaande moeder zo ontzettend boos dat ze de doos omver schopte en de ballonnen kapot maakte.
    Ik werd hier zo boos om :( echt wees blij dat je een kindje krijgt. Ik heb zo'n medelijden met dat mannetje als hij er eenmaal is.
    Ik dacht meteen; Geef hem maar aan mij, ik voed hem met veel liefde op.

Ik zou een moord doen om Sem terug te krijgen of überhaupt een gezond kindje te kunnen krijgen..

14. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Dank je!
    Ik ben gelukkig wat rustiger vandaag. Ik kan er niks aan veranderen dus probeer mezelf wat af te leiden. Al denk ik dat de spanning echt wel weer terug komt deze dagen tot woensdag. Pff kon ik de tijd maar vooruit zetten!

Vreselijk dat soort filmpjes hè! Dan denk ik ook altijd je mag in je handen knijpen dat je een kindje krijgt.
    Maar ja.. helaas staat niet iedereen er bij stil dat het niet zo makkelijk gaat bij anderen.

Hoe gaat het verder met je Yusje?

15. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Cindy succes vandaag!! Hoop dat er veel eicellen zijn!!!

16. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Hier eindelijk mail gehad, er is 1 gezonde embryo. Wanneer er een terugplaatsing is hoor ik nog. Voor nu in ieder geval blij dat er 1 goede is. Het is niet veel maar we hebben dan ook alle pogingen niet meer dan 1 gezonde gehad of helemaal geen gezonde. Hoop zo als deze word terug geplaatst dat dit een plakker gaat worden. Na 5 pogingen gun ik dat mezelf wel eens.

17. Corinne83

Corinne83 Actief lid

19 apr 2016
    274
    12
    18
    Cindy succes vandaag

Lieke, fijn dat er iig 1 is!! Spannend!

18. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Jeeey Lieke gelukkig eindelijk antwoord en ook positief. Jammer maar 1, maar inderdaad jij bent nu toch echt wel aan de beurt hoor. Hoop dat dit een super plakker is!

Dank jullie wel voor het mee leven.. Wij hadden 25 follikels maar heel veel te klein waar niks in zat. We hebben 13 eitjes. Ik ben erg blij voor nu. Maar we juichen nog niet. Vorige keer gingen we van 17 eitjes naar 9 voor maastricht en 2 gezonde. Dus we durven nog niet te juichen. Maar we hebben wel goede hoop :)

19. Corinne83

Corinne83 Actief lid

19 apr 2016
    274
    12
    18
    Fijn Cindy, 1 gezonde moet toch lukken met die score! Succes met wachten.

20. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Ik hoop het Corinne. Na de miskraam ben ik gewoon zo bang :( ik ben uiteraard heel blij met 13 vandaag, maar durf niet verder te kijken. Vorige keer gingen we van 17 eitjes naar 9 die gebiopteerd konden worden naar 2 gezonde.. en toen de mk.. Maar het geeft inderdaad wel goede hoop! Gewoon 1 gezonde zou super zijn. Nu wachten tot ze dinsdag bellen om te vertellen hoeveel er over zijn. Ee duimen hard en genieten vandaag van dit mooie aantal :)

Deel Deze Pagina