pgd en ivf/icsi traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yusje

Yusje Lid

26 okt 2016
    51
    0
    6
    Vrouw
    Gastouder
    Schinveld
    @MeisjeSera
    Ja ik snap jou zo goed! Ik loop zelf nu ook bij een psycholoog en die vertelde mij dat uit eindelijk mijn stress ook hier vandaan komt. Dat iedereen om mij heen zwanger wordt en kinderen krijgt en wij die het graag willen, het maar steeds niet lukt. Zo frustrerend gewoon! Ik wil ook gewoon zo graag mijn kleintje in mijn armen sluiten..
    En op zo'n momenten word ik dan gewoon zo verdrietig, en dan denk ik weer terug aan ons Sem en dan stapel ik alles op..

2. H&H

H&H Lid

20 mei 2017
    45
    2
    8
    Vrouw
    Hoi dames.

Sorry ff paar daagjes niet op forum geweest. En zie meteen al dat ik behoorlijk wat moet bijlezen
    Jeetje Yusje wat een heftige en drukke periode heb je achter de rug. Ondanks dat je new job niet zo bevalt is het misschien wel fijn dat je afleiding hebt. En don't forget: neem tijd voor jezelf en neem tijd om echt te rouwen samen met je partner! Gun het jullie ook enorm om een gezond kindje te krijgen.

Welkom Meisjesera! Vreselijk verdrietig wat jullie helaas mee hebben moeten maken. Sterk blijven en volhouden en hoop blijven hebben! Hopelijk heb je een beetje steun aan deze site/forum.

Ik ben inmiddels 6 weken zwanger en durf gewoon niet te genieten. Heb met mijn man afgesproken om het rustig aan te doen en de 1e echo hebben we maandag over een week dus spannend! Heb afgelopen dagen wel een beetje menstruatie-achtige pijn gevoeld en gebeld met ziekenhuis. Daar zeiden ze dat zolang er geen bloeding is ik me niet druk moet maken: ja makkelijkere gezegd dan gedaan pffff. Gekke is dat ik mijn banden nu al goed voel op sommige momenten (tenminste denk dat het mijn banden zijn) stekende pijn in lies wat echt voelt als opgerekt worden.
    Vooralsnog as dinsdag intake voor pgd, mocht deze zwangerschap ook niet goed gaan dan hebben we de intake maar alvast gehad.

3. H&H

H&H Lid

20 mei 2017
    45
    2
    8
    Vrouw
    Dank je Lieke.

Spannende tijd ook voor jullie. Duimen dat alles goed gaat!!!!

4. H&H

H&H Lid

20 mei 2017
    45
    2
    8
    Vrouw
    Foto voeg je toe door:
    Kopje plaats reactie onderaan pagina. En dan zie je als het goed is daaronderstaan: upload bestand. Daar ff op klikken en dan krijg je een volgend schermpje te zien: "kies bestand" en dan kun je als het goed is vanuit je foto bieb foto's toevoegen.

5. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    De eerste was van wachtdag 9 en 2e van dag 11. Fingers crossed. Durf nog niet echt blij te zijn.

Bijgevoegde bestanden:

6. MeisjeSera

25 jun 2017
    71
    9
    8
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Lieke24 !

Hier zijn de wachtweken begonnen!
    Gister tp gehad maar wat een spanning en geluk moet je hebben met pgd.
    12 Embryo's (van de 27) laten ontdooien.
    10 goed ontdooit.
    8 bevrucht.
    7 Doorgedeelt.
    5 ongebalanceerde translocatie.
    2 Gezond!

Waarvan 1ntje nu in mijn buikje, heerlijk om nu de natuur zijn werk te laten doen. Toch ga je stiekem opzoeken of je toch niet iets extra kan doen zodat hij/zij blijft plakken en natuurlijk tips opzoeken om die vreselijke wachtweken door te komen. Wij zijn maar een nieuwe Netflix serie begonnen :o: (iemand nog andere tips, over voeding en innesteling zijn ook welkom!)

Hopelijk kan ik jullie op de hoogte houden met een succesverhaal wat jullie hoop geeft. Hier typt namelijk iemand die alle realistische en onrealistische scenario's al 100 x bedacht had. Bijvoorbeeld: als er helemaal geen gezonde eitjes rijpen, dat ze allemaal aangedaan zijn.. etc etc je kan jezelf helemaal gek maken, vast herkenbaar voor velen:p

7. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Spannend meisjesera!! Hoop dat alles goed mag gaan.
    Ons werd verteld niet zwaar tillen(max 4kilo) , geen seks tot de testdatum en verder idd gewoon gezond eten. En qua beweging gewoon normaal, stukken wandelen enzo maar niet intensief sporten.

Miss heb je er iets aan.
    Ga voor je duimen.

MeisjeSera vindt dit leuk.
  8. Corinne83

Corinne83 Actief lid

19 apr 2016
    274
    12
    18
    Ga duimen voor jullie!!

9. H&H

H&H Lid

20 mei 2017
    45
    2
    8
    Vrouw
    Gefeliciteerd Lieke en Meisjesera!!!!

