Jeetje balen ik ken niemand persoonlijk die dat heefy gedaan. Maar in andere topics wel geregeld gelezen dat anderen dat ook doen. Ale je het risico durft te nemen. Zou ik er denk ik ook voor gaan. De kans dat ze alle drie bevrucht worden is klein. Maar er is wel een kans natuurlijk. Verl plezier morgen
Dank je wel Cindy77. Ik wordt echt weer gek van de zenuwen dat ik gewoon al een paar keer heb zitten rekenen hoe groot eitjes morgen, overmorgen en maandag zijn hahaha. En helaas is mijn man er niet dus kunnen we alleen morgen ff gezellig maken. Dus op hoop van zegen. Ja de gynac die ik vandaag had, daar kan ik niet zo mee door 1 deur. Helaas was er geen andere aanwezig. Hoe is er verder met jou?
Oh balen dat je man precies nu weg gaat. maar morgen gezellig maken met drie eieren geeft zeker kansen Zou wel super zijn!! Bij mij gaat het wel redelijk. We kunnen weinig tot de 15e. Ik ben wel al aan het aftellen. Als we dan een datum krijgen voor de start van de medicatie en de echo's en punctie gaan de zenuwen wel weer echt opspelen verwacht ik. Gelukkig kan ik het een klein beetje los laten nu. Mijn concentratie heeft er echt wel onder geleden de afgelopen maanden. Mijn werk kwam niet af, thuis had ik nergens zin in. Nu dus even achterstallige zaken bijgewerkt. Ik hoop dat de volgende poging in mijn vakantie valt eind juli/ augustus. Zodat als ik weer zo afwezig ben ik me daar niet shuldig over hoef te voelen. Nu dus vooral even afleiding zoeken tot de 15e en dan maar hopen dat we niet te lang meer hoeven te wachten.
Cindy77: Ja echt balen maar hopelijk dat hij raakt schiet met 3eieren hahaha. Aftellen voor je idd. Ik hoop echt voor je dat alles meteen goed gaat. En ik hoop dat je ook de afleiding kunt vinden, is altijd makkelijker gezegd dan gedaan. Logisch dat je concentratie even niet is zoals je gewend bent. De hele medische molen vergt veel van een mens. Lekker je achterstallige dingen bijwerken en dan is het zo de 15e Ik zal ook zeker voor je duimen
Dank je! Dan gaan we hier allemaal aftellen, jij rond de 15e je NOD en De rest van de groep hier ook allemaal wachen op afspraken. Opnaar een mooie juni maand met voor ons allemaal een nieuwe start!
Ja iedereen is blijkbaar zo stil op de forum omdat ze op de wachtbankjes zitten: meiden allemaal heel veel succes! Duim voor jullie allemaal!!!! Uhm ik 15e nod? Denk het niet want ik zat gister met een eicel van 14 en 15 en 17mm. En bij mij groeien ze gek genoeg 2 tot 3mm per dag. En door Clomid groeien ze echt flink door. Vanmorgen fijn geklust met manlief. Dus hopelijk zitten we toch goed. Maar ben zooooo onzeker weer pffff. Werd al helemaal onzeker door het feit dat ze bij de echo glijmiddel hadden gebruikt (heb het meteen thuis goed eruit proberen te wassen hahaha)
Ik snap je onzekeheid. Maar wie weet is het toch gewoon raak. Wanneer verwacht je te mogen testen? Ja het forum is altijd een beetje op en af qua drukte. Als we straks allemaal wat meer duidelijkheid hebben gaat het vast weer drukken worden nu maar hard duimen dat de eitjes bevrucht zijn!
Cindy77: ik weet m'n god niet wanneer ik kan testen. Als de ovulatie positief zijn (zie foto) dan rond de 20e.
Ik gebruik normaal clearblue maar die waren hier bij drogist uitverkocht. Met die streepjes weet ik het nooit. En ja ik test 2x op een dag zodra ik m'n ovu nader. Omdat ik altijd maar een hele korte positieve test heb. Maar je zegt dus dat het nog niet positief is. Ben benieuwd naar morgen
Ja het is voor iedereen hier elke keer weer spannend!!!!! Vanmorgen weer echo en de eitjes zijn nu: 17mm. 20mm en 24,5mm Dus ze staan op knallen!!!! En eindelijk de clearblue ovu test gehaald en het smiley staat erop. Dus hopelijk is mijn man morgenochtend terug zodat hij meteen aan de bak kan hihihi Want bij mij groeien eitjes flink door dankzij Clomid. En heb nu wel echt pijn aan mijn eierstokken.
Hoi allemaal, wil hebben gisteren een gesprek gehad met de genetica en ze gaat ons aanmelden voor pgd!
https://m.facebook.com/VitaalenVruchtbaar/?_sref_=823941171090147&refid=28&_ft_=qid.6429167122767022465%3Amf_story_key.-891529871881920935%3Ais_sponsored.1%3Aei.AI%40d46893f7c87e454fb812c2e1f5a7eeda%3Atop_level_post_id.823941171090147%3Acall_to_action_type.SIGN_UP%3Apage_id.800754373408827&__tn__=C Hier kan je tips vinden om eerder zwanger te worden
Sorry dames heel drukke week gehad eindelijk tijd om even te reageren. H en h hoe is het gegaan? Hebben jullie de eitjes kunnen benutten denk je? Ts spannend ik hoop dat jullie snel terecht kunnen. Lieke hoe is het met de zenuwen? Kun je het nog even uithouden? Diddeltje ik ben erg benieuwd wanneer wij aan de beurt zijn. Jij hebt woensdag de afspraak wij donderdag. Ben benieuwd of we beiden in dezelfde week ingepland worden
ja wie weet! ik ben vrijdag voor eerst bij osteopaat geweest. zij vond wel dat ik wat meer balans kon krijgen bij mijn buik, borst. omgeving eierstokken. Daar zat wat vast. weet niet of het allemaal helpt, maar ja je probeert wat en aangezien ik het vergoed krijg . dus dit wil ik wel gaan doen, en dan ff kijken wanneer starten met laatste behandeling. denk in het najaar, september/oktober. heb ik paar maanden om alles weer in balans te brengen. zelf ff weer alles op de rit te krijgen. Werk vind ook wel prettig haha niet midden in de zomer elke keer naar Utrecht. We zullen het zien! succes met je gesprek!
Wel fijn dat je het ook vergoed krijgt. Hopelijk gaat het net dat zetje geven! Wij willen ons zo snel mogelijk laten inplannen. Ik word 40 in september dus we willen niet te lang wachten. We horen het donderdag wel. Kan me ook voorstellen dat we door de zomervakantie sowieso pas in september aan de beurt zijn. Jullie ook succes woensdag.
Hoi Cindy77 Ja ik hoop dat wij de eitjes goed benut hebben. Ben zo onzeker over mijn eigen lichaam geworden. Pfff. Dinsdag was mijn ovulatietest zwaar positief en woensdagochtend ook nog en toen pas kon ik met mijn knutselen hihihi. En ik voelde de eitjes mega zitten en in de middag had ik de eisprong: super pijnlijk! Nu is het uitzingen tot 20juni pffff. ik duim voor je dat je zo snel mogelijk weet aan de beurt bent. Het is je vanuit hier enorm gegund!