Zoooo herkenbaar om nog niet blij te durven zijn! Wij zitten nu in onze 7e wk van zwanger zijn en durven er nog niet van te genieten. Morgen hebben we wel onze intake voor PGD voor als deze zwangerschap ook weer misloopt dan hebben we alvast de intake gehad en kunnen we hopelijk snel weer beginnen. Maar hoop en bid echt dat pgd niet nodig is.
    Volgende wk maandag heb ik mijn eerste echo. Spannend!!!!
    Meisjesera, had jij of je partner bij de intake van Pgd nog onderzoekjes gehad?

10. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Fijn allemaal zwangeren!! Ik duim voor jullie dames. Hier enidelink ongesteld. Dus alles werkt nog ;) nu helaas nog tijd uitzitten tot september.. pff dat valt me echt zwaar.. wil zo graag ook weer door..

11. MeisjeSera

25 jun 2017
    71
    9
    8
    Vrouw
    Dankjullie wel als iedereen mee duimt doet dat vast goed Ah zeker spannend h&h toch altijd weer fijn om te horen dat het hartje klopt!

De onderzoeken waaronder hormoonwaardes in bloed, echo op hoeveelheid eicellen in normale toestand en gezondheidsvragenlijst werd bij ons in het amc gedaan. De intake waarvoor we eenmalig naar maastricht moesten hebben ze alleen bij beide bloedonderzoek gehad.

Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt want dat wachten is echt killing, wij hebben ons na de miskraam in april 2016 aangemeld en nu dus 1e terugplaatsing.

12. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik durf je wel te feliciteren Lieke. Mooe oplopende testen. Snap wel gezien jouw ervaringen dat je terughoudender bent

H&h ik heb tot ca 10 weken menstruatiekrampen gehad. Verloskundige zei er is een grote verbouwing daarbinnen bezig dus dat is niet gek.
    Succes vandaag met de intake.

Cindy eindelijk een menstruatie, September duurt idd nog even laat de tijd voor jou maar voorbij vliegen.

Meisje Sera welkom. Fijn dat je een tp hebt gehad. Hopelijk over ruim1,5 week een mooie test

Yusje een miskraam of zit je ook niet mee. Mooi gedenkplekje heb je gemaakt

13. H&H

H&H Lid

20 mei 2017
    45
    2
    8
    Vrouw
    Dank je voor info Meisjesera
    En meisje1977: ja ik had ook al zoiets begrepen maar het maakt me toch angstig zodra ik de krampjes weer heb. Ik heb mezelf erop betrapt dat ik dan elke x toch naar de wc ga om te kijken of ik bloed.

14. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ja Ha Ha ik snap het h en h maar jij krijgt een broekloer verbod. Door te blijven kijken veranderd de situatie niet

15. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Lieke, gefeliciteerd! Zoals meisje ook al zei, de testen zien er goed uit voor deze termijn en lopen mooi op!
    Wanneer is officiële testdatum?

16. H&H

H&H Lid

20 mei 2017
    45
    2
    8
    Vrouw
    Hahahahaha te grappig hoe je het zegt: broekloer verbod!
    Gesprek vanmorgen bij PGD ging goed en vlotjes. Grotendeels wisten we allemaal al. Maar we stonden verbaast hoe snel het onderzoek klaar is: ong 2 maanden. Totale traject zou volgens arts 6 maanden in beslag nemen. Dus dat is weer een meevaller. Maar hopelijk hebben we het voorlopig niet nodig en zal deze kleine dreumes zich goed ontwikkelen in mijn baarmoeder. As maandag eindelijk echo

17. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Dankjewel allemaal!!

Mijn hcg laten bloedprikken 12 dagen na de tp en die zat op bijna 800.
    Gister was de officiële test datum. Test van de foto is van vanmiddag.

Haha dat broekloeren herken ik!!! Zoo vervelend.
    Fijn dat het gesprek goed ging h&h! Hoop dat jullie het niet nodig hebben.

Cindy snap dat het je zwaar valt het wachten, wel mooi dat je ongesteld bent geworden. Hoef je daar niet over in te zitten.

Bijgevoegde bestanden:

18. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Lieke nu dan toch officieel gefeliciteerd! Ik snap dat je niet te hard nog juicht. Maar de start ziet er goed uit Wanneer mag je op controle/echo?

H en H fijn dat alle onderzoeken zo snel gaan. Maar ik hoop inderdaad dat het allemaal niet nodig is :) en jullie kleine uk goed verder groeit!

Hier is de ongi op zijn retour. Ben blij dat alles toch spontaan is door gezet.
    We hebben de aankomende weken van alles gepland. Aantal dagen eurodisney en 10 dagen zwitserland. We hopen volgend zomer of een kleintje te hebben of zwanger te zijn. Dus nu gaan we het er even lekker van nemen! Gaat de tijd ook lekker snel :) moet dan op vakantie al aan de hormonen starten. De tijd gaat dan toch ook wel weer snel als ik er zo over nadenk :) nu maar hopen dat onze laatste pgd poging raak mag zijn!

19. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Cindy, fijn dat jullie allemaal leuke dingen te doen hebben. Dan gaat de tijd lekker snel! Ga voor je duimen dat deze poging goed mag gaan!! Tot die tijd maar lekker genieten van de leuke uitjes/vakantie.

Dankje! Over 19 dagen hebben we de echo. Van het ziekenhuis mocht het over 12 dagen al maar vond het zelf wel erg vroeg.

20. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Hier bloedverlies dus het zal wel over zijn. Baal ontzettend

Deel Deze Pagina